|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateo
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Wto 13:19, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Benzyna ekstrakcyjna, ja używam ekstrakcyjnej albo zwykłej benzyny do czyszczenia filtra powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:55, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zna ktoś kogoś kto mógłby wykonać handbary pod exc? Chodzi o ten metalowy rdzeń. Miałem kolegę, który mógłby mi to wykonać, jednak zmienił pracę i nie posiada potrzebnych do tego narzędzi. Kombinujecie w ten sposób czy kupujecie gotowce? Dla mnie 300zł to trochę za dużo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 16:25, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
dorobic nie ma problemy najmniejszego - tylko zwykle takie handbary są mało wytrzymałe. fabryczne dobre sa robione z materiałów tak twardych ze są wytrzymałe ale maksymalnie elastycznych zeby dało sie je zawinać w taki kształt jaki mają. próbować mozna ale dla mnie szkoda zachodu troche
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Śro 14:34, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wiecie gdzie dostać lozysko igiełkowe do kosza sprzęgłowego do Mojej suzuki 250 RM z 2005? W KTM sa chyba takie same ale nie jestem pewien.Nawet nie ma tam żadnych numerów podanych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 15:05, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Enduurowiec napisał: | Wiecie gdzie dostać lozysko igiełkowe do kosza sprzęgłowego do Mojej suzuki 250 RM z 2005? W KTM sa chyba takie same ale nie jestem pewien.Nawet nie ma tam żadnych numerów podanych. |
te z KTM ma 26X30X22 , jak pójdziesz ze swoim do sklepu z łożyskami to Ci dobiorą,
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:14, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czy buty cross/enduro powinny zginać się w palcach czy powinny być jak beton i jedynym miejscem "skrętnym" powinna być kostka? Bo nie wiem czy mam nierozbite buty, słabej jakości czy tak powinno po prostu być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:50, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
to sporo zalezy jakie to buty, miałem np fox comp 5 kupiłem prawie nowe, a były jak szmacianki. potem mialem forma dominator - widac ze troche ywjeżdzone ale były pancerne, nic sie nie wyginało nigdzie ;P tylko w zawiasie pracowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:27, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Pytanie tylko co rozumiemy przez wyginanie i pancerność. Moje są takie, że ruszyc moge jedynie stopa w kostce, co za tym idzie nie mam zbytnio czucia palcami tylnego hebla by kontrowac przy wheelie. Albo sie jeszcze nie oswoilem bo nigdy nie latalem w butach na moto albo faktycznie sa zbyt toporne. Dodam ze buty sa marki FLY.
Kolejne pytanie to wydechy w ktm 2t, sx vs exc. a konkretnie komore rezonansową. Rożnią się one znacznie,mianowicie kom. rezonansowa z sx jest prosta grucha a w exc zawinieta od cylindra jak jelito. Jedno to to, ze w exc dzieki temu nie sterczy az tak bardzo w srone ziemi i natarcia na przeszkode, ale drugie to charakterysttka pracy . W swoim exc mam wydech od sx i nie to ze ma jakis fatalny dol, ale dostaje w pewnym momencie dzikiego kopa praktycznie jak w ferrari f40 - turbodziura i bomba. Wina komory prawda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 21:38, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Pewnie źle wyregulowany zawór.
Co do dyfuzorów to nie widziałem, żeby były różnice w gięciach (chyba że piszesz o tym dyfuzorze, który obniża moc na homologacje), co najwyżej w kątach stożków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:41, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
to masz troche odpowiedź, raz ze do tych butów trzeba sie dobrze przyzwyczaic, to fly to jedne z najgorszych butów ;P
masz tu filmik o butach, widac na jednym tescie jak gosc wygina buta starego za sporo $$ i taniego po krótszym uzytkowaniu
https://www.youtube.com/watch?v=tcVXdg649i4
co do wydechu - one są po prostu strojone pod jakiestam obroty, daja najlepsze efekty przy danych partiach obrotów, crossówkami sie idzie ogniem to są wysoko strojone, enduro odwrotnie. wiec to moze byc jedna z przyczyn słabego dołu i mocnej góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:50, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No tak też myślałem, cóż.. Buty kupowałem już spory czas temu.
A wracając do wydechów, u mnie jest taki
a w exc powinien byc taki:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 7:46, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
To napisz jeszczd jaka masz pojemnosc tego 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuhacz
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 12:51, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem 200cm.
Po kształcie tej gruchy widać już że "promuje" wysokie obroty. Na seryjnym dyfuzorze jest fajny dół i środek, ale górą puchnie. Za to łatwo go utrzymać na tym środku, który wystarcza w wielu sytuacjach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:43, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie pociekła mi lewa laga i mam kilka pytań .Jaki olej wlać 5w czy 10w jeszdzac tylko w terenie ? Czy jestem w stanie wymienić uszczelniacz i olej nie wyciągając bebechow że środka ? Potrzebuję jakieś specjalne narzędzia ? Ogólnie jest to skomplikowana robota czy bez problemu dam radę to zrobić ? Do tej pory seewisowalem tylko Amor rowerowy także doswaidczneo nie mam w tych sprawach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 17:15, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Exc50 napisał: | Panowie pociekła mi lewa laga i mam kilka pytań .Jaki olej wlać 5w czy 10w jeszdzac tylko w terenie ? Czy jestem w stanie wymienić uszczelniacz i olej nie wyciągając bebechow że środka ? Potrzebuję jakieś specjalne narzędzia ? Ogólnie jest to skomplikowana robota czy bez problemu dam radę to zrobić ? Do tej pory seewisowalem tylko Amor rowerowy także doswaidczneo nie mam w tych sprawach |
olej 5W, manual do zawiasu u mnie na stronie, jednokomorowy da radę bez specjalnych narzędzi, najciężej odkręcić górę, ale da radę dorobić klucz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|