Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 409, 410, 411 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:03, 19 Kwi 2016    Temat postu:

kamiloz napisał:
Czy ktos z wlasnego doswiadczenia "przejechał" się, robiac mieszankę zalozmy 1:50/1:60 tzn zmuszony byl wymienic tlok szybciej, niz przy1:40? Szukam po prostu danych, gdzie znajdze stosunek proporcji mieszanki do zywotnosci silnika tj tloka i cylindra. Zdziwilo mnie, ze niektorzy robia np 1:60, dlaczego tak a nie inaczej? Wiem, ze sa minusy bogatej w olej mieszanki np wieksza ilosc nagaru, mulenie na wolnych, wieksze kopcenie itdnatomiast wciaz to jest zalecana norma a te objawy sa chyba przesadzone, no chyba ze ktos przesadzi, lub moto juz zmeczone. Moze ktos mi to wytlumaczy?

Moze ktos stresci to w jednym poscie, napisze za i przeciw kazdego z rozwiazan - bylbym niezmiernie wdzieczny. Wiem, ze walkowany temt i uzywaj fubkcji szukaj, ale moze ktos? Very Happy
o jakim motocyklu mówisz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Wto 9:08, 19 Kwi 2016    Temat postu:

Jaka jest proporcja oleju do mieszanki do ćwiartek w dwusuwie?

[link widoczny dla zalogowanych]

Wychodzi na to ze. Dedykowana w moim przypadku do SUZUKI 2560 Rm to 1:30.Dobrze mowie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Enduurowiec dnia Wto 9:26, 19 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:09, 19 Kwi 2016    Temat postu:

major000 napisał:
kamiloz napisał:
Czy ktos z wlasnego doswiadczenia "przejechał" się, robiac mieszankę zalozmy 1:50/1:60 tzn zmuszony byl wymienic tlok szybciej, niz przy1:40? Szukam po prostu danych, gdzie znajdze stosunek proporcji mieszanki do zywotnosci silnika tj tloka i cylindra. Zdziwilo mnie, ze niektorzy robia np 1:60, dlaczego tak a nie inaczej? Wiem, ze sa minusy bogatej w olej mieszanki np wieksza ilosc nagaru, mulenie na wolnych, wieksze kopcenie itdnatomiast wciaz to jest zalecana norma a te objawy sa chyba przesadzone, no chyba ze ktos przesadzi, lub moto juz zmeczone. Moze ktos mi to wytlumaczy?

Moze ktos stresci to w jednym poscie, napisze za i przeciw kazdego z rozwiazan - bylbym niezmiernie wdzieczny. Wiem, ze walkowany temt i uzywaj fubkcji szukaj, ale moze ktos? Very Happy
o jakim motocyklu mówisz?

KTM 200 EXC 2004


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:37, 19 Kwi 2016    Temat postu:

Beta rr525 07

Wywala płyn chłodniczy przez korek- jakieś pomysły ?

Zalany płyn specjalny valvoline, dobrze odpowietrzony, zalany zgodnie z serwisowką.

Nie kapie z dreny, ogólnie się nie grzeje bardzo. Co może być powodem? Pompa wody do kontroli czy może korek zmienić na nowy? teraz jest 1,4 ale to sprawdzę jutro dokładnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 9:51, 20 Kwi 2016    Temat postu:

Jeżeli masz możliwość to podmień korek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:26, 20 Kwi 2016    Temat postu:

Czy próbował ktoś kiedyś w RFS założyć łańcuszek rorządu wcześniej zakuty? Czy lepiej się nie bawić w takie coś i zakuć normalnie na zębatce?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Śro 17:36, 20 Kwi 2016    Temat postu:

Sek w tym ze załozenie zakutego juz łancuszka w RFS jest niemozliwe do wykonia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Śro 22:55, 20 Kwi 2016    Temat postu:

Czy trzeba docierać nową korbę? Czy można dać od razu w palnik? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 6:15, 21 Kwi 2016    Temat postu:

warto zawsze wszystko podocierać, moze nie tyle docierać co dać żeby sie poukładało. a samo to że zmieniałes korbe to rozbierałes i skrzynie i tłok itp. daj mu z bak lajtowniejszego latania i potem sie baw ;P

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 7:32, 21 Kwi 2016    Temat postu:

hej jaki nr ma lozysko dzwigienki zaworowej do rfs to igielkowe co chodzi po nim krzywka od walka ,na stronie ktm wystepuje jako komplet

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Czw 11:18, 21 Kwi 2016    Temat postu:

gg

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PiterBaja dnia Czw 15:05, 21 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
markosz




Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 12:10, 21 Kwi 2016    Temat postu:

Nixdo napisał:
hej jaki nr ma lozysko dzwigienki zaworowej do rfs to igielkowe co chodzi po nim krzywka od walka ,na stronie ktm wystepuje jako komplet



Jako osobna część było dostępne tylko w starszych modelach np 520 później zrobili jako całość....

59036061090 ROCKER ARM ROLLER cena około 120zl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Pią 14:55, 22 Kwi 2016    Temat postu:

Czy ktoś może sprawdzić ile odstaje od tarczy magnes do licznika? 2 mm? Mój sprzęt stoi u mechanika i nie mogę sprawdzić a jestem w trakcie "opracowywania" wersji budżetowej tego magnesu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 15:27, 22 Kwi 2016    Temat postu:

jest praktycznie na równo. sam magnes nic nie wystaje, wystaje tylko kołnierz aluminiowy w którym jest magnesik.

najtaniej to najleic na tarcze taki neodymek mały Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Pią 16:31, 22 Kwi 2016    Temat postu:

Kupiłem magnes 2 mm z otworem na wkreta i obawiam sie, ze będzie wadzil o zacisk. Wole przykręcić niż kleić...ale chyba trzeba będzie sprawdzić "na zywo"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 409, 410, 411 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 410 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin