Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 408, 409, 410 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rordengold




Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:15, 16 Kwi 2016    Temat postu:

@henio, kilkuletnie, wiec zrobię tak, jak mówisz - czyli ustawie powiedzmy te 3 obroty śrubką do mieszanki, a resztę regulować będę dużą śrubką do obrotów, która przy wkręcaniu zwiększa obroty a przy odkręcaniu zmniejsza, dobrze rozumiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 21:37, 16 Kwi 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
Najtaniej wychodzi chyba zrobiony ze starych tarcz sprzęgłowych i wygietego kawałka płaskownika.


Niestety nie mam starych tarcz.U mielocha znalazłem cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:02, 16 Kwi 2016    Temat postu:

pablo83 napisał:
Fourier napisał:
Najtaniej wychodzi chyba zrobiony ze starych tarcz sprzęgłowych i wygietego kawałka płaskownika.


Niestety nie mam starych tarcz.U mielocha znalazłem cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]


Ja wyspawałem sobie podobną z płaskowników, ale nie polecam tego pomysłu - mi wyszczerbiło zęby w koszu sprzęgłowym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cross-c1




Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 22:42, 17 Kwi 2016    Temat postu:

Panowie jakie roczniki omijać w exc 200 albo exc 250. 2t oczywiście mowa Smile
Które brać pod uwagę ? Jakby chciał kupić do enduro ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:04, 17 Kwi 2016    Temat postu:

A ktore bierzesz pod uwage? Raczej powinno omijac sie pierwsze wypusty, ale niech wypowiedza sie znawcy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 6:15, 18 Kwi 2016    Temat postu:

cross-c1 nie ma mocno złych, ale na pewno lepiej 2016 niz 2000..... wszystko kwestia na co cie stać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cross-c1




Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 8:27, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Henio wiem wiem ze najlepiej z salonu Smile
Ale chodziło mi o to ze np w 450/520/525 ludzie chwala rfs roczniki do 2006\2007.
Kolega miał 450 z 2008 i zanim mechanik poprawił fabrykę to moto stało więcej u innego mechanika niż on jeździł...

Myślałem ze np 200 z 2002 roku jest o wiele gorsza niż z 2004. Ze jakieś znaczące zmiany w konstrukcji silnika/ramy.

Co do budżetu planuje tak do 10-12tys sie zamknąć. A najchętniej to kupić cos do remontu i wiedzieć czym jezdze Smile

Tylko teraz muszę sie przejechać na 200 i 250 i stwierdzić co chce Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Pon 17:00, 18 Kwi 2016    Temat postu:

takie pytanie czy duże zmiany są w silniku exc 300 między 09 a 12, bo tak różnica w zawieszeniu,plastiki inne,rama chyba ta sam???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:36, 18 Kwi 2016    Temat postu:

cross c-1 oni co chwile cos zmieniają, są takie przeskoki do 2004 masz jedna rame - potem jest 2005-2007 drugą potem do 12 jest 3 i do 16 jest 4 generacja ramy. zawieszenie od 2002 do 2016 praktycznie jest takie samo w budowie, rózni sie drobiazgami - które maja kluczowe znaczenie Wink to samo silniki, niby wszystko podobne ale róznia sie detalami które przez tyle lat jednak daja inny charakter

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:02, 18 Kwi 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
cross c-1 oni co chwile cos zmieniają, są takie przeskoki do 2004 masz jedna rame - potem jest 2005-2007 drugą
Wlasnie, jesli chodzi o 125(o ile roznily sie wzgledem innych pojemnosci) to od ktorego miesiaca wychodzila ta pierwsza? I ktora to byla ktora, bo wiem ze jedna okragla w przekroju druga jakas splaszczona??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:57, 18 Kwi 2016    Temat postu:

wystarczy sobie włączyc chociazby google grafika i zobaczyć róznice po rocznikach . nie wiem od jakich miesięcy... ale ludzie potrafia sciemnić rocznik motocykla nawet o kilka lat. kumpel kupił 2007 a sie okazało że 2002 ;P nie wiedział że róznica w ramie jest itp. a plastiki miał załozone nowsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 20:13, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Czasami nawet w ciągu jednego rocznika modelowego są jakieś zmiany/różnice. Ktoś tu chyba ma/miał EXC-F z końca produkcji na gaźniku, a w tym roczniku szedł już wtrysk.
Same silniki różnią się np. delikatnie odlewem/kształtem karterów albo są zmienione kanały. Dyfuzory, głowice też potrafią mieć inne oznaczenia a kształt prawie ten sam.
Pomiędzy rocznikami są też delikatne różnice w rami - niby ta sama rama, a np. podobno różni się delikatnie spawami pod silnikiem 2009-2010.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:30, 18 Kwi 2016    Temat postu:

są róznice włąsnie głownie kosmetyczne. np zauwazyłem że było kilka baków w ktmie RFS i nie mówie tutaj o tym że w 520 były inne, tylko w 525 były te same, i to przy jednym modelu EXC. miałem 2 baki kumpel miał 3 i kazdy był inny Very Happy ja miałem 2005 był taki gładki, całkiem nic nie było widac poziomu paliwa, miałem potem chyba starszy, wydawał sie masywniejszy i sztywniejszy i miał słabe odlewy, ( takie rozjechane jakby i nozykiem scinałem łączenie) kumpel 2007 miał lżejszy bak i jak sie dobrze pod słonce spojrzało było widac poziom paliwa. Very Happy SXy miały jeszcze mniejsze baki, tez nowsze miały przesuniety wlew w lewo....

a to same baki, wiec róznic troche było. ja mam w sumie rocznik 2012 bo kupiony pod koniec 2012 ale modelowo 2013 i juz mam częsci z 2013 roku wszystkie. a na dobrą sprawe w połowie roku mozna kupic jeszcze aktualny rocznik czyli np teraz 2016, a niebawem juz mozna kupowac 2017.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:36, 19 Kwi 2016    Temat postu:

Czy ktos z wlasnego doswiadczenia "przejechał" się, robiac mieszankę zalozmy 1:50/1:60 tzn zmuszony byl wymienic tlok szybciej, niz przy1:40? Szukam po prostu danych, gdzie znajdze stosunek proporcji mieszanki do zywotnosci silnika tj tloka i cylindra. Zdziwilo mnie, ze niektorzy robia np 1:60, dlaczego tak a nie inaczej? Wiem, ze sa minusy bogatej w olej mieszanki np wieksza ilosc nagaru, mulenie na wolnych, wieksze kopcenie itdnatomiast wciaz to jest zalecana norma a te objawy sa chyba przesadzone, no chyba ze ktos przesadzi, lub moto juz zmeczone. Moze ktos mi to wytlumaczy?

Moze ktos stresci to w jednym poscie, napisze za i przeciw kazdego z rozwiazan - bylbym niezmiernie wdzieczny. Wiem, ze walkowany temt i uzywaj fubkcji szukaj, ale moze ktos? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamiloz dnia Wto 0:38, 19 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:01, 19 Kwi 2016    Temat postu:

bo tyle zaleca producent. a niektóre oleje dodatkowo przewyzszaja jakosc jaka zaleca producent.

musiał by ktos robic jakies testy, ale cieżko o rzetelne. ja robie 1:50 a i tak potrafi mi posikać z koncówki wydechu jak gdzies pozamulam niespalony olej. 1:60 bym robił jakbym smigał pyrkająć wąwozy, góry i te sprawy ( tam jedynie na podjeździe sie czasem odkręci ) ja ganiam troche przelotów to przy wiekszych predkosciach przepali mi wszystko Very Happy wiec 1:50 spoko jest


poczytaj serwisówke duzo sie dowiesz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 408, 409, 410 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 409 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin