|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:57, 03 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
cieknie mi płyn chlodniczy niewiem skąd moto 450 z 10 roku wiec wątpie aby to była uszczelka pod głowica . ubyło 0,3 l po 70 km w terenie zero gleby . slady płynu spływającego po pompie wody z prawej strony. i na korku mam 1,4 bar a koleszka ma identyko moto i ma na korku 1,8 bara . nie wiem co robić w 3 letnim moto takie kurka rzeczy .fakt wczoraj było gorąco. od czego tu zacząć ? czy od jazdy na gumce może polecieć woda z przelewu??? czsem jak mi sie zagotował na koplni na podjazdach wode wywalało kurkiem i spływała po chlodnicy i pompie wody .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:25, 03 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
nie pytyaj w 10 miejscach o to samo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nms007
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krosna ;)
|
Wysłany: Wto 9:54, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Orientuje się ktoś jakiej firmy są oryginalne łożyska (typ 6005) w tylnym kole EXC?
Ewentualnie co warto kupić (chodzi o jak najdłuższą żywotność)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 10:11, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Co należałoby wymieniać w silniku w pierwszej kolejności oprócz tłoka? Nic się z silnikiem niepokojącego nie dzieje, oprócz tego, że cieknie olej.. Mam do wydania 1,5-2tys. Do silnika nie zaglądałem jeszcze i wiem, że może tam być trochę bałagan, ale nie mam funduszy, żeby wymieniać wszystko po kolei. Moje pytanie- co należałoby wymienić jeśli już rozbiorę silnik? Tłok, korbowód, łańcuszek rozrządu- to napewno. Poza tym warto wymienić przy okazji wszystkie łożyska i uszczelki?
Oczywiście zakładając, że nie zauważę czegoś co koniecznie wymaga wymiany
Ogólnie- co wymieniać przy okazji rozbiórki silnika?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Wto 10:14, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:07, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
nms - firma pewnie jakas japonska, po 1 sprawdź stan dystansów. mozesz nawet złote łozyska wsadzic ale jak dystanse sa wytarte to szybko padną. w idealnym stanie dystanse plus np oryginalne albo jakies lepsze uszczelniacze. łozyska bez luzu zadnego ale jakies lepszej firmy i tyle do szczescia potrzeba.
lukas - korba łancuszek, tłok to podstawa w sumie, łozyska i uszczelki i uszczelniacze to wręcz obowiązek, bo na stare częsci sie nie składa. a reszta - to juz diagnoza i wymiana jak trzeba, typu rolki na popychaczach zaworowych, jak nie maja luzu to bez sensu zmieniać. ale 2000 zł to duzo na remont nie jest, uszczelki prawie 300 zł, łozyska ponad 500, tłok 700, łancuszek 200. i juz prawie 2 kafle wychodzi ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 11:08, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
jaki jest orginalnie wydech w exc przelot ?
i jeszcze jaka bedzie roznica jak mam teraz wydech przerobiony na full przelot i zaloze orginalny? bo troche za glosny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Śro 11:32, 07 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartex
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 12:09, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | jaki jest orginalnie wydech w exc przelot ?
i jeszcze jaka bedzie roznica jak mam teraz wydech przerobiony na full przelot i zaloze orginalny? bo troche za glosny |
Nie jest przelot i po zmianie prawdopodobnie czeka Cię regulacja gaźnika. Na oryginale jest przyjaźnie dla sąsiadów i okolicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 13:57, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
dzieki wilekie,a na manecie cos czuc? podejrzewam ze przy 525 nawet nie odczuje?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Śro 13:57, 07 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartex
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 14:03, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | dzieki wilekie,a na manecie cos czuc? podejrzewam ze przy 525 nawet nie odczuje? |
Wg tego co tu wyczytałem przy seryjnym wydechu EXC ma lepszy dół. Dlatego nic nie zmieniam w swoim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:07, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
dokładnie, to nie do konca tak, że sportowy wydech jest na prawde potrzebny, im dłuzszy i bardziej stłumiony wydech tym moto ma lepszy dół, z kolei spora srednica pozwoli lepiej sie kręcic wyżej. ale są wszystkiego granice bo zbyt wolny albo zbyt zduszony wydech bedzie jeszcze gorszy jedyny plus dla mnie akrapa to jest waga, bo jest zauwazalnie i dla niektórych odczuwalnie lżejszy. dzwięk swoją drogą, ale głosny wydech do enduro jadac na cały dzien jest też lipny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:32, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
seryjny jest hustkowy troche ale jak kolo ma umiejeętności to nie zrobi mu to różnicy. mi np lepiej sie smiga na fmf 4.1 niz na seryjnmy tłmiku exc , znajomek przelozył juz kilka akrapow i mowił ze w 530 najlepszy jest ten akrap z koncówka z karbonu tylko minus ma taki ze mocowania szybko pekaja jaki sama koncówka puszki tez nie jest mega wytrzymała wiec kompromisem jest akrap tytan albo fmf mega głośny no róznica w cenie jest .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 23:34, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
no teraz mam org, tylko ktos go przerobil na full i kompletnie nic w srodku nie ma, ale jest za glosny znaczy w teren git ale duzo tez latam po drodze a to wioska itp suki zaraz sie czaja, a nawet bez kasku czasem jak gdzies podjade to glosno jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:33, 08 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem kiedyś założonego FMF i jest przeokrutny. Włącza alarm w mijanych samochodach i generalnie nikt w okolicy mnie nie lubił. Strasznie głośny.
Teraz mam Akrapa na tytanie i mimo, że też jest głośny, to już bez przesady
Seryjny wydech z mojego EXC, po wyjęciu DB-killera, też brzmi przyzwoicie, jednak jest bardzo ciężki w porównaniu z wydechami akcesoryjnymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:20, 08 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
hej da sie dokupic gumeczki do zacisku hamulca chodzi mi o te co zacisk jest montowany do adapera w moich zaciskach ich nie ma i nie odbijaja dobrze klocki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:36, 08 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
wyjmij wyczyść dobrze i nasmaruj smarem mocno na nowo pomorze ja tak zrobiłem i jest dużo lepiej , chyba ze z gumczek masz juz wielki hu. to musiszz kupić w serwisie ktm albo druciarstwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|