|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rordengold
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:15, 16 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
@henio, kilkuletnie, wiec zrobię tak, jak mówisz - czyli ustawie powiedzmy te 3 obroty śrubką do mieszanki, a resztę regulować będę dużą śrubką do obrotów, która przy wkręcaniu zwiększa obroty a przy odkręcaniu zmniejsza, dobrze rozumiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 21:37, 16 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Najtaniej wychodzi chyba zrobiony ze starych tarcz sprzęgłowych i wygietego kawałka płaskownika. |
Niestety nie mam starych tarcz.U mielocha znalazłem cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:02, 16 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
pablo83 napisał: | Fourier napisał: | Najtaniej wychodzi chyba zrobiony ze starych tarcz sprzęgłowych i wygietego kawałka płaskownika. |
Niestety nie mam starych tarcz.U mielocha znalazłem cos takiego [link widoczny dla zalogowanych] |
Ja wyspawałem sobie podobną z płaskowników, ale nie polecam tego pomysłu - mi wyszczerbiło zęby w koszu sprzęgłowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cross-c1
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22:42, 17 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie jakie roczniki omijać w exc 200 albo exc 250. 2t oczywiście mowa
Które brać pod uwagę ? Jakby chciał kupić do enduro ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:04, 17 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A ktore bierzesz pod uwage? Raczej powinno omijac sie pierwsze wypusty, ale niech wypowiedza sie znawcy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 6:15, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
cross-c1 nie ma mocno złych, ale na pewno lepiej 2016 niz 2000..... wszystko kwestia na co cie stać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cross-c1
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 8:27, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Henio wiem wiem ze najlepiej z salonu
Ale chodziło mi o to ze np w 450/520/525 ludzie chwala rfs roczniki do 2006\2007.
Kolega miał 450 z 2008 i zanim mechanik poprawił fabrykę to moto stało więcej u innego mechanika niż on jeździł...
Myślałem ze np 200 z 2002 roku jest o wiele gorsza niż z 2004. Ze jakieś znaczące zmiany w konstrukcji silnika/ramy.
Co do budżetu planuje tak do 10-12tys sie zamknąć. A najchętniej to kupić cos do remontu i wiedzieć czym jezdze
Tylko teraz muszę sie przejechać na 200 i 250 i stwierdzić co chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Pon 17:00, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
takie pytanie czy duże zmiany są w silniku exc 300 między 09 a 12, bo tak różnica w zawieszeniu,plastiki inne,rama chyba ta sam???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:36, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
cross c-1 oni co chwile cos zmieniają, są takie przeskoki do 2004 masz jedna rame - potem jest 2005-2007 drugą potem do 12 jest 3 i do 16 jest 4 generacja ramy. zawieszenie od 2002 do 2016 praktycznie jest takie samo w budowie, rózni sie drobiazgami - które maja kluczowe znaczenie to samo silniki, niby wszystko podobne ale róznia sie detalami które przez tyle lat jednak daja inny charakter
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:02, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | cross c-1 oni co chwile cos zmieniają, są takie przeskoki do 2004 masz jedna rame - potem jest 2005-2007 drugą | Wlasnie, jesli chodzi o 125(o ile roznily sie wzgledem innych pojemnosci) to od ktorego miesiaca wychodzila ta pierwsza? I ktora to byla ktora, bo wiem ze jedna okragla w przekroju druga jakas splaszczona??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:57, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
wystarczy sobie włączyc chociazby google grafika i zobaczyć róznice po rocznikach . nie wiem od jakich miesięcy... ale ludzie potrafia sciemnić rocznik motocykla nawet o kilka lat. kumpel kupił 2007 a sie okazało że 2002 ;P nie wiedział że róznica w ramie jest itp. a plastiki miał załozone nowsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 20:13, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czasami nawet w ciągu jednego rocznika modelowego są jakieś zmiany/różnice. Ktoś tu chyba ma/miał EXC-F z końca produkcji na gaźniku, a w tym roczniku szedł już wtrysk.
Same silniki różnią się np. delikatnie odlewem/kształtem karterów albo są zmienione kanały. Dyfuzory, głowice też potrafią mieć inne oznaczenia a kształt prawie ten sam.
Pomiędzy rocznikami są też delikatne różnice w rami - niby ta sama rama, a np. podobno różni się delikatnie spawami pod silnikiem 2009-2010.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:30, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
są róznice włąsnie głownie kosmetyczne. np zauwazyłem że było kilka baków w ktmie RFS i nie mówie tutaj o tym że w 520 były inne, tylko w 525 były te same, i to przy jednym modelu EXC. miałem 2 baki kumpel miał 3 i kazdy był inny ja miałem 2005 był taki gładki, całkiem nic nie było widac poziomu paliwa, miałem potem chyba starszy, wydawał sie masywniejszy i sztywniejszy i miał słabe odlewy, ( takie rozjechane jakby i nozykiem scinałem łączenie) kumpel 2007 miał lżejszy bak i jak sie dobrze pod słonce spojrzało było widac poziom paliwa. SXy miały jeszcze mniejsze baki, tez nowsze miały przesuniety wlew w lewo....
a to same baki, wiec róznic troche było. ja mam w sumie rocznik 2012 bo kupiony pod koniec 2012 ale modelowo 2013 i juz mam częsci z 2013 roku wszystkie. a na dobrą sprawe w połowie roku mozna kupic jeszcze aktualny rocznik czyli np teraz 2016, a niebawem juz mozna kupowac 2017.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:36, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czy ktos z wlasnego doswiadczenia "przejechał" się, robiac mieszankę zalozmy 1:50/1:60 tzn zmuszony byl wymienic tlok szybciej, niz przy1:40? Szukam po prostu danych, gdzie znajdze stosunek proporcji mieszanki do zywotnosci silnika tj tloka i cylindra. Zdziwilo mnie, ze niektorzy robia np 1:60, dlaczego tak a nie inaczej? Wiem, ze sa minusy bogatej w olej mieszanki np wieksza ilosc nagaru, mulenie na wolnych, wieksze kopcenie itdnatomiast wciaz to jest zalecana norma a te objawy sa chyba przesadzone, no chyba ze ktos przesadzi, lub moto juz zmeczone. Moze ktos mi to wytlumaczy?
Moze ktos stresci to w jednym poscie, napisze za i przeciw kazdego z rozwiazan - bylbym niezmiernie wdzieczny. Wiem, ze walkowany temt i uzywaj fubkcji szukaj, ale moze ktos?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamiloz dnia Wto 0:38, 19 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 7:01, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
bo tyle zaleca producent. a niektóre oleje dodatkowo przewyzszaja jakosc jaka zaleca producent.
musiał by ktos robic jakies testy, ale cieżko o rzetelne. ja robie 1:50 a i tak potrafi mi posikać z koncówki wydechu jak gdzies pozamulam niespalony olej. 1:60 bym robił jakbym smigał pyrkająć wąwozy, góry i te sprawy ( tam jedynie na podjeździe sie czasem odkręci ) ja ganiam troche przelotów to przy wiekszych predkosciach przepali mi wszystko wiec 1:50 spoko jest
poczytaj serwisówke duzo sie dowiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|