|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:06, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło Spoko, po prostu wiem, że takie zabawy w topienie samych szkód narobią, ale ciekaw byłem co dokładnie i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 0:19, 05 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Żeby zalać cylinder przez końcówkę wydechu to trzebaby szlaufa wetknąć do wydechu:)
Najgorsze co Cię może spotkać to woda z płynem w dyfuzorze, która znacznie przyspieszy korozję układu od środka. Może też być problem z odpaleniem. Lepiej do mycia wetknąć cokolwiek w wydech - choćby kawałek szmaty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:08, 05 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Zatarł się tłok.
Zatarcie takie że nie mogłem wyciągnąć sforznia tłoka (zablokowany w panewce korby). Udało się w końcu wyciągnąć, lecz w panewce przez to jest lekki ubytek materiału, wydarta trochę jest przez to, nie wiem jak to nazwać.
Pytanie czy musze kupic nową korbę czy na lekko uszkodzoną panewkę mogę wrzucic nowy tłok ze sforzniem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 20:00, 05 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Tylko nowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:08, 05 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
chyba ze magik ci wstawi nową tulejke z brazu ale to troche rzeźbienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 18:45, 06 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Od jakich roczników pasuje amortyzator na tył? Potrzebuję do exc 250 z 2008 i nie bardzo wiem kiedy i jakie zmiany były w amortyzatorach. W moim poszedł uszczelniacz, po rozebraniu w serwisie stwierdzili, że korpus jest dość porysowany, a nowy 1800 zł, więc chyba rozsądniej kupić jakąś używkę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Buła dnia Pią 18:50, 06 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz607
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ~Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Pią 21:13, 06 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś w 2T próbował oleju AMSOIL SABERR Outboard, albo AMSOIL SABERR Professional? Producent mówi, żeby mieszać 100:1 bez względu na to co mówi producent silnika. Spotkał się ktoś kiedyś z takimi proporcjami i stosował je z pozytywnym skutkiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:06, 06 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Mateusz607 napisał: | Czy ktoś w 2T próbował oleju AMSOIL SABERR Outboard, albo AMSOIL SABERR Professional? Producent mówi, żeby mieszać 100:1 bez względu na to co mówi producent silnika. Spotkał się ktoś kiedyś z takimi proporcjami i stosował je z pozytywnym skutkiem? |
MikeR1 (Polski motovlog), gostek z DirtbikeChannel leja te oleje i wszystko gra, mike cos mowil ze chyba dsje w troche innych proporcjsvh 90:1. Wiec to dziala
Edit:
https://youtu.be/eEaPVQ782wg
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamiloz dnia Pią 22:10, 06 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:12, 07 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Wybaczcie, że post pod postem, ale mam pilne pytanie a chciałbym, żeby wyświetliło się na forum, że jest nowa odpowiedź.
Jak długo po czyszczeniu filtra powietrza i jego nasączaniu, czekacie aż olej 'zaprzyjaźni się' z gąbką/przeschnie i można latac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
widghet
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:12, 07 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nasączam tylko czysty i suchy filtr i odrazu zakładam i jadę. Używam oleju w puszce MultiAir.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:29, 07 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
haha ten polski motovlog to parodia jakaś jeżeli chodzi o teren ;D gosc za duzego pojęcia nie ma i na pewno bym sie nim nie sugerował.
płyn po zalaniu na gabke paruje bardzo szybko, nim załozysz i sie ubierzesz spoko juz mozesz cisnąć ;P jeszcze kwestia jaki płyn itp itd, niektóre maja wiecej rozrpuszczalnika a np gęste mają go bardzo mało i te praktycznie w ogole nie mają z czego odparowywać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtkuuu
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 16:45, 07 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | haha ten polski motovlog to parodia jakaś jeżeli chodzi o teren ;D gosc za duzego pojęcia nie ma i na pewno bym sie nim nie sugerował. |
Jestem tego samego zdania, jego filmiki z własnoręcznego "remontu" KTMa mówią same za siebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:12, 07 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Wojtkuuu napisał: | henio12323 napisał: | haha ten polski motovlog to parodia jakaś jeżeli chodzi o teren ;D gosc za duzego pojęcia nie ma i na pewno bym sie nim nie sugerował. |
Jestem tego samego zdania, jego filmiki z własnoręcznego "remontu" KTMa mówią same za siebie |
Nigdzie nie napisałem, że jest to wzór wzorów, skojarzyłem tylko, że lata na tym oleju i tyle:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 18:33, 07 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ten motovlog to parodia nie tylko z off roudem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 0:43, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
E no nie jest źle znam przypadek jak gościu kupował tabletki z Ameryki i wrzucał do zbiorników z paliwem co miało zmniejszyć zużycie to była jazda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|