|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 20:42, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie te allballsy opór mają masakryczny, już myślałem że coś źle złożyłem ale niby wszystko ok, po paru jazdach już sie troche wyrobiły i zaczeły normalnie pracować a teraz puściły... słyszałem o tych skf że są podobno dobre, gdzie mogę je dostać ? Nie chciałbym wydawać wiećej niż 100-140 zł za cały dobry komplet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:26, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
pisałem - ja mam dostepne jak cos
i tez pisałem ceny - około 50 zł sztuka uszczelniacz SKF albo inny oryginał. atheny są po jakies 70 zł za pyłowe i podobnie kurzówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 21:31, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A ja blackway nie polecam, nie wiem co gorsze allbals czy blackway. Chociaż czasem w pudełku allbalsa można dostać coś fajnego (słyszałem o tym że bywa tam ARI, albo NOK), ale nie wiem na ile to prawda, ja zawsze na jakieś ścierwo trafiałem. Sam używam ARI, mam je w lc4 od 4 sezonów, w exc trzeci sezon już leci i cały czas żyją. Majątku nie kosztują, a są naprawdę wytrzymałe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:29, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Polecam bierz oemowskie będziesz miał spokój.. mi Henio załatwił w super cenie nówki OEM, poskładałem trzy dni temu. po jeździe próbnej wnioskuję, ze tak dobrze jeszcze mi zawiecha nie chodziła Oczywiście mało mam serwisów za sobą i nie wiem czy faktycznie te allaballsy czy inne są słabe bo kumpel zalożył i chwalił sobie że długo mu trzymają.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Czw 23:31, 28 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:43, 29 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Wiem że to forum ktm ale mam zapytanie co do pizdzika z cylindrem airsal.Czy to że szpara między głowica a cyl jest z jednej strony większą a z drugiej mniejsza jest akceptowalne? kolega już dość dużo przejechal na tym cylindrze i dopiero teraz to zauważył. Moto chodiz ok płynu nie ubywa. Opór na kopce ok czyli kompresja jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Exc50 dnia Pią 19:44, 29 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 20:30, 29 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
jeżeli chodzi o to, że uszczelka jest nierówno przygnieciona przez głowice to ja bym to jednak dokręcił kluczem dynamometrycznym.
Może będzie chodzić ale może w końcu wydmuchać tę uszczelkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 12:39, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jest kilka możliwości:
- śruby przykręcał w niewłaściwej kolejności albo dowalił jedną stronę a później drugą;
- krzywa głowica lub płaszczyzna cylindra - do planowania.
Co do samego Airsala - różnica w cenie z czegoś musi wynikać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:42, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ok a jeszcze takie pytanie, ogólnie jaka szpara między głowica a cylkiem jest dopuszczalna? I dajmy na to że głowica Faktycznie jest delikatnie krzywa ale do tej pory to wszystko śmigalo to czy może się coś stać np wypluc przez to uszczelke?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 13:53, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Exc50 napisał: | Ok a jeszcze takie pytanie, ogólnie jaka szpara między głowica a cylkiem jest dopuszczalna? I dajmy na to że głowica Faktycznie jest delikatnie krzywa ale do tej pory to wszystko śmigalo to czy może się coś stać np wypluc przez to uszczelke? |
Dopóki chodzi to jest dobrze i nie ruszaj, zobaczysz przy wymianie tłoka co tam nie gra. Ew. wrzuć zdjęcie, bo nie wiadomo do końca o czym piszesz. Głowica z cylindrem ma sporą powierzchnię styku, a może po prostu jest nie dolana na samym rancie w jednym miejscu i stąd ta cała afera. Pierwsze co będzie to woda pójdzie na zewnątrz, albo na tłok, na pewno to zobaczysz jeżeli już się przytrafi. Jak chcesz coś sprawdzić, to możesz dynamometrem posprawdzać czy wszystkie śruby odpowiednio dokręcone, ale daj mniejszy moment niż powinien być, żeby ich niepotrzebnie na więcej nie doj****
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 19:35, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Koledzy, chcę przed sezonem zmienić płyn w układzie sprzęgłowym i hamulcowym jaki płyn polecacie? Manual sugeruje Motorex Brake Fluid DOT 5.1 Czy przy wymianie płynu w sprzęgle warto rozebrać i wyczyścić dodatkowo cały wysprzęglik? Jeśli tak to czy muszę kupić dodatkową nową uszczelkę/oring czy na starej dam radę złożyć ponownie? Przebieg ~100mth
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 19:48, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Co do płynu nie doradzę (zawsze miałem na olej) ale doradzę odnośnie rozbierania Rozbierz wszystko i dobrze wyczyść. Na dnie pompy zbiera się syf, jeszcze więcej jest go w wysprzęgliku. Uszczelniacze możesz zostawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 19:58, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
wystarczy ze płyn zmienic i dobrze przepłuczesz układ nowym. płyn hamulcowy do sprzęgła obojętne jaki. 5.1 podejrzewam że jest gorszy bo ma większe własciwosci higroskopijne niż dot 4. ale ma chyba wyzszą temp wżenia - moze miec to znaczenie w hamulcu w sprzęgle bez róznicy bo i tak nie nagrzejesz płynu wiecej niz 100 stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 20:08, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Skoro nie trzeba kupować nowych uszczelnień to rozbiorę całość dla pewności, że mnie nic nie zaskoczy w trakcie sezonu. Dzięki panowie za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:34, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witacje w becie czeka mnie generalny remont kiwaczki Może ktoś robił i powie jak to sie opłaca lepiej kupić gotowy zestaw naprawczy czy jak? Bo nie chce pierwsze wybijac wszystkiego, a potem latać i pytać osobno fajnie by bylo kupic za jednym razem... Beta 525 2007 rok. Jakieś mniej więcej koszty znacie serwisu kiwaczki? 200zł +/-? bo u siebie w ktm mam pds i mi smieszne pieniadze wyszedl serwis, a tutaj no trzeba placic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 21:44, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ja dzisiaj zabrałem się za serwis kiwaczki. Z tego co zdążyłem się zorientować po allegro to łożyska można bez problemu kupić. Jak na razie jest problem z jednym rozmiarem uszczelniaczy (muszę popisać do hurtowni). Jeżeli tulejki i śruby masz ok to nie warto kupować zestawu naprawczego (łożyska i uszczelniacze kosztują grosze). Z tego wszystkiego najdrożej wychodzą chyba śruby (w ASO 150 zł za sztukę). Jak już wspominałem w innym temacie u mnie były zapieczone dwa miejsca w kości (kość - łącznik, w którym masz 3 razy łożyska). Jedno miejsce puściło po potraktowaniu benzyną itp. Mam problem z "cienkim zestawem" - to jest tak zapieczone że na próbie wyprasowania rozwaliłem ojcu imadło.
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/prolink,17128.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Sob 21:45, 30 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|