|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 20:51, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: |
ja mam teraz grosskopfa tez stalowa koronka alu srodek, 100 godzin gdzies nabite i jakiegos mocnego zuzycia nie widać. |
Dzięki za podpowiedź, bardzo dobra alternatywa dla supersproxa.
Widzę, że są azotowane.
Supersprox chwali się wszystkim, ale niczym konkretnym.
Ma ktoś porównanie tych dwóch zębatek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:55, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ja zjeździłem 2 supersproxy, i 3 uzywany kupiłem i dojeździłem ( ten fabryczny ktma ) i wydaje mi sie ze fabryczny był troche lepszy - ale moze tez gorzej odwijałem gazu ;P wszystkie wyjeżdzone przynajmniej po 150 godzin. teraz grosskopf jak pisałem jakies stówke nalatane, i sie w miare wszystko trzyma, did vx2 standardowo wrzucony, praktycznie ze 3 X naciągałem i to odrobine łancuch.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 21:38, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
amek721 napisał: | Fourier napisał: | Jak dobrze poszukasz to za 200 zl sa supersprox z alu pajakiem i stalowa zebatka. U mnie trzyma sie od 180 godzin (nie smigam w blocie) i jeszcze dobrze wyglada. |
Masz jakieś konkretne namiary?
Sam będę niedługo zmieniał napęd i szukam oryginału supersproxa. Nie widziałem w takich cenach. Chyba, że mówimy tu o pojedynczych zębatkach sprzedawanych przez prywaciarzy. |
Kupowałem 2 lata temu w jakimś sklepie internetowym to z przesyłką wyszło 205 zł. Przez zimę jak szukałem to na olxie były pojedyncze sztuki po 200 + przesyłka. Skończyło się tak, że Brat mi zasponsorował zestaw z Ironmena
Też mi się wydaje że supersproxy robione dla KTM (pomarańczowe PP) wytrzymują dłużej od standardowych złotych. Podobnie łańcuch Reginy z PP ma u mnie nalatane tyle co zębatka i jeszcze "doleganie do zębów" wydaje się ok.
Są jeszcze "chińczyki" stalowe z alu pająkiem ale nie testowałem.
Jeszcze jedno - dobrym sposobem na zębatki jest kupowanie z katalogu PP w okolicach Bożego Narodzenia jak są vouchery.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 21:48, 05 Kwi 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 7:12, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Witam czy tak klamka bedzei pasowac do exc 450 2003 r pompa magura [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 8:08, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
chyba nie pisze ze to sx 65 i 85 tak raczej siedza inne pompy.
i tam sa do wyboru dwa rodzaje - szeroka i wąska, kumpel ma waską i strasznie sie w palec wbija. jak amatorsko sie lata i sprzegła prawie nie uzywa to bez znaczenia wiekszego, ale ja czasami mam wrazenie ze wiecej uzywam sprzęgła niż gazu, i strasznie mi sie wbijala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 10:02, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | chyba nie pisze ze to sx 65 i 85 tak raczej siedza inne pompy.
i tam sa do wyboru dwa rodzaje - szeroka i wąska, kumpel ma waską i strasznie sie w palec wbija. jak amatorsko sie lata i sprzegła prawie nie uzywa to bez znaczenia wiekszego, ale ja czasami mam wrazenie ze wiecej uzywam sprzęgła niż gazu, i strasznie mi sie wbijala |
A jak z dlugoscia bo sprzedawca mi pisal ze jest to dluga klamka i trzeba przesuwac pompe jak sie uzywa hanbarow .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 12:57, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
hmm nie wiem szczerze mówiac, wydaje mi sie ze to najdłuzsza nie jest, a jak nawet - to lepiej, ja sam wole dłuzsze mieć, wole pompe odsunąć - wtedy sprzęgło lżej chodzi, a klamka im głębiej schowana tym mniejsza szansa na uszkodzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 14:19, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam Supersproxa stelth przy kolach sm i vx2 to po okolo 100mth jazdy nie widać wgl zużycia. A i jeszcze jedno małe pytanie, co sądzicie o lanuchu oringowym do sety, bo pare osob mi mowilo zebym kupil zwykly lanuch, bo orginowe mają duze tarcie i ze niby mocno to odczuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 14:36, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
oringowe spore, ale to tez zalezy jak sie jeździ, amatorsko nie odczujesz róznicy - a łancuch znacznie dłuzej pozyje, dorwij X ringowy - ten ma mniejsze opory niz zwykły oring,
tutaj to jest co kto lubi że tak powiem. znam ludzi co wrzucają najtansze zębatki, najtansze łancuchy ( wszystko wiadomo markowe nie chinskie ) koszt napędu wychodzi 200-250 zł ale pare miesiecy i zmieniają na nowy. ja do enduro wole x ringa - nie ma że wyjade na pół dnia z napiętym łancuchem i wróce ze szmatą do ziemi wyciągnietą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 15:33, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | oringowe spore, ale to tez zalezy jak sie jeździ, amatorsko nie odczujesz róznicy
|
Nie byłbym taki pewny
W secie nie miałem oringowego, jeździłem na zwykłych, teraz zamierzam na x-ringu.
Ale jeździłem na 250 4t na zwykłym i na oringowym.
Różnica ogromna, hamowanie po puszczeniu gazu w niektórych sytuacjach może przeszkadzać. Żywotny jest - fakt (ale po kilku godzinach pękła spinka!! łańcuch renthala, jeden z najdroższych jeżeli nie najdroższy.)
W secie podejrzewam, że odczujesz skrócony zasięg, który nawet nieskrócony nie jest duży
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Śro 19:08, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Będę regenerowal tylko amor.Pytanie do was jaki olej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:19, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
jaki amor ? na przód 5W, na tył ? w jaki sposób chciałbyś nabić - a jak juz olej najlepiej WP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zwirek03
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: xxx
|
Wysłany: Śro 19:44, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
pytanko czy łożysko koła przód musi być z luzem C3 ?? czy nie koniecznie bo akurat pod domem nie mają i nie wiem czy szukać dalej czy brać te ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 20:18, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
zwirek03 napisał: | pytanko czy łożysko koła przód musi być z luzem C3 ?? czy nie koniecznie bo akurat pod domem nie mają i nie wiem czy szukać dalej czy brać te ?? |
nie musi, nic się nie stanie jak nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:47, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
generalnie - jak sie jeździ wolno to lepsze są bez luzu, jak ostre przeloty lepiej z luzem. chociaz ogromnych róznic nie ma. bo dla takiego łozyska z luzem c3 żeby ten luz miał sens to na prawde spore prędkosci są potrzebne + temperatura
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|