Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 392, 393, 394 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Śro 19:46, 16 Mar 2016    Temat postu:

oś itd wszystko wyglądało w porządku, a uszczelniacze były z górnej półki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:05, 16 Mar 2016    Temat postu:

czyli nie oryginalne - kup oryginalne i po problem. ( jc mam dostep pisz na PW )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 23:52, 16 Mar 2016    Temat postu:

Tak jak pisze Henio - do pompy wody tylko oryginalne z ASO.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:13, 17 Mar 2016    Temat postu:

Panowie jak wyregulowac skład mieszanki kiedy moto nie reaguje na kręcenie srubka?na postoju praktycznie nie ma różnicy czy srubka jest wkrecona czy wkrecona na Maxa .Wczesniej miałem taki problem że moto dostawało muła powyżej 2 biegu ,teraz wykrecilem trochę ta srubke jest wkrecona około 1,5 obrotu może trochę więcej i moto zauważalnie lepiej się skręca .I teraz pytanie czy jeszcze wykrecac ta srubke ? Boje się żeby nie przedobrxyc bo jak wiemy za duzo powietrza grozi zatarciem.Da się dobrze wyregulowac skład mieszanki nie patrząc na świece ? Bo nie mam klucza do świec .moto 2t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 16:10, 17 Mar 2016    Temat postu:

Jak nie reaguje to albo mocno zle dobrane dysze albo gaznik brudny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:46, 17 Mar 2016    Temat postu:

tą śrubką tylko się doregulowuje, ustawienia gaźnika szczególnie w 2t powinno się zmieniać w zależności od aury i w.n.p.m.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:12, 17 Mar 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Tak wygląda świeca. Jaka diagnoza? Chyba za dużo powietrza nie? A co do gaźnika to nie wydaje mi się żeby dysze były jakoś mocno źle dobrane, był czyszczony już z pol roku temu ale moto przez ten czas bardzo mało jeździło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:33, 17 Mar 2016    Temat postu:

ja dysze zmieniam w sumie 4 razy w roku, mam 3 dysze wolnych i 4 dysze główne oraz 2 iglice na tym zestawie w praktyce oblatuję każde warunki, przestawienie gaźnika trwa 10min;
co do świecy w 2t nie zawsze po kolorze stwierdzisz czy ustawienia są prawidłowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:42, 17 Mar 2016    Temat postu:

Dobra a powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz .Wiem że moto dostaje za dużo paliwa ,więc mam wykrecic bardziej srubke od mieszanki ,czy obniżyć iglice lub zmienić dysze ? Jak stwiedzic co muszę podregulowac ? Bo tak naprawdę i iglica i dysza i srubka mogę zmniejszyć ilość benzyny w stosunku dp powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:12, 17 Mar 2016    Temat postu:

Witam kupiłem rekluse uzywane niby bardzo mało niecałe 3 miesiace do mojego kata 500 exc i czy ktoś wie ile ma nowa tarcza expcore grubośći ? chciałbym strawdzic ile jej sie zostało Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:54, 18 Mar 2016    Temat postu:

Czy jeżeli po włożeniu najmniejszej płytki zaworowej 1.72 i nie ma luzu przy szczelinomierzu 0.05 to trzeba dać głowice do wymiany gniazda? Jeżeli tak to o ile większe specjalista musi zrobić gniazdo?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Goof3r dnia Pią 14:57, 18 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 9:35, 19 Mar 2016    Temat postu:

nie wiadomo czy gniazda juz amen, czy zawory po prostu sie zuzyły.. moze wystarczy zawory wymienić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:37, 19 Mar 2016    Temat postu:

henio12323 - w sumie głowica jest nowa a zawory stare. Zawsze mi mówili ze zawory tytanowe nie naciagają sie tak jak stalowe... a jednak...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cross-c1




Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:32, 19 Mar 2016    Temat postu:

Czy da radę wsadzić gaźnik frc41 do exc520 w którym jest gaźnik 39 fcr ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helmex




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:50, 19 Mar 2016    Temat postu:

tak dasie hacker pisał ze po wymianie 39 na 41 poprawił sie dół

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 392, 393, 394 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 393 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin