|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:34, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
kristof i exc50 - jakie masz lagi ? kristof on chyba nie ma standardowych WP, pewnie jakies paioli siedzi tam idzie 10W
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:46, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Tak mam lagi paioli.Dobra olej wleje 10w tylko jeszcze nw ile go wlać podobno 280-330 na lage mniej więcej będę musiał popróbować .Z tego co patrzyłem to muszę caly amorek rozłożyć żeby zmienić uszczelniacze .Teraz pytanie bebechy ze środka wychodzą w całości czy jest tam dużo jakiś pierdół które mogą się pomieszać przy składaniu ? Macie jakieś patenty na wbijanie uszczelniaczy ? Myślałem żeby przeciąć na pół jakaś rurkę plastikowa z castoramy i przy pomocą starego uszczelniacza wbić nowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Exc50 dnia Czw 21:47, 14 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:01, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ciezko bedzie z pomocą - bo tyhlko chyba ty z forum masz takie moto ;P
na ktmsklep.pl jest schemat jakistam zawieszenia w fiszkach, wiec moze pomóc.
mozna wbic tak jak mówisz, mozna też starym uszczelniaczem wbić
co do oleju sprawdź na belray lubricant advisor ( wklej to wgoogle i poszukaj do swojego moto) tam powinno byc ile oleju wchodzi w lagi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 22:59, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
aa ok, to ja odpadam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:56, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie jakie jest wasze zdanie na temat pakowania do endurówki kierunkowskazów? Latacie z nimi czy bez? To samo lusterka? Bo mam zarejestrowane moto, kupiłem dziś lusterka ala zefal spy ale kierunkow nie mam. I kontynuując - tablica rejestracyjna, wozicie to żelastwo czy nie? Wiem, że wszystko zależy od własnych preferencji, w końcu endurak to nie turystyk no ale.. W końcu po coś ta homologacja jest, a w razie kontroli na bank będą się czepiać. Więc jak, kierunki czy bez ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 5:56, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja jeżdżę z kierunkami, bo na miejscówkę często muszę przejechać kilka kilometrów przez miasto. Tylko że zaraz po przyjeździe je zdejmuję pod błotnikiem zrobiłem kable na wsuwki. Minus, że czasem się błota napcha i nie można połączyć. Z przodu nie zdejmowałem, bo się nie łamały, a teraz mam w lampie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:43, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ja podobnie jak kolega wyzej - jak latałem z dojazdami po miescie to miałem na szybko montowane jakies chinskie kierunki. aby costam swieciło. lusterka w sumie nigdy nie woziłem. zrobilem bajer podklejajac małe lusterko w handbara ( są takie handbary do kupienia chinskie ) ale w sumie nie miałem nigdy z tym kontroli zeby ktos sie czepiał.
teraz mocno omijam asfalt i smigam na golasa, bez blachy bez kierunków swiatełka sie przydaja jak noc jest trzeba sobie dograć moto pod dane warunki i jazde.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:53, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Co to za handbary? :v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuhacz
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 10:06, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja latam z kierunkami na stałe, jakieś małe chińskie strzałki po 12zł chyba z allegro. Kupiłem 2 na zapas i zobaczymy, może jakiś czas wytrzymają
Co do blachy to jeździłem z założoną na stałe bo jeżdżę "wszędzie" i zanim dojadę na miejscówkę, to po drodze miałbym X kontroli. Tyle, że jestem w kropce, bo właśnie ją zgubiłem i zastanawiam się czy nie wozić jej w plecaku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wuhacz dnia Pią 10:07, 15 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 11:27, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Też łapię zawsze trochę przelotów po mieście (i to dużym...). Kierunki i lusterka olałem, a blachę drukuję w pomniejszonym rozmiarze na drukarce, laminuję i przykręcam śrubką do błotnika. Wytrzymuje kilka myć, potem daję nową. Próbowałem już wydruki na PCV, ale chyba taki najprostszy i najtańszy sposób daje radę najbardziej. Wiadomo, że jak się trafi na upierdliwego gliniarza, to się dowali (chociaż na upartego może się doczepić za prawie wszystko - choćby opony bez homologacji drogowej), ale przynajmniej coś jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuhacz
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 12:00, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Pojawił się luz na wałku od kopniaka w EXC 2007, na który element zwrócić uwagę?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wuhacz dnia Pią 12:00, 15 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:11, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Fat napisał: | blachę drukuję w pomniejszonym rozmiarze na drukarce, laminuję i przykręcam śrubką do błotnika. Wytrzymuje kilka myć, potem daję nową. |
Mógłbyś pokazać jak to wygląda ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 12:45, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zefal spy - mam zamontowane w dwóch crossówkach, przydają się na dojazdach a i czasem na torze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 13:43, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
wuhacz napisał: | Pojawił się luz na wałku od kopniaka w EXC 2007, na który element zwrócić uwagę?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Sprawdź czy masz wszystkie podkładki takie jak na schemacie (nie jakieś inne).
Sprawdź czy luz jest między wałkiem, a wieloklinem.
Często luz jest między samym kopniakiem, a wałkiem który wchodzi bezpośrednio do niego. Między tymi elementami powinna być kulka (chociaż kickstarter bez niej wysuwałby się sam).
Na koniec sprawdź stan wieloklina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|