Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13874
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 18:11, 24 Sie 2013    Temat postu:

jak nie ma jak są.... 1 lepszy link nie wiem czy akurat rocznik sie bedzie zgadzał
[link widoczny dla zalogowanych]

co do plastików widze że próbowałes wrzucic fotke w galerii, popraw bo mozna pixele na jednej ręce policzyć, ale wygląda że jak pisałes ktos wsadził inne plastiki. wiec bez sensu szukać do 2003 roku bo mogą nie podpasować. a nikt nie jest jasnowidzem żeby strzelać jakie idą do ciebie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Sob 18:12, 24 Sie 2013    Temat postu:

Zdjęcie już poprawione

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13874
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 18:14, 24 Sie 2013    Temat postu:

hehehe niezły patent z tymi tylnymi boczkami. plastiki wyglądaja na oryginalne. jedynie ktoś sobie podciął tylne boczki. fabrycznie są duzo większe wiec szukaj na allegro do 2003 roku i juz. ewentualnie w serwisie ktma to juz zalezy jakie chcesz mieć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Sob 18:20, 24 Sie 2013    Temat postu:

Ok najwyżej nie będą pasować to odeśle,nie wiem czy nie kupić białych ale chyba będzie to źle wyglądać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Sob 19:25, 24 Sie 2013    Temat postu:

Jakie polecilibyście handbary nie listki.Cena nie ważna
co sądzicie o firmach:
zeta 240zł+60zł za plastiki: [link widoczny dla zalogowanych]
cycra: [link widoczny dla zalogowanych]

Czy może coś innego?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ktmpower86 dnia Sob 19:27, 24 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 20:32, 24 Sie 2013    Temat postu:

ktmpower86 napisał:
Jakie polecilibyście handbary nie listki.Cena nie ważna
co sądzicie o firmach:
zeta 240zł+60zł za plastiki: [link widoczny dla zalogowanych]
cycra: [link widoczny dla zalogowanych]

Czy może coś innego?


Cycra ma chyba najlepsze handbary i gdybym miał kasę na zbyciu na nie kupił bym je.
no i podstawa to aluminiowy pręt który mają Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Sob 20:38, 24 Sie 2013    Temat postu:

No wyglądają solidnie,ale nie ma ich na kierownice 28,6 mm,kupię zeta mają dobre opinie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Sob 23:26, 24 Sie 2013    Temat postu:

Jest sens wymiany oleju w sprzęgle,płynów hamulcowych i płynu chłodniczego,jeśli niedawno kupiłem motocykl i nie wiem kiedy było to ostatnio robione.Czy wystarczy pod koniec sezonu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 7:33, 25 Sie 2013    Temat postu:

ktmpower86 napisał:
Jest sens wymiany oleju w sprzęgle,płynów hamulcowych i płynu chłodniczego,jeśli niedawno kupiłem motocykl i nie wiem kiedy było to ostatnio robione.Czy wystarczy pod koniec sezonu?


Sens jest zawsze Smile).Płyn hamulocwy jest higroskopijny wiec nie wiadomo co z niego zostało.
Płyn od sprzęgła tzn olej mineralny także zużywa się więc jest sens.
Co do płynu chłodniczego to sprawdź co masz, bo ja niby mialem płyn zlałem go a okazało się że to woda...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Nie 19:19, 25 Sie 2013    Temat postu:

Jeszcze mam pytanie czy przełożenie 14/52 zęby będzie dobre do jazdy w ciężkim terenie,czy lepiej z przodu dać jeszcze mniejszą zębatkę 13 lub 12 czy nie opłaca się bo takie małe zębatki szybko chyba się niszczą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 19:24, 25 Sie 2013    Temat postu:

ja jeździłem 250 2t na 13/48 to było ciut za długie biegi jak na teren a potem mialem 14/48 to już wg jeden ząb w zębatce na przód to odpowiednik w przybliżeniu 5zębów z tyłu więc ja bym dał 13/52

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Nie 19:26, 25 Sie 2013    Temat postu:

Ok dzięki,chodzi mi o najlepsze przełożenie do jazdy tylko po stromych podjazdach i ciężkim terenie,nie jeżdżę po szutrach i polach.A jakiej firmy supersprox tylna i przednia będą ok?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ktmpower86 dnia Nie 19:31, 25 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:21, 25 Sie 2013    Temat postu:

ktmpower86 napisał:
.A jakiej firmy supersprox tylna i przednia będą ok?

jedne z najlepszych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Nie 20:31, 25 Sie 2013    Temat postu:

Jeszcze słyszałem o zębatkach IRONMAN,ale cena trochę odstrasza.Ciekawe ile taki napęd by wytrzymał z dobrym łańcuchem.
A czy przełożenie 12/53 to już przesada,czy do jazdy typowo trialowej będzie dobre?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ktmpower86 dnia Nie 20:33, 25 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13874
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 22:10, 25 Sie 2013    Temat postu:

sporo, ale wszystko zalezy od serwisu, motocykla, stylu jazdy czy miejsca jazdy. inaczej sie zuzywa na suchym inaczej jak sie topi w błocie. łancuchy tsubaki są podobno wytrzymałe. ale też kosztują. mimo wszystko wg mnie najlepszy zestaw to tył supersprox, łancuch oringowy ( x ringowy jeszcze lepiej ) typu did vx2 a przednia obojętne byle wymieniac co jakis czas jak sie tylko zacznie zuzywać.

co do przełożenia - nie da sie powiedziec czy przesada czy nie , takie zębatki są produkowane wiec ktoś to kupuje wiec przesada to nie jest. kwestia cyz bedzie dobrze a to juz zalezy od ciebie ja np wole jak mam dłuższe biegi nawet do trialu, za krótkie fakt szybciej poderwą maszyne ale potem jest zrywniejszy i jak dla mnie trudniej sie bawić na agresywncyh przełożeniach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 41 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin