Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 413, 414, 415 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:13, 29 Kwi 2016    Temat postu:

Panowie będę wkladal lagi w półki .Macie jakieś uwagi jak to zrobić poprawnie ? Czy w ogóle można je wsadzić niepoprawnie ? Very Happy Zastanwia mnie jedna rzecz czy ma znaczenie to jak jak laga jest ustawiona w stosunku do goleni ? Bo one obracają się względem siebie .I jeszcze takie pytanie ,bo Amor dość ciężko wychodził z półek to pewnie jeszcze ciezej będzie wsadzić ,jakieś patenty przy wsadzaniu ? Czy po prostu rozchylic półkę w miarę możliwości i próbować wsunąć na siłę ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 19:34, 29 Kwi 2016    Temat postu:

ustaw tak żebyś miał dostęp do odpowierzników , nie ma różnicy jak ustawisz je względem goleni, dokręcaj dynamometrem bo to ma wpływ na pracę zawieszenia ( w serwisówce masz jakie wartośći) przy zakłądaniu koła również postępuj w/g tych wskazówek
https://www.youtube.com/watch?v=n6roPN4QoAs (zakłądanie koła ok 11 minuta filmu)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo408




Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Lublin.

PostWysłany: Pią 20:13, 29 Kwi 2016    Temat postu:

Siema dzisiaj wyprowadzam moto z garażu sprawdzam hamulec przedni i go nie ma a wczoraj jeszcze był ,czyżby to klocki czy jednak płyn?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 20:29, 29 Kwi 2016    Temat postu:

Płyn/powietrze - też już tak miałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 8:18, 30 Kwi 2016    Temat postu:

Exc50 napisał:
Panowie będę wkladal lagi w półki .Macie jakieś uwagi jak to zrobić poprawnie ? Czy w ogóle można je wsadzić niepoprawnie ? Very Happy Zastanwia mnie jedna rzecz czy ma znaczenie to jak jak laga jest ustawiona w stosunku do goleni ? Bo one obracają się względem siebie .I jeszcze takie pytanie ,bo Amor dość ciężko wychodził z półek to pewnie jeszcze ciezej będzie wsadzić ,jakieś patenty przy wsadzaniu ? Czy po prostu rozchylic półkę w miarę możliwości i próbować wsunąć na siłę ?


Najlepszym wg mnie sposobem jest wkładanie na luźnej nakrętce centralnej, potem dokręcasz dolną półkę, dokręcasz nakrętkę centralną sztycy. Następnie skręcasz wstępnie górną półkę, opukujesz plastikowym młotkiem, stawiasz moto na ziemi i kilka razy pompujesz zawieszenie i dokręcasz górną półkę wg momentu. Tyle

Cytat:
Mam takie pytanie co do tylnego hamulca. tarcza jest ok, nie za cienka, nowe klocki delta mają z 1 mth przebiegu, nowe łożyska w samej dźwigni. Reguluje koło pompy nakrętką, żeby był bardziej czuły, ale niestety bez skutku. Co może być powodem że nie jest taki czuły - może zestaw naprawczy pompy ? Do zwykłej jazdy nie przeszkadza, ale próbuję stawiać do pionu i niestety bez dobrego hebla ciężko jest to wyczuć.


Regulacją na popychaczu dźwigni hamulca regulujesz moment w którym zaczyna brać hamulec. Wykręć całą dźwignię hamulca i obadaj czy popychacz działa, czy chodzi na gwincie, czy jest cały. Wykręcając powodujesz, że hamulec będzie brał wcześniej, a wkręcając, że będzie brał później.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Sob 8:22, 30 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 1:14, 01 Maj 2016    Temat postu:

Jaką średnice gwintu ma świeca w 450 EXC roczniki 2008-2011?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:44, 01 Maj 2016    Temat postu:

TheGreat napisał:
Jaką średnice gwintu ma świeca w 450 EXC roczniki 2008-2011?

M12X1,25


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:31, 01 Maj 2016    Temat postu:

Dzięki bardzo! Jeszcze jedno pytanie jakie są różnice między 250 EXC-F a 250 XC-F?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rojek




Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:04, 01 Maj 2016    Temat postu:

Ma ktoś doświadczenie z zamiennikami linek gazu do EXC? Taki Prox na przykład kosztuje połowę tego, co oryginał i się zastanawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 14:55, 01 Maj 2016    Temat postu:

Rojek napisał:
Ma ktoś doświadczenie z zamiennikami linek gazu do EXC? Taki Prox na przykład kosztuje połowę tego, co oryginał i się zastanawiam.
Miałęm Vinhila i dość szybko się pancerz przetarł, teraz mam motion pro i wygląda pancernie


A wie ktoś czy rolgaz od 4t pasuje do 2t?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 15:23, 01 Maj 2016    Temat postu:

moje z venhill mają 150godzin i wszystko ok,

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 15:23, 01 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Nie 17:50, 01 Maj 2016    Temat postu:

żółf raczej nie, 2T ma jedną linkę a 4T ma 2 linki gazu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 18:28, 01 Maj 2016    Temat postu:

Witam czy jak mam podwyszenie kierownicy w exc to jest roznica w ktorym otworze beda zamontowane w polkach ?Czy zblizenie kierownicy pomoze w piaszczystych zakretach ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 19:39, 01 Maj 2016    Temat postu:

Pajka napisał:
żółf raczej nie, 2T ma jedną linkę a 4T ma 2 linki gazu
Mam taką od 620 sx na jedną linkę i nie wiem czy będzie pasować czy kupować nową, a nie mam jak sprawdzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:11, 01 Maj 2016    Temat postu:

TheGreat napisał:
Dzięki bardzo! Jeszcze jedno pytanie jakie są różnice między 250 EXC-F a 250 XC-F?


XC-F to 'crossowe' enduro - to taka amerykańska wersja SX-F do cross country, koło 18'' większy bak,bardziej miękki zawias i inna charakterystyka skrzyni /silnika, brak lamp i homologacji, dalej to moto bardziej do cross niż enduro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 413, 414, 415 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 414 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin