|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:03, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
kamiloz napisał: | Czy ktos z wlasnego doswiadczenia "przejechał" się, robiac mieszankę zalozmy 1:50/1:60 tzn zmuszony byl wymienic tlok szybciej, niz przy1:40? Szukam po prostu danych, gdzie znajdze stosunek proporcji mieszanki do zywotnosci silnika tj tloka i cylindra. Zdziwilo mnie, ze niektorzy robia np 1:60, dlaczego tak a nie inaczej? Wiem, ze sa minusy bogatej w olej mieszanki np wieksza ilosc nagaru, mulenie na wolnych, wieksze kopcenie itdnatomiast wciaz to jest zalecana norma a te objawy sa chyba przesadzone, no chyba ze ktos przesadzi, lub moto juz zmeczone. Moze ktos mi to wytlumaczy?
Moze ktos stresci to w jednym poscie, napisze za i przeciw kazdego z rozwiazan - bylbym niezmiernie wdzieczny. Wiem, ze walkowany temt i uzywaj fubkcji szukaj, ale moze ktos? | o jakim motocyklu mówisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Wto 9:08, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jaka jest proporcja oleju do mieszanki do ćwiartek w dwusuwie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wychodzi na to ze. Dedykowana w moim przypadku do SUZUKI 2560 Rm to 1:30.Dobrze mowie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Enduurowiec dnia Wto 9:26, 19 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:09, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | kamiloz napisał: | Czy ktos z wlasnego doswiadczenia "przejechał" się, robiac mieszankę zalozmy 1:50/1:60 tzn zmuszony byl wymienic tlok szybciej, niz przy1:40? Szukam po prostu danych, gdzie znajdze stosunek proporcji mieszanki do zywotnosci silnika tj tloka i cylindra. Zdziwilo mnie, ze niektorzy robia np 1:60, dlaczego tak a nie inaczej? Wiem, ze sa minusy bogatej w olej mieszanki np wieksza ilosc nagaru, mulenie na wolnych, wieksze kopcenie itdnatomiast wciaz to jest zalecana norma a te objawy sa chyba przesadzone, no chyba ze ktos przesadzi, lub moto juz zmeczone. Moze ktos mi to wytlumaczy?
Moze ktos stresci to w jednym poscie, napisze za i przeciw kazdego z rozwiazan - bylbym niezmiernie wdzieczny. Wiem, ze walkowany temt i uzywaj fubkcji szukaj, ale moze ktos? | o jakim motocyklu mówisz? |
KTM 200 EXC 2004
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:37, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Beta rr525 07
Wywala płyn chłodniczy przez korek- jakieś pomysły ?
Zalany płyn specjalny valvoline, dobrze odpowietrzony, zalany zgodnie z serwisowką.
Nie kapie z dreny, ogólnie się nie grzeje bardzo. Co może być powodem? Pompa wody do kontroli czy może korek zmienić na nowy? teraz jest 1,4 ale to sprawdzę jutro dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 9:51, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz możliwość to podmień korek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:26, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czy próbował ktoś kiedyś w RFS założyć łańcuszek rorządu wcześniej zakuty? Czy lepiej się nie bawić w takie coś i zakuć normalnie na zębatce?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Śro 17:36, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Sek w tym ze załozenie zakutego juz łancuszka w RFS jest niemozliwe do wykonia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Śro 22:55, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czy trzeba docierać nową korbę? Czy można dać od razu w palnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 6:15, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
warto zawsze wszystko podocierać, moze nie tyle docierać co dać żeby sie poukładało. a samo to że zmieniałes korbe to rozbierałes i skrzynie i tłok itp. daj mu z bak lajtowniejszego latania i potem sie baw ;P
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 7:32, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
hej jaki nr ma lozysko dzwigienki zaworowej do rfs to igielkowe co chodzi po nim krzywka od walka ,na stronie ktm wystepuje jako komplet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Czw 11:18, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
gg
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PiterBaja dnia Czw 15:05, 21 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
markosz
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 12:10, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nixdo napisał: | hej jaki nr ma lozysko dzwigienki zaworowej do rfs to igielkowe co chodzi po nim krzywka od walka ,na stronie ktm wystepuje jako komplet |
Jako osobna część było dostępne tylko w starszych modelach np 520 później zrobili jako całość....
59036061090 ROCKER ARM ROLLER cena około 120zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Pią 14:55, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś może sprawdzić ile odstaje od tarczy magnes do licznika? 2 mm? Mój sprzęt stoi u mechanika i nie mogę sprawdzić a jestem w trakcie "opracowywania" wersji budżetowej tego magnesu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 15:27, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
jest praktycznie na równo. sam magnes nic nie wystaje, wystaje tylko kołnierz aluminiowy w którym jest magnesik.
najtaniej to najleic na tarcze taki neodymek mały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Pią 16:31, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Kupiłem magnes 2 mm z otworem na wkreta i obawiam sie, ze będzie wadzil o zacisk. Wole przykręcić niż kleić...ale chyba trzeba będzie sprawdzić "na zywo"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|