|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 21:16, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
lepiej mniejszy - będzie dokładniej, a w moto porzebujesz max 100Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 14:15, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
witam czy polepszy sie jazda jak dam do exc tylni amortyzator od sx np ten [link widoczny dla zalogowanych] ma dodatkowa regulacje ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 14:57, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jak wsadzisz od sxa do exc to bez przerobek wg mnie bedzie gorzej nie lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:04, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie jak sprawdzić czy trzeba wymienić zaworek iglicowy czy wystarczy podgiąc blaszkę pływaka żeby się wcześniej zamykał ? Bo mam taki problem że sączy mi się benzyna na uszczelce moto zalewa na wolnych .Dodam że moto zaraz po odpaleniu jak jest zimny to trzyma ładnie obroty dopiero jak się zagrzeje to gaśnie po chwili na wolnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 17:22, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
skoro sie sączy na uszczelce to uszczelka do wymiany.
generalnie skoro odkrecasz kranik i przelewami nic nie ucieka - to zaworek trzyma. a to czy jest wyregulowany to nie wiadomo - bo poziom paliwa ma wpływ na skłąd mieszanki,
mozna zrobic w sumie prosty test - odkręc kranik i przechylaj moto, zobacz pod jakim kątem zacznie paliwo uciekać. jak miałem źle wyregulowane to nie wiem z 10-15 stopno od pionu i zaczynało lecieć. potem z 45 stopni ( no moze torche bardziej w pionie - nie miałem kątomierza ;P ) go przechylałem po regulacji i wtedy zaczynało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:37, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem test to zaczęło lecieć jak moto dość sporo przechylilem, chyba koło 40 stopni,to by chyba teoretycznie wykluczalo pływak.A tak myślę skoro na zimnym nie gaśnie a na rozgrzanym już tak to może za duża dysza wolnych? Bo z tego co wiem moto na zimnym potrzebuje więcej paliwa
Jeszcze jedno pytanie .Powiedzmy że mam teraz delikatnie za bogatą to zmieniać dysze o jeden rozmiar mniej np jak mam Powiedzmy 185 to zmieniać na 182 czy mogę zmienić odrazu na 80 ? Jak duxa różnica jest między dyszami ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Exc50 dnia Wto 19:43, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cross-c1
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 15:22, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie czy wałek rozrządu razem z krzywkami jest tak sam w każdym exc 4t ?
Ja potrzebuje do 520 z 02r.
Ewentualnie od czego pasuje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:26, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
cross-c1 napisał: | Panowie czy wałek rozrządu razem z krzywkami jest tak sam w każdym exc 4t ?
Ja potrzebuje do 520 z 02r.
Ewentualnie od czego pasuje ? |
520, 525 exc, 450 sx i 450 exc miały te same wałki
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Czw 15:48, 31 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 20:37, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o tym sadzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 21:48, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Twenty - marka robiona dla nich w chinach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:47, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
najgorszy syf ;D ten twenty.
pawciak - cross c1 - nie do konca, tzn wszystko pasuje wymiennie, ale 520 i 525 miały inne koła zębate, w 520 jest chyba pełne, w 525 jest ponawiercane - i pewnie te koło troszeczke przejmuje role balansera, i mniej wszystko wibruje.
exc50 - 180 a 182 to niewielka róznica, a 180 i 80 to praktycznie cały rozstrzał dostępnych dysz pewnie ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 11:19, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
mam problem zmieniłem klocki z przodu i koło się obraca bardzo ciężko ledwo co, wkładam stare,na starych wszystko ok dodam że tłoczki po odkręceniu pokrywy zbiorniczka wcisnąłem palcami co może być przyczyną że na nowych coś blokuje ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kprlsn
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 11:47, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
sprawdz zacisk czy sie nie zapiekl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 12:18, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | mam problem zmieniłem klocki z przodu i koło się obraca bardzo ciężko ledwo co, wkładam stare,na starych wszystko ok dodam że tłoczki po odkręceniu pokrywy zbiorniczka wcisnąłem palcami co może być przyczyną że na nowych coś blokuje ?? | Co to znaczy bardzo ciężko się obraca? Nie zrobi obrotu jak porządnie zakręcisz? Jest kilka opcji, np za dużo płynu w układzie, ale piszesz, że odkręcałeś zbiorniczek więc raczej nie. Może być coś źle złożone, albo najbardziej prawdopodobna sprawa, czyli: Kiedy ostatnio zacisk czyściłeś? Może być po prostu zasyfiały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|