|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 15:05, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli obrót robi, to jest ok. Po jednym wyjeździe klocki powinny się ułożyć i działać jak stare
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 15:22, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
nie czyściłem zacisku ale oba tłoczki śmigają lekko palcami je wciskam bez wysiłku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yahoo
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PO
|
Wysłany: Pią 15:32, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | No może obrót zrobi ale jak założę stare klocki to jest ok założę prawy klocek Stary ten od bloczków i lewy nowy to lipa ciężko A odwrotnie tez ok jest |
No to wygląda jak zasyfiony zacisk. Wciśnięte głębiej tłoczki - o ile dobrze rozumiem co piszesz (bo jednak z interpunkcją nie szalejesz) - chodzą wyraźnie trudniej, a jak się wysuną - to chodzą płynnie.
No chyba, że masz za dużo płynu, ale chyba nie, bo pisałeś o zdjętym dekielku pompy.
pozdrówki
yahoo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 16:09, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
nowe klocki = tłoczki głębiej wciśniete = nie wychodzą bo przytarte
ściągnij zacisk, wyjmij tłoczki, przeczyść, przesmaruj (kup specjalny smar do tłoczków - parę pln w każdym motoryzacyjnym) przeczyść i przesmaruj też prowadnice, i musi działać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 19:59, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
zrobione problemem było zawalone syfem jarzmo na jednej gumka spadła i w ogóle nie pracowała ale i tak dzięki za podpowiedzi pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HaardRock
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:40, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć! Piszę tutaj, a nie w swoim temacie bo to tylko krótkie szybkie pytanko.
Jakie macie opinie o olejach z allegro? Zastanawiam się między:
-liqui moly 4T SYNTH 10W-50 (4l - 165zł)
a
-ipone katana(czym rózni się wersja full power od offroad?) - około 185 za 4l
Po ilu mth zmienić olej w 450 z salonu? Lać normalną ilość?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HaardRock dnia Pią 22:42, 01 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 7:41, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ogólnie z allegro to nigdy nie wiadomo co to za oleje - loteriada.
o olejach masz temat - wiec bez sensu sie powtarzać.
nowe moto to olej po jakis 5 godzinach warto zmienic. normalną ilosć a jaką ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:01, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Oleje raczej kupuj u sprawdzonych sprzedawców, bo tak jak henio mówi rónie można trafić.
Co do zmiany oleju w niowym moto to pierwsza zmiana jest bardzo szybko, z tego co pamiętam po 3 godzinach. Sporo opiłków pojawia się w silniku przez pierwsze godziny i warto szybko ten olej zlać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zwirek03
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: xxx
|
Wysłany: Sob 8:05, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
pytanko jakie może ktoś wie jakie oznaczenia mają łożyska kół przód i tył exc 09r. chciałbym kupić a potem rozbierać i wymieniać dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:17, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
łożyska przód 6906, uszczelniacze 35x47x7
łożyska tył 6005, uszczelniacze 32x47x7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zwirek03
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: xxx
|
Wysłany: Sob 8:38, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
podziękował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 23:57, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, czym odtłuszczać plastiki przed oklejaniem?
Jestem na etapie polerowania plastików pod okleinę. Jak zdarłem kawałek starej z boczku, to plastik był jak lustro, ale jak tylko przejechałem srajtaśmą nasączoną odtłuszczaczem do tarcz to zrobiła się matowa- trochę jak po papierku 1000. Dlatego zastanawiam się, czy jest sens polerować plastiki na lustro, co jest baaardzo trudne i jeszcze bardziej czasochłonne.
Zrobiłem mały test próbkami jak będzie się trzymać na różnych podłożach.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 7:39, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
nie spolerujesz plastików na lustro ;P chyba ze opalarką podgrzejesz i przytopisz.
a odtłuszcza sie odtłuszczaczem, zmywacz do hamulców, benzyna ekstrakcyjna, itp itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 7:51, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
no pisza ze estrakcyjna nie mozna tylko nitrem
ale zmywacz do hamulcow chyba najlepszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 9:20, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Na idealne lustro mi się nie udało, ale na wysoki połysk już tak tylko 3 godziny polerowania błotnika
Wam też tak matowieja plastiki przy odtluszczaniu? Różnica pomiędzy tym pod okleiną a wczyszczona jest ogromna...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|