|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:13, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie będę wkladal lagi w półki .Macie jakieś uwagi jak to zrobić poprawnie ? Czy w ogóle można je wsadzić niepoprawnie ? Zastanwia mnie jedna rzecz czy ma znaczenie to jak jak laga jest ustawiona w stosunku do goleni ? Bo one obracają się względem siebie .I jeszcze takie pytanie ,bo Amor dość ciężko wychodził z półek to pewnie jeszcze ciezej będzie wsadzić ,jakieś patenty przy wsadzaniu ? Czy po prostu rozchylic półkę w miarę możliwości i próbować wsunąć na siłę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 19:34, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ustaw tak żebyś miał dostęp do odpowierzników , nie ma różnicy jak ustawisz je względem goleni, dokręcaj dynamometrem bo to ma wpływ na pracę zawieszenia ( w serwisówce masz jakie wartośći) przy zakłądaniu koła również postępuj w/g tych wskazówek
https://www.youtube.com/watch?v=n6roPN4QoAs (zakłądanie koła ok 11 minuta filmu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo408
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Lublin.
|
Wysłany: Pią 20:13, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Siema dzisiaj wyprowadzam moto z garażu sprawdzam hamulec przedni i go nie ma a wczoraj jeszcze był ,czyżby to klocki czy jednak płyn?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 20:29, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Płyn/powietrze - też już tak miałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 8:18, 30 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Exc50 napisał: | Panowie będę wkladal lagi w półki .Macie jakieś uwagi jak to zrobić poprawnie ? Czy w ogóle można je wsadzić niepoprawnie ? Zastanwia mnie jedna rzecz czy ma znaczenie to jak jak laga jest ustawiona w stosunku do goleni ? Bo one obracają się względem siebie .I jeszcze takie pytanie ,bo Amor dość ciężko wychodził z półek to pewnie jeszcze ciezej będzie wsadzić ,jakieś patenty przy wsadzaniu ? Czy po prostu rozchylic półkę w miarę możliwości i próbować wsunąć na siłę ? |
Najlepszym wg mnie sposobem jest wkładanie na luźnej nakrętce centralnej, potem dokręcasz dolną półkę, dokręcasz nakrętkę centralną sztycy. Następnie skręcasz wstępnie górną półkę, opukujesz plastikowym młotkiem, stawiasz moto na ziemi i kilka razy pompujesz zawieszenie i dokręcasz górną półkę wg momentu. Tyle
Cytat: | Mam takie pytanie co do tylnego hamulca. tarcza jest ok, nie za cienka, nowe klocki delta mają z 1 mth przebiegu, nowe łożyska w samej dźwigni. Reguluje koło pompy nakrętką, żeby był bardziej czuły, ale niestety bez skutku. Co może być powodem że nie jest taki czuły - może zestaw naprawczy pompy ? Do zwykłej jazdy nie przeszkadza, ale próbuję stawiać do pionu i niestety bez dobrego hebla ciężko jest to wyczuć. |
Regulacją na popychaczu dźwigni hamulca regulujesz moment w którym zaczyna brać hamulec. Wykręć całą dźwignię hamulca i obadaj czy popychacz działa, czy chodzi na gwincie, czy jest cały. Wykręcając powodujesz, że hamulec będzie brał wcześniej, a wkręcając, że będzie brał później.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Sob 8:22, 30 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 1:14, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Jaką średnice gwintu ma świeca w 450 EXC roczniki 2008-2011?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:44, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
TheGreat napisał: | Jaką średnice gwintu ma świeca w 450 EXC roczniki 2008-2011? |
M12X1,25
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:31, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki bardzo! Jeszcze jedno pytanie jakie są różnice między 250 EXC-F a 250 XC-F?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rojek
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:04, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś doświadczenie z zamiennikami linek gazu do EXC? Taki Prox na przykład kosztuje połowę tego, co oryginał i się zastanawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 14:55, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Rojek napisał: | Ma ktoś doświadczenie z zamiennikami linek gazu do EXC? Taki Prox na przykład kosztuje połowę tego, co oryginał i się zastanawiam. | Miałęm Vinhila i dość szybko się pancerz przetarł, teraz mam motion pro i wygląda pancernie
A wie ktoś czy rolgaz od 4t pasuje do 2t?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 15:23, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
moje z venhill mają 150godzin i wszystko ok,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 15:23, 01 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Nie 17:50, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
żółf raczej nie, 2T ma jedną linkę a 4T ma 2 linki gazu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 18:28, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Witam czy jak mam podwyszenie kierownicy w exc to jest roznica w ktorym otworze beda zamontowane w polkach ?Czy zblizenie kierownicy pomoze w piaszczystych zakretach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 19:39, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Pajka napisał: | żółf raczej nie, 2T ma jedną linkę a 4T ma 2 linki gazu | Mam taką od 620 sx na jedną linkę i nie wiem czy będzie pasować czy kupować nową, a nie mam jak sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 20:11, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
TheGreat napisał: | Dzięki bardzo! Jeszcze jedno pytanie jakie są różnice między 250 EXC-F a 250 XC-F? |
XC-F to 'crossowe' enduro - to taka amerykańska wersja SX-F do cross country, koło 18'' większy bak,bardziej miękki zawias i inna charakterystyka skrzyni /silnika, brak lamp i homologacji, dalej to moto bardziej do cross niż enduro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|