Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 405, 406, 407 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateo




Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Wto 13:19, 12 Kwi 2016    Temat postu:

Benzyna ekstrakcyjna, ja używam ekstrakcyjnej albo zwykłej benzyny do czyszczenia filtra powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:55, 12 Kwi 2016    Temat postu:

Zna ktoś kogoś kto mógłby wykonać handbary pod exc? Chodzi o ten metalowy rdzeń. Miałem kolegę, który mógłby mi to wykonać, jednak zmienił pracę i nie posiada potrzebnych do tego narzędzi. Kombinujecie w ten sposób czy kupujecie gotowce? Dla mnie 300zł to trochę za dużo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 16:25, 12 Kwi 2016    Temat postu:

dorobic nie ma problemy najmniejszego - tylko zwykle takie handbary są mało wytrzymałe. fabryczne dobre sa robione z materiałów tak twardych ze są wytrzymałe ale maksymalnie elastycznych zeby dało sie je zawinać w taki kształt jaki mają. próbować mozna ale dla mnie szkoda zachodu troche

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Śro 14:34, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Wiecie gdzie dostać lozysko igiełkowe do kosza sprzęgłowego do Mojej suzuki 250 RM z 2005? W KTM sa chyba takie same ale nie jestem pewien.Nawet nie ma tam żadnych numerów podanych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 15:05, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Enduurowiec napisał:
Wiecie gdzie dostać lozysko igiełkowe do kosza sprzęgłowego do Mojej suzuki 250 RM z 2005? W KTM sa chyba takie same ale nie jestem pewien.Nawet nie ma tam żadnych numerów podanych.

te z KTM ma 26X30X22 , jak pójdziesz ze swoim do sklepu z łożyskami to Ci dobiorą,


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:14, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Czy buty cross/enduro powinny zginać się w palcach czy powinny być jak beton i jedynym miejscem "skrętnym" powinna być kostka? Bo nie wiem czy mam nierozbite buty, słabej jakości czy tak powinno po prostu być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:50, 13 Kwi 2016    Temat postu:

to sporo zalezy jakie to buty, miałem np fox comp 5 kupiłem prawie nowe, a były jak szmacianki. potem mialem forma dominator - widac ze troche ywjeżdzone ale były pancerne, nic sie nie wyginało nigdzie ;P tylko w zawiasie pracowało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:27, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Pytanie tylko co rozumiemy przez wyginanie i pancerność. Moje są takie, że ruszyc moge jedynie stopa w kostce, co za tym idzie nie mam zbytnio czucia palcami tylnego hebla by kontrowac przy wheelie. Albo sie jeszcze nie oswoilem bo nigdy nie latalem w butach na moto albo faktycznie sa zbyt toporne. Dodam ze buty sa marki FLY.

Kolejne pytanie to wydechy w ktm 2t, sx vs exc. a konkretnie komore rezonansową. Rożnią się one znacznie,mianowicie kom. rezonansowa z sx jest prosta grucha a w exc zawinieta od cylindra jak jelito. Jedno to to, ze w exc dzieki temu nie sterczy az tak bardzo w srone ziemi i natarcia na przeszkode, ale drugie to charakterysttka pracy . W swoim exc mam wydech od sx i nie to ze ma jakis fatalny dol, ale dostaje w pewnym momencie dzikiego kopa praktycznie jak w ferrari f40 - turbodziura i bomba. Wina komory prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 21:38, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Pewnie źle wyregulowany zawór.
Co do dyfuzorów to nie widziałem, żeby były różnice w gięciach (chyba że piszesz o tym dyfuzorze, który obniża moc na homologacje), co najwyżej w kątach stożków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:41, 13 Kwi 2016    Temat postu:

to masz troche odpowiedź, raz ze do tych butów trzeba sie dobrze przyzwyczaic, to fly to jedne z najgorszych butów ;P

masz tu filmik o butach, widac na jednym tescie jak gosc wygina buta starego za sporo $$ i taniego po krótszym uzytkowaniu

https://www.youtube.com/watch?v=tcVXdg649i4

co do wydechu - one są po prostu strojone pod jakiestam obroty, daja najlepsze efekty przy danych partiach obrotów, crossówkami sie idzie ogniem to są wysoko strojone, enduro odwrotnie. wiec to moze byc jedna z przyczyn słabego dołu i mocnej góry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:50, 13 Kwi 2016    Temat postu:

No tak też myślałem, cóż.. Buty kupowałem już spory czas temu.
A wracając do wydechów, u mnie jest taki
a w exc powinien byc taki:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 7:46, 14 Kwi 2016    Temat postu:

To napisz jeszczd jaka masz pojemnosc tego 2t Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuhacz




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 12:51, 14 Kwi 2016    Temat postu:

Z tego co wiem 200cm.
Po kształcie tej gruchy widać już że "promuje" wysokie obroty. Na seryjnym dyfuzorze jest fajny dół i środek, ale górą puchnie. Za to łatwo go utrzymać na tym środku, który wystarcza w wielu sytuacjach. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:43, 14 Kwi 2016    Temat postu:

Panowie pociekła mi lewa laga i mam kilka pytań .Jaki olej wlać 5w czy 10w jeszdzac tylko w terenie ? Czy jestem w stanie wymienić uszczelniacz i olej nie wyciągając bebechow że środka ? Potrzebuję jakieś specjalne narzędzia ? Ogólnie jest to skomplikowana robota czy bez problemu dam radę to zrobić ? Do tej pory seewisowalem tylko Amor rowerowy także doswaidczneo nie mam w tych sprawach Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 17:15, 14 Kwi 2016    Temat postu:

Exc50 napisał:
Panowie pociekła mi lewa laga i mam kilka pytań .Jaki olej wlać 5w czy 10w jeszdzac tylko w terenie ? Czy jestem w stanie wymienić uszczelniacz i olej nie wyciągając bebechow że środka ? Potrzebuję jakieś specjalne narzędzia ? Ogólnie jest to skomplikowana robota czy bez problemu dam radę to zrobić ? Do tej pory seewisowalem tylko Amor rowerowy także doswaidczneo nie mam w tych sprawach Very Happy


olej 5W, manual do zawiasu u mnie na stronie, jednokomorowy da radę bez specjalnych narzędzi, najciężej odkręcić górę, ale da radę dorobić klucz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 405, 406, 407 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 406 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin