Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 403, 404, 405 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 16:22, 08 Kwi 2016    Temat postu:

exc50 - no ja rozumiem że to jest forum, wiec moze sie cos dopytac ale nie pytac o kazdą pierdołe i prowadzic się za reke przez kazdy etap kazdej operacji. jak moto odpala i w ogóle nie reaguje na gaz to jest cos w stanie agonalnym albo ostro źle ustawionym. to nie jest juz regulacja delikatna tylko całkiem cos trzeba naprawić. a co ? jak nawet nie wiesz cyz na pewno przepustnica sie otwiera....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:33, 08 Kwi 2016    Temat postu:

Tylko wlansie to się stało nagle, dlatego mnie to trochę dziwi.Moze być wina tego że poprostu świece zalało? Bo cała mokra była i może gubil iskre
Przepustnicy nie ruszyłem więc sama z siebie raczej nie przestała się podnosic
EDIT
Okazało się że iglica się że przestawila kiedy prxekrecalem gaźnik w celu zmiany dyszy .Już wszystko ok


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Exc50 dnia Pią 19:48, 08 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:15, 10 Kwi 2016    Temat postu:

exc 400 02

Na napinaczu rozrządu mam 2 ząbki do końca naciągu, nie wiem dokladnie ile mth jest nalatane na łańcuszku. Podrzucam zdj końcówki napinacza bo wydaje mi się dziwnie przytarty.Ogolnie moto chodzi ok nie słyszę jakis szelestów itp... czy to znak żeby zmieniać ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 10:55, 10 Kwi 2016    Temat postu:

StianEXC napisał:
exc 400 02

Na napinaczu rozrządu mam 2 ząbki do końca naciągu, nie wiem dokladnie ile mth jest nalatane na łańcuszku. Podrzucam zdj końcówki napinacza bo wydaje mi się dziwnie przytarty.Ogolnie moto chodzi ok nie słyszę jakis szelestów itp... czy to znak żeby zmieniać ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Moze tam prowadnicy juz nie ma Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:16, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Po czym poznać że tylny amor nadaje się do serwisu? Słyszałem że jak wycieknie olej to amor odbija jak z katapulty,u mnie tegi nie ma ale dobija nawet przy małych skokach. Może to być winna źle ustawionego sagu? Jest to zwykły amor, nawet bez zbiornika na azot
EDIT
I jeszcze takie zapytanie ,na co wpływa zmiana kąta amortyzatora na wachaczu ? Bo teraz patrzę że mam dwa otwory w ktoecyh można zamontować amor


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Exc50 dnia Nie 11:36, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:35, 10 Kwi 2016    Temat postu:

PiterBaja napisał:
Moze tam prowadnicy juz nie ma Very Happy


Bardzo prawdopodobne Razz Rozbiorę to na dniach szkoda wróżyć Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 15:45, 10 Kwi 2016    Temat postu:

exc50 - moze byc kwestia sagu, spręzyny i sprawnosci amortyzatora. ciekawe czy twój jest serwisowalny w ogóle. czesto w motorowerach są po prostu wymieniane na nowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:00, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Wlansie myślałem nad wymiana na nowy ale jeszcze chciałem coś tam delikatnie podregulowac, orientujesz się jak to jest z tymi otworami? Coś tam czytałem w necie że jak amor będzie bardziej w pionie to powinien być twardzy, bo ten cały mechanizm działa na zasadzie dzwigni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:14, 10 Kwi 2016    Temat postu:

no na pewno w jakis sposób sie to zmienia, moze sie w jednym ustawieniu lepiej proiwadzic na przelotach w innym lepiej wybierac drobne nierównosci. - zmien i pokombinuj i sam sie przekonaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Nie 18:16, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Exc50 napisał:
Wlansie myślałem nad wymiana na nowy ale jeszcze chciałem coś tam delikatnie podregulowac, orientujesz się jak to jest z tymi otworami? Coś tam czytałem w necie że jak amor będzie bardziej w pionie to powinien być twardzy, bo ten cały mechanizm działa na zasadzie dzwigni


Im amor tylny bardziej pinowo tym jest miększy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:45, 10 Kwi 2016    Temat postu:

To już w końcu nie wiem, raz pisze że bardziej w pionie=bardziej miękki a raz na odwrót. Będę musiał poprobowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 20:00, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Hej mam maly wyciek plynu chlodniczego w Exc 450 2003 Rfs z tej malej dziurki,mozna tam dac simeringi corteco czy te b viton z serwisu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:25, 10 Kwi 2016    Temat postu:

oryginały najlepiej trzymaja i póki wałek nie wytarty to mała szansa ze pocieknie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 22:43, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Stosował ktoś dekiel air boxa SXS? Jeżeli tak- łapie dużo więcej syfu?




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pon 22:44, 11 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:19, 12 Kwi 2016    Temat postu:

Witam serdecznie, jestem nowym użytkownikiem i chciałem zapytać czy mój temat automatycznie został skasowany bo nie mam 3 postów, czy czeka na autoryzację moderatora? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 403, 404, 405 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 404 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin