Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 419, 420, 421 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 7:34, 16 Maj 2016    Temat postu:

StianEXC napisał:
Siemka szybkie pytanie- Jaki zestaw zębatek będzie najlepszy żeby moto lepiej szło na koło. teraz mam 14/50 i myślę, że mogłoby być lepiej.

Ja w tym samym modelu i roczniku latałem na 13/52 i było super (rzadko jeżdżę wysokimi prędkościami).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Pon 18:14, 16 Maj 2016    Temat postu:

Fat napisał:
StianEXC napisał:
Siemka szybkie pytanie- Jaki zestaw zębatek będzie najlepszy żeby moto lepiej szło na koło. teraz mam 14/50 i myślę, że mogłoby być lepiej.

Ja w tym samym modelu i roczniku latałem na 13/52 i było super (rzadko jeżdżę wysokimi prędkościami).



Tez na takim zestawie latam i miod malina Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Pon 18:15, 16 Maj 2016    Temat postu:

Fat napisał:
StianEXC napisał:
Siemka szybkie pytanie- Jaki zestaw zębatek będzie najlepszy żeby moto lepiej szło na koło. teraz mam 14/50 i myślę, że mogłoby być lepiej.

Ja w tym samym modelu i roczniku latałem na 13/52 i było super (rzadko jeżdżę wysokimi prędkościami).



Tez na takim zestawie latam i miod malina Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:06, 16 Maj 2016    Temat postu:

Dzięki wielkie panowie za odpowiedz Very Happy na pewno ten zetaw wrzucę przy zmianie napędu. Póki co będzie 13/50 dobre i pare % wydajności w stronę mocy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:26, 17 Maj 2016    Temat postu:

Czy przy zgubieniu starej tablicy rejestracyjnej tuż przed przerejestrowaniem na nowe numery, będę musiał płacić za starą i nową tablicę, czy tylko za nową? Na umowie k-s jest napisane, że tablice dostałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:37, 17 Maj 2016    Temat postu:

ja kupiłem do jednego sprzętu rame z kwitami, i od razu blachy nie dostałem - spisałem że zagubiona przy rejestracji i płaciłem tylko za nową

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:13, 17 Maj 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
ja kupiłem do jednego sprzętu rame z kwitami, i od razu blachy nie dostałem - spisałem że zagubiona przy rejestracji i płaciłem tylko za nową


To co zrobić, jeśli mam na umowie, że dostałem a blachy nie mam, a chce i tka przerejestrować? Liczyć na wyrozumiałego urzędasa? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:29, 17 Maj 2016    Temat postu:

Mam takie pytanie w seriwisówce jest napisane że tłok w 450 EXC-R (rocznik 2008) powinno się wymieniać co 90mth przy amatorskim użytkowaniu, a jak to wygląda w praktyce? Trzeba się trzymać tych 90mth? Czy można trochę ten czas wydłużyć?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TheGreat dnia Wto 17:27, 17 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 17:53, 17 Maj 2016    Temat postu:

idziesz do wydziału komunikacji, tam są kwitki gotowe do wypełnienia - jest o zagubieniu blachy i go wypełniasz. równie dobrze mogłes kupic moto z blacha, wieźć go do domu i odpadła po drodze .. ;P


great - 90 godzin to często niektórzy dopiero pierwszy olej wymieniają ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 18:06, 17 Maj 2016    Temat postu:

TheGreat napisał:
Mam takie pytanie w seriwisówce jest napisane że tłok w 450 EXC-R (rocznik 2008) powinno się wymieniać co 90mth przy amatorskim użytkowaniu, a jak to wygląda w praktyce? Trzeba się trzymać tych 90mth? Czy można trochę ten czas wydłużyć?


zaglądnij tam po 120-130, ostatnio widziałem tłok z excr 450 2011 po 160 godzinach - nawet teflon nie zeszedł ani grama


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:09, 17 Maj 2016    Temat postu:

Ok dzięki bardzo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:36, 18 Maj 2016    Temat postu:

Miał może ktoś styczność z takim buzerem? Ma to jakieś prawo bytu? Bo mam okazje kupić używkę, ale nie wiem czy nie lepiej dołożyć i po prostu kupić polecany tytaj polisport xp2?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 12:25, 18 Maj 2016    Temat postu:

kamiloz napisał:
Miał może ktoś styczność z takim buzerem? Ma to jakieś prawo bytu? Bo mam okazje kupić używkę, ale nie wiem czy nie lepiej dołożyć i po prostu kupić polecany tytaj polisport xp2?


miałem kiedyś taki, i był całkiem okay, używałem go przez ponad sezon i wyrzymał bez pęknięć, urwanych pasków itp.
jak w dobrej kasie możesz kupić to bierz


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Śro 12:25, 18 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 21:17, 18 Maj 2016    Temat postu:

TheGreat napisał:
Mam takie pytanie w seriwisówce jest napisane że tłok w 450 EXC-R (rocznik 2008) powinno się wymieniać co 90mth przy amatorskim użytkowaniu, a jak to wygląda w praktyce? Trzeba się trzymać tych 90mth? Czy można trochę ten czas wydłużyć?


jeszcze nie widzialem w serwisówce adnotacji kiedy tłok wymieniac. kiedy sprawdzic to owszem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:00, 19 Maj 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]


Str 32 jasno napisane "Change the piston"



[link widoczny dla zalogowanych]

Str 33 "Wymienić tłok"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 419, 420, 421 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 420 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin