Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 426, 427, 428 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 12:29, 11 Cze 2016    Temat postu:

Co do supersproxa to na pewno jest jednym z najlepszych, ale też się ceni.
Polecam stalowo-aluminiową grosskopfa. Mi udało się dorwać prawie dwa razy taniej niż supersprox. Nie sądzę, że będzie dwa razy mniej żywotna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Sob 12:30, 11 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:56, 11 Cze 2016    Temat postu:

stalo grosskopfa sa wyjebane i tanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:56, 11 Cze 2016    Temat postu:

Panowie czy zawór membranowy może być przyczyną nie trzymania wolnych obrotów ? Miałem dysze wolnych 42 ale gasł na wolncyh zmienilem na 35 bo myślałem że zalewa ale dalej gaśnie na wolnych plus ma muła na niski także chyba za mala

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 19:19, 11 Cze 2016    Temat postu:

Może być to powodem
Druga sprawa jak będziesz tak się bawił dyszami to szybko pożegnasz się z silnikiem.
Przed dyszą 42 jest dysza 40 a nie 35. Więc troszkę poszalałeś z tym zubożeniem mieszanki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:38, 12 Cze 2016    Temat postu:

Dobra dzięki a odpowiedź wracam do dyszy 42 bo na niej dobrze chodził .Stawiam teraz na zawór.Teraz mam takie pytanie czy to prawda ze jeżeli płytki będę dostawały to można je delikatnie podgiac tak żeby znowu przylegały albo jakoś je obrócić ?Jeśli tak to w jaki sposób je obrócić ? I jeszcze wyczytalem że po takiej operacji zawór wkładam odwrotnie (o 180 stopni) Żeby była jasność mowa o pizdziku 70cc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:25, 12 Cze 2016    Temat postu:

Mam pytanie motocykl 450 EXC 2009r., po 85 mth były wymienione pierścienie i łańcuszek rozrządu, teraz przebieg 165mth, po jakim czasie wypadało by wymienić tłok ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:40, 12 Cze 2016    Temat postu:

Witam Panów.
Kumpel szuka exc w 4t 400cc+ budzet okolo 13kola, pod supermoto. Jaoo ze slabo ogarniam temat 4t,chcialem zapytac was ile kosztuje kompleksowy remont silnika w tych katach, samych czesci nie liczac robocizny. Do ktorego rocznika szly rfsy? Duze sa roznice w kosztah czesci np porownujac 2005 a 2009? Duzo pytan, mala wiedza, nie wiem od ktorych orcznikow szly rfsy i w jakih pojemnoscish, od ktorego szly nowsze konstrukcje silnika. Obstawialem +- 2000zl na czesciach, ale wiadome jak wszystko zalezy od doboru czesci itd, ale chodzi mi o taka praktyczna wiedze z zycia. Czekam na odp, pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwirek03




Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: xxx

PostWysłany: Nie 19:31, 12 Cze 2016    Temat postu:

Czas najwyższy rozebrać i pomierzyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Nie 20:35, 12 Cze 2016    Temat postu:

kamiloz jeżeli tu duże koszta są przeszkodą to może suzuki drz 400 w sm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tkaczy




Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:23, 12 Cze 2016    Temat postu:

TheGreat napisał:
Mam pytanie motocykl 450 EXC 2009r., po 85 mth były wymienione pierścienie i łańcuszek rozrządu, teraz przebieg 165mth, po jakim czasie wypadało by wymienić tłok ?


165mth w 6 sezonów? Czyli 27,5mth na sezon. Wydaje mi się to delikatnie podejrzane. Wymiana pierścieni i łańcuszka przy tak niskim przebiegu? Chociaz jak mnie pamięć nie myli to w tym roczniku mogl byc problem z fabrycznymi pierścieniami i sprzęty brały olej.

A wracając do pytania, przy takim przebiegu i wieku myślę, że warto przeprowadzić porządną inspekcję silnika, a przy okazji wymienić tłok (głównie ze względu na moim zdaniem małą wiarygodność tego przebiegu).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati99




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:33, 13 Cze 2016    Temat postu:

Wiem ze motor moze malo pomaranczowy ale kupilem crfe 450 na haldy i jest ona na akrapie na power bombie. Chcialbym sie dowiedzieć czy pod ten wydech trzeba zmieniac dysze? Teraz siedzi tam o 5 za wysoka wzgledem serwisowki i jak mu otworze z 0% manetki do 3/4 powiedzmy to lubi mi go zalac. Czy to normalne w 4t?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:03, 13 Cze 2016    Temat postu:

Panowie, zmieniam linke gazu, smarowac czyms czy nie? Myslalem o smarze w sprayu do lancucha ale co sadzicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 11:40, 13 Cze 2016    Temat postu:

kamiloz napisał:
Panowie, zmieniam linke gazu, smarowac czyms czy nie? Myslalem o smarze w sprayu do lancucha ale co sadzicie?


smar do łańcucha jest ok, ja zawsze trochę psiknę z góry i dołu


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:53, 13 Cze 2016    Temat postu:

Tkaczy napisał:
TheGreat napisał:
Mam pytanie motocykl 450 EXC 2009r., po 85 mth były wymienione pierścienie i łańcuszek rozrządu, teraz przebieg 165mth, po jakim czasie wypadało by wymienić tłok ?


165mth w 6 sezonów? Czyli 27,5mth na sezon. Wydaje mi się to delikatnie podejrzane. Wymiana pierścieni i łańcuszka przy tak niskim przebiegu? Chociaz jak mnie pamięć nie myli to w tym roczniku mogl byc problem z fabrycznymi pierścieniami i sprzęty brały olej.

A wracając do pytania, przy takim przebiegu i wieku myślę, że warto przeprowadzić porządną inspekcję silnika, a przy okazji wymienić tłok (głównie ze względu na moim zdaniem małą wiarygodność tego przebiegu).


Byłem oglądać ten motocykl i jestem w stanie uwierzyć w ten przebieg, polski salon, nawet faktura zakupu jest, ogólny stan też wskazuje że przebieg się zgadza ze stanem faktycznym. Co do inspekcji silnika to też tak myślałem i dzięki za utwierdzenie w tym toku myślenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully gosc
Gość






PostWysłany: Pon 21:15, 13 Cze 2016    Temat postu:

27mth to jest prawie 180 litrów paliwa to dla mnie duzo. nie robie tyle na rok bo nie mam tyle czasu jeździć. a swoja drogę naa prawdę szkoda wydać parę pln na uszczelki i rozebrać pomierzyć cylek tłok obejrzeć zawory?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 426, 427, 428 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 427 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin