|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:39, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
mitasy tanie koło 200 zł wiec mozna zaszaleć ;D
ja mam ef-07 latam róznie od torów mx ( tutaj czuć ze opona nie jest idealna ) na szutrówkach twardych tez czuje że na nizszym cisnieniu oponka " pływa" mi w zakręcie. ale z tublissem na wąwozach gdzie jest średnio przyczepnie to idzie jak gąsienica trakcja rewelacyjna. na oponce zrobiłem z 30 godzin i jeszcze sporo mięcha i sie ładnie gryzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:34, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Obawiam się jedynie trwałości mitasa ponieważ nigdy jej nie miałem
Mx32 nowa mam za 220 z przesyłka wiec cena praktycznie taka sama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 8:55, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
no to musiał bys porównać ogólnie opony miekkie jak to oponhy miekkie - na twardym dosyc szybko idą
aleee jest jeden bajer taki, że opona miekka na niskim cisneniu staje sie duzo szersza niz opona twarda na duzym cisneniu. i powierzchnia styku z podłozem jest znacznie wieksza - to też podwyzsza zywotnosc. no i nawet zaokraglona ma super trakcje, przy twardej jak sie zaokragli to spada drastycznie. trakcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:53, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Musze się z tym jeszcze przespać :d
Dzięki za odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 11:03, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ja ci tylko jeszcze doradze zebys pokombinowal i potestowal rozne opcje. Ja zawsze sie " balem" opon endurowych bo tam malo kostek i sa niskie wugladaja jakby byly tylko na 1 wyjazd. Ale jestem milo zaskoczony gripem i wytrzynaloscia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 12:51, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | Ja ci tylko jeszcze doradze zebys pokombinowal i potestowal rozne opcje. Ja zawsze sie " balem" opon endurowych bo tam malo kostek i sa niskie wugladaja jakby byly tylko na 1 wyjazd. Ale jestem milo zaskoczony gripem i wytrzynaloscia |
hehe dokładnie też tak myślałem i jestem bardzo zadowolony z EF07
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:46, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Czy do jazdy na mrozie trzeba przestroic cały gaźnik czy wystarczy np podnieśc igilce lub zmienić dysze? 125 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 16:45, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Do każdej jazdy trzeba dostroić cały gaźnik, czyli przestawić iglice, zmienić dwie dysze i pokręcić śrubką składu mieszanki.
Nie ma na to złotego środka, być może wystarczy sama dysza, może sama iglica itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:59, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki. Chodzi mi też o takie ogóle zasady, bo napewno takie są, że np jeżeli będziemy jeździli w niższej temp to igilce obniżamy czy podwyższamy? Dysze główna dajemy większą czy mniejsza itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 18:20, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
im niższa temperatura tym klips na iglicy niżej, większe dysze.
Ale tym się nie sugeruj, sugeruj się tym jak motor się wkręca, czy nie dławi, a najpewniejsza zawsze jest świeca. Poczytaj sporo o regulacji 2t, nie będę dublował internetów. Zawsze najważniejszy jest czysty i nasączony filtr powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 1:18, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | henio12323 napisał: | Ja ci tylko jeszcze doradze zebys pokombinowal i potestowal rozne opcje. Ja zawsze sie " balem" opon endurowych bo tam malo kostek i sa niskie wugladaja jakby byly tylko na 1 wyjazd. Ale jestem milo zaskoczony gripem i wytrzynaloscia |
hehe dokładnie też tak myślałem i jestem bardzo zadowolony z EF07 |
Co do wytrzymałości jest takiej samej klasy jak np C-12 ?( Tak wiem, że to zalezy od rodzaju terenu... )Bo jak zawsze biore bardziej znane opony to teraz bym coś nowego wypróbował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:36, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
zalezy jeszcze jaki kolor paska, ale dla mnie to słaba opona miałem ja kiedyś, jak sie zaokrągli albo jest juz pół kostki to drastycznie przestaje ciągnąc motocykl do przodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo408
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Lublin.
|
Wysłany: Wto 20:20, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć mam problem rozebrałem sprzęgło żeby wymienić sobie tarcze i niestety zobaczyłem ze bęben sprzęgła jest uszkodzony
Teraz pytanie :Trzeba chyba to jak najszybciej wymienić czy gdy bym założył nowe tarcze coś by się stało bardziej rozwaliło ? I jaka mogła być przyczyna tego ze to się rozwaliło pierwszy raz będę wymieniał w nim tarcze .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:28, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Pękło komuś podczas dokrecania/odkrecania kosza (zle zblokowany). Najlepiej wymienic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo408
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Lublin.
|
Wysłany: Wto 20:41, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli nie z mojej winy czyli kupiłem już pęknięty nic nie powiedział gdy kupowałem wiesz może ile coś takiego teraz chodzi i gdzie to najlepiej dostać?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|