|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 22:08, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Witam panowie czy ktoś wie z jakiego modelu to siedzenie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupiłem za okazyjną cenę, myslę, że kupie bo poszycie całe blackbirda i kanapa zdrowa:D Tylko pytanie od jakiego moto. Celuje że jakaś yamaha Bo niebieskie elementy ale oczywiscie to nie musi miec znaczenia. pzdr |
Daj zdjęcie od spodu i powinna być jasność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Sob 7:44, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Siemano, czy ktoś wie gdzie w Polsce dostane regulacje do Keihina FCR, dzięki której będę mógł regulować dawkę wstrzykiwaną przez pomkę przy dodaniu gazu?
Wkurza mnie ten muł z dołu, szczególnie uciążliwy przy trialowych technikach,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:39, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
no w twoim roczniku moze byc to troche problematyczne, w dobrym serwisie potrafią rozwiązać problem bez wrzucania regulacji, a u ciebie mi sie wydaje nie bardzo chyba sie da załozyc regulacje srubkową, jedynie mozna załozyc ten zbiorniczek od spodu z regulacją "pojemnosci" zbiorniczka na dotrysk. tylko że tutaj bedzie sprawa na tyle droga ( bo widziałem to z boyesena gdzie zwykła bez regulacji kosztuje z 300 zł ) że nie wie mczy sie nie opłaca lepoej do serwisu oddać, bo zmniejszając dotrysk nie masz pewnosci czy moto przestanie czkać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Sob 9:31, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Myślałem właśnie o tym zbiorniczku ze śrubą. Fakt, nie jest to tania rzecz, ale mogła by rozwiązać problem.
Dzięki za szybką odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 9:54, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nie na wiele to się zdaje,jedyne w czym pomaga to moto lepiej odpala po zaduszeniu i tyle.Najlepiej zdaje egzamin ,,oringmode" a dokładniej ,,drutmod"
Jaki masz gaxnik keihinCR39 czy może keihinFCR-MX39,ten drugi jest bardziej przyjazny do majsterkowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Sob 10:52, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Drut trochę pomógł, nie powiem. Niemniej jednak, wydają mi się, że trzeba jeszcze trochę poprawić działanie pompki.
Niektórzy mówią jeszcze o zmianie membrany na Hondowską, tudzież o ściścięciu razem tych metalowych widełek które znajdują się w tamtych okolicach D
Gaźnik Fcr39
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Sob 10:54, 16 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:14, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
W jaki sposób trzeba przestroic gaźnik w 2t do jazdy przy ujemnych temperaturach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 11:29, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Exc50 napisał: | W jaki sposób trzeba przestroic gaźnik w 2t do jazdy przy ujemnych temperaturach? |
W instrukcji masz tabelę z dyszami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:37, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Bez zmiany dysz się nie obejdzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:41, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
żółf napisał: | StianEXC napisał: | Witam panowie czy ktoś wie z jakiego modelu to siedzenie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupiłem za okazyjną cenę, myslę, że kupie bo poszycie całe blackbirda i kanapa zdrowa:D Tylko pytanie od jakiego moto. Celuje że jakaś yamaha Bo niebieskie elementy ale oczywiscie to nie musi miec znaczenia. pzdr |
Daj zdjęcie od spodu i powinna być jasność |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:06, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Zielony pasek mitasa oznacza oponę przeznaczona pod jaki teren?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luksw dnia Sob 17:06, 16 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 18:02, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
luksw napisał: | Zielony pasek mitasa oznacza oponę przeznaczona pod jaki teren? |
tutaj masz całe zestawienie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 19:35, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | żółf napisał: | StianEXC napisał: | Witam panowie czy ktoś wie z jakiego modelu to siedzenie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupiłem za okazyjną cenę, myslę, że kupie bo poszycie całe blackbirda i kanapa zdrowa:D Tylko pytanie od jakiego moto. Celuje że jakaś yamaha Bo niebieskie elementy ale oczywiscie to nie musi miec znaczenia. pzdr |
Daj zdjęcie od spodu i powinna być jasność |
[link widoczny dla zalogowanych] |
No to dobrze przypuszczałeś, że yamaha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 19:58, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
luksw -tez ostatnio to przerabiałem
jest biały pasek, dwa zielone, zielony, zółty i czerwony w oznaczeniach mitasa
i to są opony od najbardziej miekkich po najtwardsze ( czerwone ) chociaz moim zdaniem przynajmniej na ręczne macanko dwa zielone paski wydawały sie bardziej miekkie niz biały ;D
a jezeli chodzi o teren to radze samemu sobie pokombinowac. raczej na piasek/tor bierze sie twarde oponki - wieksza stabilnosc na zakretach itp. w enduro mi osobiscie lepiej sie sprawdza niskie cisnienie i mieciutka guma, ( i nie wazne czy to góry po kamieniach czy wąwozy z toną lisci pod kołami ) ale wiem że niektórzy nawet własnie w góry wolą endurowe - twarde oponki i dosyc sporo cisnienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:33, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki henio ; )
Dokładnie oponę najlepiej dobrać pod teren z tym że w mojej okolicy teren jest bardzo zróżnicowany. Od miękkiego(lekko zbity piasek) po raczej średnio twardy (coś jakby glina która gdy jest sucho staje się bardzo twarda, zaś gdy popada staje się jak masło )
W tym sezonie latałem na dunlop ie mx 52 i bardzo chwałę sobie tą oponke. Zarówno pod względem przyczepności jak i trwałości-po całym sezonie niedzielnych wypadów enduro
wciąż jest przynajmniej 50% opony,wszystkie kostki są na swoim miejscu
Na nowy sezon myślałem wypróbować właśnie bardziej miękkiego zielonego mitasa chociaż w ciąż bije się z myślami czy nie założyć kolejnej mx 52 bądź mx 32
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|