|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 23:11, 25 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
stianexc - spoko mozesz wsadzic inną spinke, liczy sie rozmiar łancucha, nie marka spinki.
djlenon - zadna z tych, ona jest pewnie pod bakiem schowana, jak sie nie myle tam był fioletowy jeden przewód .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:43, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
jak docierać motor ktm 450 exc 2015r ? wtrysk .????
mam już przejechane 4 H czy musze zmieniać juz olej ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
markosz
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 10:18, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie potrzebuję pomocy merytorycznej... Dwóch lewych rąk nie mam tylko potrzebuję naprowadzenia w temacie...
Pewnie pytanie przewija sie po raz miliardowy ale nie mogę tego znależć.
Chce wyregulować luzy zaworowe i sprawdzić sławetny luz między popychaczem zaworu a talerzykiem sprężyny. Szukam po forum, ale nie mogę natrafić na jakieś foto gdzie zmierzyć owy luz miedzy popychaczem. Było jakieś kiedyś ale już wygasło.
Pytanie drugie czy jeśli ustawię już GMP i zblokuje wał śrubka to mogę wtedy regulować luzy na wszystkich 4 zaworach czy robi się to osobno dla wydechowych i ssących.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez markosz dnia Sob 10:19, 26 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Sob 10:30, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Luz w GMP możesz sprawdzać i regulować dla zaworów ssących i wydechowych jednocześnie. Upewnij się tylko, że masz właściwy GMP.
Jeśli chodzi o luz między dźwigienką, a talerzykiem to mierzy się go na skraju talerzyka przy dźwigience zaworowej. W miejscu, w którym jest najmniejsza szczelina pomiędzy nimi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rojek
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:33, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Co koledzy sądzą o teorii mówiącej, że ustawianie luzu na 0,1 przyspiesza zużywanie się zaworów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Sob 10:47, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
markosz napisał: | Panowie potrzebuję pomocy merytorycznej... Dwóch lewych rąk nie mam tylko potrzebuję naprowadzenia w temacie...
Pewnie pytanie przewija sie po raz miliardowy ale nie mogę tego znależć.
Chce wyregulować luzy zaworowe i sprawdzić sławetny luz między popychaczem zaworu a talerzykiem sprężyny. Szukam po forum, ale nie mogę natrafić na jakieś foto gdzie zmierzyć owy luz miedzy popychaczem. Było jakieś kiedyś ale już wygasło.
Pytanie drugie czy jeśli ustawię już GMP i zblokuje wał śrubka to mogę wtedy regulować luzy na wszystkich 4 zaworach czy robi się to osobno dla wydechowych i ssących. |
Markosz, nic nie wygaslo wystarczy wejsc w dzial serwis i bez wysililania sie znajdziesz wszystko a jak inny silnik to zakladka nizej. Powodzenia
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/regulacja-zaworow-exc-520-525-450,1292.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
markosz
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 11:03, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Przepraszam faktycznie wszystko jest pięknie opisane zapisane... Używałem szukarki i dlatego tak nie mogłem znależć. Zapominałem o dziale serwis
Odnośnie zdjęcia które wygasło to chodziło mi o fotkę tego luzu miedzy dźwignią a talerzykiem ale tez już mam
Tylko jeszcze jedno pytanie w którym momencie mierzyć ten luz, tzn w jakiej pozycji ma znajdować się zawór ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez markosz dnia Sob 11:04, 26 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Sob 11:45, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W GMP, gdy zawory są w najwyższym możliwym położeniu. Najlepiej po sprawdzeniu/regulacji luzów zaworowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
markosz
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 11:57, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
OK dziękuje bardzo, zatem wyruszam do garażu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 12:33, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
człowikwidmo - warto juz zmienic. ja zawsze na pare godzin na docierke lałem jakiegos półsyntetyka taniego żeby nie było szkoda. jak docierac - było setki razy.
rojek - czemu niby maja sie zuzywac zawory ? tak podaje serwisówka i tego siew trzeba trzymać. im sie zrobi ciasniej tym zawory sie bardziej mogą wypalać, im luźniej tym bardziej popychacze wala w zawór
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
markosz
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 15:38, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie oczywiscie mam problem z wyczuciem GMP....
Jestem aktualnie w garażu i nie wiem czy zle ustwiam GMP czy tu wogole nie ma luzów bo mi nie wchodzi szczelinomierz....
Nie moge dobrze wyczuc momentu kiedy go mierzyc bo dzwigienki strasznie szybko w pewnym momecie przeskakują nis dajac sie ustawic w danej pozycji.
Sprawdzam tak...
Ssace ida do dolu pozniej nic nastepnie wydechowe do dolu i w tym momecie jest przeskok wydech ida do gory razem z ssacymi.... Teraz probuje wsadzic szczelinomierz ale nie wiem czy to wlasciwy moment....
Wydaje mi sie ze tak ale.... Moze ktos miałby chwile i wytlumaczy moj nr 50490271dwa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez markosz dnia Sob 15:49, 26 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 15:50, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
zrób tak - odkręcasz swiece, kręcisz aż ssące pójdą w dół i wrócą, wtedy wsadzasz cos przez otwór swiecy ( cos takiego co sie nie połamie, nie porysuje nic, moze byc np kawałek drucika w miare mało elastycznego ) i dalej kręcisz wyczuwając kiedy tłok jest mniej wiecej w GMP, jak masz ten punkt, patrzysz przez otwór ( najlepiej sobie przyswiecic czyms ) i widzisz wycięcie w wale - blokujesz wał i masz odpowiednie GMP
jak obrócisz jeszcze jeden obrót wału to tez bedzie GMP ale to nieodpowiednie gdzie zawory beda podparte.
a no i jeszcze odnosnie kręcenia są 2 opcje, na początku wbijasz wysoki bieg, i albo kręcisz sobie kołem, albo nasadka na zębatke zdawczą i pomału kręcisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
markosz
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 16:16, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jesli na pewno tak jak napisałeś to mam to.... ale luzow to tu nawet 0.1 nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:18, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
no to mogą sie zawory konczyć. w takim razie wyreguluj i za 10-15 godzin sprawdź ponownie co sie dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 20:31, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pany musze kupic klucz dynamometryczny do dokrecenia głowicy.Pytanie w jakim przedziale Nm najlepiej kupic? 40-200 czy 20-100? Głowica bedzie dokrecana na 40 i na 50Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|