|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:29, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Exc50 napisał: | Panowie jak mocno powinno się nasączyć filtr powietrza ? Da się w ogóle przesączyć filtr ? Oczywiście nie chodzi mi o to że olej będzie aż kapał z filtra tylko że np.będzie na tyle dużo oleju ze filtr nie będzie przypuszczał wystarczającej ilości powietrza .Dodam że używam oleju w spray'u | Olejem w sprayu raczej nie przesączysz. Pozatym spray to słabe zabezpieczenie filtra. Lepiej używaj płynów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k123
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Wto 19:38, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pany mam szybkie pytanie , wiem ze było bo sam czytałem ale za cholore nie moge znalezc tego tematu. Chodzi mi o skecanie do kupy wszystkiego po wymianie łożysk główki ramy.
Mógł by mi ktoś napisać jak mam to zrobić ?
Duża nakrętka u góry ma być zaciśnietą tak aby łożyska nie miały oporu tak ? a mała sruba na klucz 10 ma byc zakręcona po włożeniu lag tak aby półki się dobrze ustawiły? Dobrze myśle ?
Jeszcze jedno w fiszce na rysunku jest oring nad tą pokrywką a gdzies tu czytałem że ma być pod , to jak ma w końcu być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:13, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
mani3k123 napisał: | Pany mam szybkie pytanie , wiem ze było bo sam czytałem ale za cholore nie moge znalezc tego tematu. Chodzi mi o skecanie do kupy wszystkiego po wymianie łożysk główki ramy.
Mógł by mi ktoś napisać jak mam to zrobić ?
Duża nakrętka u góry ma być zaciśnietą tak aby łożyska nie miały oporu tak ? a mała sruba na klucz 10 ma byc zakręcona po włożeniu lag tak aby półki się dobrze ustawiły? Dobrze myśle ?
Jeszcze jedno w fiszce na rysunku jest oring nad tą pokrywką a gdzies tu czytałem że ma być pod , to jak ma w końcu być? |
na [link widoczny dla zalogowanych] masz dokładny schemat całego motocykla rozłożonego na części pierwsze. Jest tam kolejność, fiszki i rozrysowane co i jak składać - wszystko masz na ręcę kwestia poszukania, a jest to pare minut
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Wto 21:17, 22 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 21:13, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
wszystko w manualu - dokręćamy tą dużą na 10Nm , zakręcamy tą kontrującą na 20Nm+loctite
jak masz luz - luzujesz 4 śruby górnej półki, wykręcasz dużą i kontrującą, dobijasz gumowym młotkiem półkę, dociągasz górną dużą 10Nm, kontrującą 20Nm + loctite, i półki tez 20Nm (dla kutych półek zamiast 20Nm - 17Nm)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 22:32, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Znowu ja
Jest jakaś różnica w praktyce między tymi dwoma typami odpowietrzników od chińskich majfrendów? Któryś lepszy? Maiłem do czynienia z nr.2 pod nazwą accel i były (jest jeden) spoko.
1.http://www.aliexpress.com/item/Fork-Air-Bleeder-Valves-For-KTM-50-65-85-105-125-144-150-SX-Mini-SX/32380898286.html?spm=2114.01010208.3.97.LWSwLE&ws_ab_test=searchweb201556_9,searchweb201602_4_10036_10035_10034_507_10020_10001_10002_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10021_10004_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_6&btsid=e940736f-bbc9-4e5d-876d-958a69f34e58
2.http://www.aliexpress.com/item/New-KTM-SX-SXF-EXC-SMR-SMCR-MOTORCYCLE-Dirt-Bike-MX-motocross-M4-0-7mm-Fork/32511233952.html?spm=2114.01010208.3.1.dCb36t&ws_ab_test=searchweb201556_9,searchweb201602_4_10036_10035_10034_507_10020_10001_10002_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10021_10004_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_6&btsid=25d713e1-16a5-48d9-9676-27b0091f6552
Jeszcze jedno: Oryginalnie prawy korek spustu oleju (od sprzęgła) w 125 nie ma magnesu. Jest jakiś sens zakładać śrubę z magnesem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Łodzianin dnia Wto 22:59, 22 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 0:15, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Mam oba typy. Ten z pierścieniami na "przycisku" jest niższy, uszczelinacz jest na końcu elementu, który się wysuwa, ciężej jest go rozkręcić.
Drugi typ jest wyższy, łatwiej czymś o niego zahaczyć. Zalety ma takie że łatwiej się go rozkręca, uszczelniacz jest w środku, ma więcej materiału i łatwiej go stoczyć*
*jeżeli chcesz go zakładać do EXC to ok, do SX gwint jest zbyt krótki i łapie dosłownie na jednym zwoju. Żeby było ok trzeba albo stoczyć i nagwintować oryginalną część (uwaga bo łatwo tam przesadzić). Drugi sposób to dotoczenie własnej części z dłuższym gwintem (mówię o drugiej wersji odpowietrznika).
Jeżeli odpowietrznik nie trzyma ciśnienie to trzeba go rozebrać, wymyć i nasmarować uszczelniacz, no chyba że chce się mieć automatyczny odpowietrznik
A i w SX jest trochę inny kształt zatoczenia pod śrubę i niestety odpowietrzniki nie pasują idealnie.
Ten korek z lewej to jest bardziej inspekcyjny niż do spuszczania. Uważaj na niego bo bardzo łatwo zrywa się tam gwint.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Śro 0:17, 23 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 8:31, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
jeszcze patent co do odpowietrzników - ja sobie rozwierciłem i nagwintowałem rozmiar więcej - i pasuje z japonczyków. raz ze da sie wyrwać taniej często, dwa ze duuuuzo solidniej to sie trzyma i strachu nie ma ze sie chinski w palcach ukręci przy dokręcaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:31, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie kolega ma piździka i kombinuje z regulacją gaźnika.Jeździłem tym i moto wkręca się jak najbardziej ok ,może delikatnie go przylewa .Świecą czarna okopcona.I teraz nw czy dać mu mniejsza dysze czy iglice obniżyć albo jeszcze słyszałem że niektórzy zamiast kupować stożkowego filtra nawiercaja dziury w puszce filtra żeby dostawał więcej powietrza - miało by to sens ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:18, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
miało by to sens - jakby miał zapotrzebowanie na wiecej powietrza. jak ma fabryczny tłok/cylinder fabryczny wydech to jak najbardziej jest to zbędne.
a co do regulacji - zalezy na jakich partiach obrotów mu przylewa,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:56, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
No właśnie ma tam założony jakoś większy cylinder 70 chyba jakoś airsal czy cos takiego ,gaźnik też większy od seryjnego bo 21mm i właśnie podejrzewam że dostaje za mało powietrza .A co do zalewania to ciężko mi określić bo sam nie jestem specem (Świecą czarna okopcona delikatnie Mokra na gwincie ) ale jak dla mnie chodzi ok może trochę w dolnej partii jak się mocno odkręci to go chyba lekko przylewa ale te małe pojemności wydaje !i się że tak mają ale mogę się mylić.Czyli nawiercenje dziurek to dobry pomysł ? Teraz pytanie jak duże i gdzie je najlepiej zrobić ? Z boku puszki ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Exc50 dnia Śro 19:57, 23 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:10, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
w takim miejscu żeby nie było dostepu do syfu, najelpei jtam gdzie zawsze po jeździe jest najczysciej ;P ale na próbe mozesz sobie pokrywke całkiem sciągnąc i sie przejechac zobaczyc czy w ogole bedzie róznica
ja miałem tez piździka i tez miałem taki problem, miałem sporo pomodzone w silniku, i rzeczywiscie nie dostawał tyle co powinien. po sciągnieciu klapki szedł duzo lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:33, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
I jak rozwiazales ten problem ?jezdziles bez tej klapki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 21:54, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, gdzie mogę kupić jakieś zamienniki dla gumowych podkładek/kołnierzy, które występują w miejscach mocowania chłodnic do ramy? Oryginał 41001052000 9PLN
Może ktoś z Was dopasowywał od czegoś innego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 23:03, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ex50 - nie nie tylko w celu sprawdzenia sie przejechałem. u mnie wlot powietrza był pod siedzeniem i był wielkosci pudełka od zapałek, wyciąłem nieco większy i problem znikł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:52, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jak myślisz takie coś ( [link widoczny dla zalogowanych] ) zdało by egzamin ? 2,5 cm srednicy.I jeszcze pytanie jak wywiercić taki duży otwór?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Exc50 dnia Czw 11:01, 24 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|