|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 11:12, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
szybkie pytanie - w rocznikach powiedzmy 2013 wszystkie plastiki pasują wymiennie 2T i 4T ? SX i EXC ? chodzi mi głownie o tylne plastiki, wiem że w SXF była jakas róznica i zachodził plastik na regulacja chyba amorka, a jak tylny błotnik ? ( pomijam mocowanie lampy bo to wiadomo co i jak )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:00, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
to samo jedynie wlasnie prawa zaslepka airboxa sa z wycieciem calym na plastiku lub zotwarta ta dziura
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:37, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
jest tu jakis wysoki rajder co testowal x-seat?
moja zwykla kanapa jak tylko jest mokra to robi sie miekka i wpadam w dol i jest mega nisko
moze zamiast kupowac wysoka ktora i ak zaraz namoknie kupic twardego x seata zeby chos na nim nei wpadac w dol?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 17:57, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | jest tu jakis wysoki rajder co testowal x-seat?
moja zwykla kanapa jak tylko jest mokra to robi sie miekka i wpadam w dol i jest mega nisko
moze zamiast kupowac wysoka ktora i ak zaraz namoknie kupic twardego x seata zeby chos na nim nei wpadac w dol? |
ja mam x-seat a jestem dosc wysoki (193) ,x-seat jest trochę niższy niż fabryczne, ale nie wpada się przy siadaniu więc wychodzi na +,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pią 19:45, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Jakiej grubości AWG powinien być kable idący od statora do wtyczki z modułem zapłonowym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HaardRock
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:01, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Zadam troche gimbusiarskie pytanie, ale czy idzie przerobić jakoś tłumik od EXC 450 08' żeby brzmiał troche bardziej basowo? Sąsiedzi nie narzekają, cos jest zdecydowanie nie tak
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HaardRock dnia Pią 22:02, 19 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Pią 22:42, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
HaardRock napisał: | Zadam troche gimbusiarskie pytanie, ale czy idzie przerobić jakoś tłumik od EXC 450 08' żeby brzmiał troche bardziej basowo? Sąsiedzi nie narzekają, cos jest zdecydowanie nie tak |
kup sobie tłumik przelotowy od SX a od EXC zachowaj. To najlepsza opcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:47, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
kupic od SXa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dajmen41
Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:27, 20 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
mam problem z tylnym amorem przy stromych podjazdach na poczatku podjazdu amor dobija do konca dosc mocno .poprzedni wlasciciel mowil ze jest po regeneracji .Co moze byc przyczyną?dodam ze waze 95 kg a sprezynka jest standardowa. jesli dam twardsza sprezyne to problem zniknie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 11:26, 20 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
hehe - sam sobie odpowiedziałeś 95 kg to daleko poza skalą chyba nawet fabryczne spręzyny do 95 kg max są.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:36, 20 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Witam, mam problem. z 125 2t. Zalewa mi moto na 3 biegu tzn jak po zmianie biegu z 2 na 3 dam dużo gazu to go zaleje, nie zalewa go wtedy jak dokrece go na max obroty na 2 i wtedy zmienię bieg albo jak dodaje stopniowo gazu a nie odrazu max wtedy normalnie się wkręca. No i jeszcze zalewa go na luzie po chwili. Na zimnym silniku normalnie chodzi na luzie a jak się dobrze zagrzeje to to zalewa.Czego to może być wina? Jak jeździłem w cieplejsze dni to normalnie się wkrecal
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Exc50 dnia Sob 14:36, 20 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 15:16, 20 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Gaźnik do regulacji.
Przed regulacją koniecznie wyczyść filtr powietrza.
Poczytaj o regulacji 2t, jest tego pełno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:28, 20 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
A jaka może być tego prawdopodobna przyczyną? Gaźnik napewno czysty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 19:38, 20 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Ja waze 120 a tez mam standardowe sprezyny, nie ma jazdy tylko latorga, non stop dobija, tyl jeazcze jakos ogarnia ale przod tragedia. Gdzie sie kupuje alrezyny na grubasow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 20:23, 20 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Exc50 napisał: | A jaka może być tego prawdopodobna przyczyną? Gaźnik napewno czysty |
Przyczyna? Zmiana zawartości tlenu w powietrzu
Gaźnik reguluje się pod daną temperaturę oraz wysokość npm.
Powtórzę jeszcze raz; poczytaj o regulacji gaźnika w 2t, tam reż będzie opisane kiedy zmieniać ustawienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|