|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:13, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
ja mysle zeby przykrecic zamiast podkladki do odpowietrznika płynu chłodniczego na głowicy, mysle ze bedzie miarodajny wynik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo408
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Lublin.
|
Wysłany: Nie 16:33, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witam mam problem nie zwróciłem uwagi jak miałem włożone tarcze sprzęgła mam pytanie do wasz czy to tak powinno być wiadomo ze idzie pierwsza tarcza a potem przekładka i tak na zmianę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przemo408 dnia Nie 16:37, 24 Sty 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:14, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
wynik bedzie mocno nie miarodajny. bo nie nagrzea sie tak głowica z zewnątrz jak w srodku
mam identyczny termometr jak z linku w trialu i ktmie
a montuje je bezposrednio w głowicy - odkręcam przewód chłodniczy, pilnikiem lekko piłuje rowek ( tam jest taka wypustka na koncu bedziesz wiedział o co chodzi po rozbiórce tak żeby ładnie wchodził przewód. wrzucam czujnik dobrze dokręcam opaską i malinka. juz tak smigam jakis czas nic nie wycieka, idealnie mierzy - wiem teraz kiedy włączac wiatrak a kiedy wsadzać tekturke przed chłodnice w mrozy ;D w trialu zamontowałem w gąbce na kierce - fajnie wygląda, w ktmie poprowadziłem na kierownice, mocowane na trytytke i sie trzyma. przesmarowałem tylko go delikatnie silikonem, chociaz on nawet przez wyswietlacz nie jest wodoodporny - ale myje myją cisnieniową nawet i póki co działa. ( raz mi tylko bledszy sie zrobił ) także polecam bo patent wygodny i niezły
przemo - poczytaj serwisówke o ile o czyms takim mówi bo nie kojarze. jak nic nie ma to ustaw symetrycznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo408
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Lublin.
|
Wysłany: Nie 19:38, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdzałem nic nie pisało na ten temat wiec ustawie tak jak pokazałem na zdj mam jeszcze jedno pytanie ostatnio jak zdejmowałem zbiornik i ustawiłem sobie na OFF to paliwo leciało mi przez wężyk a jak było na ON leciało także tylko trochę wolniej na RES nie leciało chyba powinno być na OFF zamknięte wiecie może dlaczego mam tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:45, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Myślałem ewentualnie zamontować go w tym zagłębieniu świecy
Co prawda pomiar wewnątrz głowicy będzie dokładniejszy
Henio temperatura w silniku nic nie robiła czujnikowi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 19:55, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jak byś chciał tak bardzo to można by zrobić w ten sposób,sprawdzić na ile jest miejsca a dokładnie jak jest głębokość pod tą śrubką do odpowietrzania.Bierzesz śrubkę nawiercasz ją od strony łba tak aby weszła końcówka przewodu i zaklejasz wkręcasz w otwór i gotowe.W taki sposób robione są czujniki temp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Nie 19:56, 24 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Nie 20:01, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
szaman108 napisał: | Jak byś chciał tak bardzo to można by zrobić w ten sposób,sprawdzić na ile jest miejsca a dokładnie jak jest głębokość pod tą śrubką do odpowietrzania.Bierzesz śrubkę nawiercasz ją od strony łba tak aby weszła końcówka przewodu i zaklejasz wkręcasz w otwór i gotowe.W taki sposób robione są czujniki temp. |
Ja miałem taki czujnik. Był podłączony do akcesoryjnego licznika "vapor"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:15, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
przemo - pewnie masz źle złozony kranik, rozbierz i obczaj co i jak. pewnie trzeba całkiem obrócic tą metalową podkładke blokujacą
luksw- niee ma opcji, ten czujnik ma na pewno powyzej 100stopni działania ( nie pamietam ile dokładnie) moje moto rzyga wodą jak ma około 90 stopni. wiec około 85 i odpalam wiatraka. wiecej niz 93-4 stopnie chyba nie uzyskałem.
ale bardzo dla mnie to pomocne jest, w trialu dzisiaj 1 raz wyjechałem z termo i wychodzi że na maxa to go zgrzeje do 40 stoni w takie mrozy bede musiał mu odciąć wiatrak i zrobic manualnie. dzisiaj tez mocno pomyłem swój, i teraz byłem w garazu i bledsze były cyfry ale wstawiłem do ciepłego garazu - 10 minut i znowu sa okej. także polecam. a jeszcze jako bajer wspomne ze ja zamawiałem kilkanascie sztuk z aliexpresu po 5 zł wychodza te termometry wziałem sobie kilka na zapas, kilka dla znajomych itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 21:14, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Mam taki czujnik zamontowany (gruba dwustronna taśma klejąca) u siebie od początku. Podłączenie tak jak na zdjęciu poniżej. Działa bardzo dobrze, maksymalna temperatura jaką mi pokazało to coś koło 120 stopni. Płyn się nigdy nie zagotował (prestone 130st) Na pewno odczyty są trochę przekłamane względem rzeczywistej temperatury płynu chłodzącego ale na poglądową orientację co do temperatury w zupełności mi wystarcza. Generalnie ruszam moto dopiero po osiągnięciu 45st. Jak przekroczy 110st staram się go troszkę przewietrzyć. przy normalnej jeździe temperatura waha się od 75-90st. Czas montażu <5min. Dodam, iż moto myję pianą aktywną i myjką wysokociśnieniową i przez jeden sezon nic się z wyświetlaczem nie działo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qpa
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:31, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
zna ktoś to moto? co można o nim powiedzieć z fotek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:44, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
mikas - 120 stopnie łapie ci w takim miejscu <wow> to mi w węzu chłodnicy jak mam przy 90 wywwala wode... 120 stopni to w chłodzonym cieczą silnikiem to jest w kij wątpie że realnie sie tyle nagrzewa. a to jeszcze nie jest chłodnica tylko zewnątrz silnika. pewnie ci bucha gorącem z wydechu. wiadomo wazne seby sie orientowac bo i 200 moze pokazywać aby wiedziec kiedy przedmuchać go a kiedy zaczac jazde.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 21:52, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
henio dokładnie tak jak mówisz wskazania mogą być niedokładne ważne dla mnie jest, że wiem kiedy sprzęt przewietrzyć oraz kiedy rozpocząć jazdę. Te ok 120 pokazało mi raz w mega stresie na zawodach ale płynu nie wyrzuciło. Wentylator się włącza koło 80st. +/- 5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:26, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
siema stoję przed wyborem kupna w bliskim czasie nowego motoru albo jakieś fajnej używki rocznej np. Co by tu wybrać 450 exc czy 500 exc ? 450 znam i jest ok za to nie wiem za bardzo jak sie praży na 500. w salonie jest 500 troszke droższa . Jak myślicie co by się bardziej opłacało kupić z salonu wersje zwykłą i ją doposażyć w handbary akrapa czy sixa ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 12:44, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
six ma sporo dodatków- jakbys chciał to dokupic je sam i sprzedac swoje stare graty to nadal wyjdzie cie drozej. no i potem sprzedac zawsze łatwiej bo to w koncu 6D (chociaz z tymi dodatkami to tez zalezy jakie roczniki, kiedys liczyłem to dopłacając przepłacało sie za częsci )
a co do samej pojemnosci 450tka twoja ma mało polotu do 450tki na wtrysku wtrysk duzo lepiej z dołu ciągnie, jest elastyczniejszy i wyzej sie chyba kręci nawet. a pojemnosc dobrał bym pod teren. jak chcesz czasem techniczniej posmigac ( wąwozy góry ) to 500tka słaby pomysł, za mocna, za łatwo zrywa przyczepność - chyba że masz skilla jak czołówka światowa - ale wtedy chyba byś nie pytał co lepsze 500tka z kolei fajna jest na "wyprawy" hard enduro. w sensie pocisnąc 100-200 km po róznym terenie, z duzą iloscią przelotów, itp tam sie spisze spoko, bo ma wiekszy v max - nie musisz piłowac na prostej. pewnie nieco mniej pali przy spokojniejszym przelocie. ogólnie do takich celów bedzie lepsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Pon 13:09, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisze henio. Jak masz wiekszosc przelotowek to bierz 500 ale z tego co słyszałem to ni jak nie mozna jej porownac do 500 na gazniku bo ma o wiele wiecej mocy. Ja jak miałbym zmieniac moto to tylko 450 na wtrysku bo słyszałem ze ma poruwnywalna moc i charakterystyke pracy co 500 na gazniku, a na 500 musiałbym sie trzymac jak na byku co nie bardzo mi odpowiada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|