|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmxre
Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pią 21:15, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
mam starego oryginalnego vertexa wewnątrz wybite ktm i ma zamek tak samo jak wossner-w kanale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:02, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
wiec tak ma byc ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:22, 22 Sty 2016 Temat postu: Re: tłok |
|
|
bmxre napisał: | Panowie, mam pytanie co do doboru tłoka, zamówiłem vertexa do mojego ktma exc 250 2t 2000r., zamki pierścieni wychodzą w kanale ssącym, w wossnerze jest to samo, cylinder oryginalny ktma, wcześniej przejeżdzone tak dwa tłoki i nic się nie działo, da radę tak jeździć czy nie bardzo? nie mam pomysłu już jakiego tłoka szukać |
jak montujesz tłok ? strzałka w która strone ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 22:28, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Takiego przypadku jeszcze nie widziałem - wg. teorii okna mają być tak ułożone żeby zamki na nie nie wchodziły ponieważ występuje prawdopodobieństwo rozszerzenia pierścienia i zahaczenia o krawędź. Podobnie sprawa wygląda z szerokością okien np. jeżeli okno wydechowe przekroczy pewien wymiar stosuje się poprzeczkę aby nie złapało pierścienia (np. cylindry z Hondy CR 250)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:36, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
witam szybkie pytanko , jak myślicie czy przewożenie transport ktm exc w ten sposób jak na tym filmie jest bezpieczny dla zawieszeń?? chce wiedzieć czy gdy tak go zcisnę , zciągne na lagach i pds do dołu w transporcie to czy nie uszkodzę czegoś w pds albo w lagach , nie poleci olej z lag ,pds??
https://www.youtube.com/watch?v=bUHc8ps1Si4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 11:50, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
to jest własnie najlepsza metoda przewozenia motocykla - zawieszenie sie ugina ale nieznacznie. podobnie sie ugina jak przy spinaniu pasami które trwa 5X dłuzej. dodatkowo jak masz spiete pasami to motocykl cały czas pracuje tutaj jest stabilny. ja zawsze jak pakuje moto na przyczepke i zepne - to odpuszczam powietrze odpowietrznikami.
ogólnie planuje w przyszłsoci zakup przyczepki i na peweno bede robił taki patent podobny. w sensie łapanie za podnóżki i moto stabilnie stoi
a jezeli chodzi jeszcze o zuzycie motocykla - to nawet jak go garazujesz na kołach bez stojaka, to w pewnym stopniu go niszczysz - uklepują sie spręzyny zawieszenia itp itd. tutaj to samo, tylko nieco bardziej scisniety, tylko żeby zauwazyc róznice musiał bys sporo km nawinąć z tak przypioetym moto - zreszta jak pisałem, wydaje sie ze montując moto pasami za półki to sie sciska chyba nawet bardziej. tutaj jedynie jeszcze tył nieco siada. ale jest teoretycznie bezpieczniej, szybciej sie zapina - wiec same zalety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:09, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | to jest własnie najlepsza metoda przewozenia motocykla - zawieszenie sie ugina ale nieznacznie. podobnie sie ugina jak przy spinaniu pasami które trwa 5X dłuzej. dodatkowo jak masz spiete pasami to motocykl cały czas pracuje tutaj jest stabilny. ja zawsze jak pakuje moto na przyczepke i zepne - to odpuszczam powietrze odpowietrznikami.
ogólnie planuje w przyszłsoci zakup przyczepki i na peweno bede robił taki patent podobny. w sensie łapanie za podnóżki i moto stabilnie stoi
a jezeli chodzi jeszcze o zuzycie motocykla - to nawet jak go garazujesz na kołach bez stojaka, to w pewnym stopniu go niszczysz - uklepują sie spręzyny zawieszenia itp itd. tutaj to samo, tylko nieco bardziej scisniety, tylko żeby zauwazyc róznice musiał bys sporo km nawinąć z tak przypioetym moto - zreszta jak pisałem, wydaje sie ze montując moto pasami za półki to sie sciska chyba nawet bardziej. tutaj jedynie jeszcze tył nieco siada. ale jest teoretycznie bezpieczniej, szybciej sie zapina - wiec same zalety. |
henio12323 zdradzę wam mój patent na to rozwiązanie , przyczepka stawiam moto na srodku pod pegami montuje oczka stalowe , dalej do oczka idzie szekla żeglarska spora do 300 kg albo wiecej dalej szekla trzyma oczko i rzymska srube , póżniej rzymska śróba zachaczona o pega , kupiłem ta mniejsza śrubę rzymską bo sklep Mila oferował dwa rodzaje
Owa śróba rzymska zciąga jednego pega jakieś 10 cm wszystko pasuje na styk elegancko musze nawet delikatnie nacisnąć moto aby zachaczyc haczyk . Oczywiście całe rozwiązanie jest po obu stronach motoru. Koszty poniesione to jakieś 50 -60 zł . a i ten trzymak na rzednie koło zrobiony z palety , pomaga samodzielnie wstawić moto na przyczepkę jak również do do ustawiania sag .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
temat przetestowany można jeździć tak z motorem nawet nie zapinałem pasa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czlowiekwidmo dnia Sob 12:24, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmxre
Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sob 12:18, 23 Sty 2016 Temat postu: Tlok |
|
|
Tłok montuje strzałka do wydechu, obrócić się nie da bo bd odsłoniety wydech jak bd tłok drugą stroną
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bmxre dnia Sob 12:22, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 15:33, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
bmxre - to powrzucaj fotki jak to wygląda - cylinder itp m,oze cos nakombinowane
człowiekwidmo - patent niezły. prosty i szybki ja jednak mam w głowie troszke inny pomysł. - w skrócie chce na stałe wrzucić stelażyk który bedzie tylko odrobinke niższy niż podnóżki ( żeby własnie duzo nie sciągać motocykla) i dół podnózka bedzie sie zapierał własnie o stelaż, i bedzie ramie na zawiasie, którym bede od góry łapał podnóżek, plus jakas zawleczka bedzie przez podnózek szla, i ramie tez blokowane jakas zawleczką. wtedy duzo nie siądzie a bedzie bardzo stabilne. podobny chyba patent jest w gotowcu z 24 mx ;D
ja tez chce skombinować taka przyczepke zeby dało sie kilka motocykli pomontować i żeby wszystko było łatwe w ustawieniach itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmxre
Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sob 19:55, 23 Sty 2016 Temat postu: tlok |
|
|
stary tłok i cylinder
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bmxre dnia Sob 19:59, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:51, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
znajde jakis lepszy czujnik od tego, z mniejszym wyswietlaczem? Ewentualnie ma ktos ten z linku? czy to jakas jednorazówka?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Nie 11:52, 24 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:01, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tez zastanawiam się nad tym czujnikiem, może ktoś coś o nim wie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
januslus
Dołączył: 19 Lip 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:53, 24 Sty 2016 Temat postu: sprzęgło |
|
|
Witam, w jakie sprzęgło najlepiej zainwestować do 450 exc 03r. ?? i gdzie kupić po taniości ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez januslus dnia Nie 13:54, 24 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 14:11, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
luksw napisał: | Tez zastanawiam się nad tym czujnikiem, może ktoś coś o nim wie? |
Kolega ma w crf 250 od dwóch lat. Zamontował go w gąbce na kierze. Wszystko ma pod kontrolą. Chodzi bez awarii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:20, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
dzięki kajtek
nie kosztuje majątku także sprawdzę go tym bardziej że jeżdże głównie enduro.
Wiesz może w jakim miejscu kolega zainstalował czujnik ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|