Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 401, 402, 403 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 20:51, 05 Kwi 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:

ja mam teraz grosskopfa tez stalowa koronka alu srodek, 100 godzin gdzies nabite i jakiegos mocnego zuzycia nie widać.

Dzięki za podpowiedź, bardzo dobra alternatywa dla supersproxa.
Widzę, że są azotowane.
Supersprox chwali się wszystkim, ale niczym konkretnym.
Ma ktoś porównanie tych dwóch zębatek?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:55, 05 Kwi 2016    Temat postu:

ja zjeździłem 2 supersproxy, i 3 uzywany kupiłem i dojeździłem ( ten fabryczny ktma ) i wydaje mi sie ze fabryczny był troche lepszy - ale moze tez gorzej odwijałem gazu ;P wszystkie wyjeżdzone przynajmniej po 150 godzin. teraz grosskopf jak pisałem jakies stówke nalatane, i sie w miare wszystko trzyma, did vx2 standardowo wrzucony, praktycznie ze 3 X naciągałem i to odrobine łancuch.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 21:38, 05 Kwi 2016    Temat postu:

amek721 napisał:
Fourier napisał:
Jak dobrze poszukasz to za 200 zl sa supersprox z alu pajakiem i stalowa zebatka. U mnie trzyma sie od 180 godzin (nie smigam w blocie) i jeszcze dobrze wyglada.

Masz jakieś konkretne namiary?
Sam będę niedługo zmieniał napęd i szukam oryginału supersproxa. Nie widziałem w takich cenach. Chyba, że mówimy tu o pojedynczych zębatkach sprzedawanych przez prywaciarzy.


Kupowałem 2 lata temu w jakimś sklepie internetowym to z przesyłką wyszło 205 zł. Przez zimę jak szukałem to na olxie były pojedyncze sztuki po 200 + przesyłka. Skończyło się tak, że Brat mi zasponsorował zestaw z Ironmena Wink

Też mi się wydaje że supersproxy robione dla KTM (pomarańczowe PP) wytrzymują dłużej od standardowych złotych. Podobnie łańcuch Reginy z PP ma u mnie nalatane tyle co zębatka i jeszcze "doleganie do zębów" wydaje się ok.

Są jeszcze "chińczyki" stalowe z alu pająkiem ale nie testowałem.

Jeszcze jedno - dobrym sposobem na zębatki jest kupowanie z katalogu PP w okolicach Bożego Narodzenia jak są vouchery.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 21:48, 05 Kwi 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 7:12, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Witam czy tak klamka bedzei pasowac do exc 450 2003 r pompa magura [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 8:08, 06 Kwi 2016    Temat postu:

chyba nie pisze ze to sx 65 i 85 tak raczej siedza inne pompy.

i tam sa do wyboru dwa rodzaje - szeroka i wąska, kumpel ma waską i strasznie sie w palec wbija. jak amatorsko sie lata i sprzegła prawie nie uzywa to bez znaczenia wiekszego, ale ja czasami mam wrazenie ze wiecej uzywam sprzęgła niż gazu, i strasznie mi sie wbijala


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 10:02, 06 Kwi 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
chyba nie pisze ze to sx 65 i 85 tak raczej siedza inne pompy.

i tam sa do wyboru dwa rodzaje - szeroka i wąska, kumpel ma waską i strasznie sie w palec wbija. jak amatorsko sie lata i sprzegła prawie nie uzywa to bez znaczenia wiekszego, ale ja czasami mam wrazenie ze wiecej uzywam sprzęgła niż gazu, i strasznie mi sie wbijala


A jak z dlugoscia bo sprzedawca mi pisal ze jest to dluga klamka i trzeba przesuwac pompe jak sie uzywa hanbarow .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 12:57, 06 Kwi 2016    Temat postu:

hmm nie wiem szczerze mówiac, wydaje mi sie ze to najdłuzsza nie jest, a jak nawet - to lepiej, ja sam wole dłuzsze mieć, wole pompe odsunąć - wtedy sprzęgło lżej chodzi, a klamka im głębiej schowana tym mniejsza szansa na uszkodzenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Śro 14:19, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Ja mam Supersproxa stelth przy kolach sm i vx2 to po okolo 100mth jazdy nie widać wgl zużycia. A i jeszcze jedno małe pytanie, co sądzicie o lanuchu oringowym do sety, bo pare osob mi mowilo zebym kupil zwykly lanuch, bo orginowe mają duze tarcie i ze niby mocno to odczuje.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 14:36, 06 Kwi 2016    Temat postu:

oringowe spore, ale to tez zalezy jak sie jeździ, amatorsko nie odczujesz róznicy - a łancuch znacznie dłuzej pozyje, dorwij X ringowy - ten ma mniejsze opory niz zwykły oring,

tutaj to jest co kto lubi że tak powiem. znam ludzi co wrzucają najtansze zębatki, najtansze łancuchy ( wszystko wiadomo markowe nie chinskie ) koszt napędu wychodzi 200-250 zł ale pare miesiecy i zmieniają na nowy. ja do enduro wole x ringa - nie ma że wyjade na pół dnia z napiętym łancuchem i wróce ze szmatą do ziemi wyciągnietą Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 15:33, 06 Kwi 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
oringowe spore, ale to tez zalezy jak sie jeździ, amatorsko nie odczujesz róznicy

Nie byłbym taki pewny Very Happy
W secie nie miałem oringowego, jeździłem na zwykłych, teraz zamierzam na x-ringu.
Ale jeździłem na 250 4t na zwykłym i na oringowym.
Różnica ogromna, hamowanie po puszczeniu gazu w niektórych sytuacjach może przeszkadzać. Żywotny jest - fakt (ale po kilku godzinach pękła spinka!! łańcuch renthala, jeden z najdroższych jeżeli nie najdroższy.)
W secie podejrzewam, że odczujesz skrócony zasięg, który nawet nieskrócony nie jest duży Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Śro 19:08, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Będę regenerowal tylko amor.Pytanie do was jaki olej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:19, 06 Kwi 2016    Temat postu:

jaki amor ? na przód 5W, na tył ? w jaki sposób chciałbyś nabić - a jak juz olej najlepiej WP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwirek03




Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: xxx

PostWysłany: Śro 19:44, 06 Kwi 2016    Temat postu:

pytanko czy łożysko koła przód musi być z luzem C3 ?? czy nie koniecznie bo akurat pod domem nie mają i nie wiem czy szukać dalej czy brać te ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 20:18, 06 Kwi 2016    Temat postu:

zwirek03 napisał:
pytanko czy łożysko koła przód musi być z luzem C3 ?? czy nie koniecznie bo akurat pod domem nie mają i nie wiem czy szukać dalej czy brać te ??


nie musi, nic się nie stanie jak nie będzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:47, 06 Kwi 2016    Temat postu:

generalnie - jak sie jeździ wolno to lepsze są bez luzu, jak ostre przeloty lepiej z luzem. chociaz ogromnych róznic nie ma. bo dla takiego łozyska z luzem c3 żeby ten luz miał sens to na prawde spore prędkosci są potrzebne + temperatura

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 401, 402, 403 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 402 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin