|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 12:29, 11 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Co do supersproxa to na pewno jest jednym z najlepszych, ale też się ceni.
Polecam stalowo-aluminiową grosskopfa. Mi udało się dorwać prawie dwa razy taniej niż supersprox. Nie sądzę, że będzie dwa razy mniej żywotna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Sob 12:30, 11 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:56, 11 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
stalo grosskopfa sa wyjebane i tanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:56, 11 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie czy zawór membranowy może być przyczyną nie trzymania wolnych obrotów ? Miałem dysze wolnych 42 ale gasł na wolncyh zmienilem na 35 bo myślałem że zalewa ale dalej gaśnie na wolnych plus ma muła na niski także chyba za mala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 19:19, 11 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Może być to powodem
Druga sprawa jak będziesz tak się bawił dyszami to szybko pożegnasz się z silnikiem.
Przed dyszą 42 jest dysza 40 a nie 35. Więc troszkę poszalałeś z tym zubożeniem mieszanki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:38, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dobra dzięki a odpowiedź wracam do dyszy 42 bo na niej dobrze chodził .Stawiam teraz na zawór.Teraz mam takie pytanie czy to prawda ze jeżeli płytki będę dostawały to można je delikatnie podgiac tak żeby znowu przylegały albo jakoś je obrócić ?Jeśli tak to w jaki sposób je obrócić ? I jeszcze wyczytalem że po takiej operacji zawór wkładam odwrotnie (o 180 stopni) Żeby była jasność mowa o pizdziku 70cc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:25, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie motocykl 450 EXC 2009r., po 85 mth były wymienione pierścienie i łańcuszek rozrządu, teraz przebieg 165mth, po jakim czasie wypadało by wymienić tłok ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:40, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Witam Panów.
Kumpel szuka exc w 4t 400cc+ budzet okolo 13kola, pod supermoto. Jaoo ze slabo ogarniam temat 4t,chcialem zapytac was ile kosztuje kompleksowy remont silnika w tych katach, samych czesci nie liczac robocizny. Do ktorego rocznika szly rfsy? Duze sa roznice w kosztah czesci np porownujac 2005 a 2009? Duzo pytan, mala wiedza, nie wiem od ktorych orcznikow szly rfsy i w jakih pojemnoscish, od ktorego szly nowsze konstrukcje silnika. Obstawialem +- 2000zl na czesciach, ale wiadome jak wszystko zalezy od doboru czesci itd, ale chodzi mi o taka praktyczna wiedze z zycia. Czekam na odp, pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zwirek03
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: xxx
|
Wysłany: Nie 19:31, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Czas najwyższy rozebrać i pomierzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Nie 20:35, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
kamiloz jeżeli tu duże koszta są przeszkodą to może suzuki drz 400 w sm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tkaczy
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:23, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
TheGreat napisał: | Mam pytanie motocykl 450 EXC 2009r., po 85 mth były wymienione pierścienie i łańcuszek rozrządu, teraz przebieg 165mth, po jakim czasie wypadało by wymienić tłok ? |
165mth w 6 sezonów? Czyli 27,5mth na sezon. Wydaje mi się to delikatnie podejrzane. Wymiana pierścieni i łańcuszka przy tak niskim przebiegu? Chociaz jak mnie pamięć nie myli to w tym roczniku mogl byc problem z fabrycznymi pierścieniami i sprzęty brały olej.
A wracając do pytania, przy takim przebiegu i wieku myślę, że warto przeprowadzić porządną inspekcję silnika, a przy okazji wymienić tłok (głównie ze względu na moim zdaniem małą wiarygodność tego przebiegu).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati99
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:33, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Wiem ze motor moze malo pomaranczowy ale kupilem crfe 450 na haldy i jest ona na akrapie na power bombie. Chcialbym sie dowiedzieć czy pod ten wydech trzeba zmieniac dysze? Teraz siedzi tam o 5 za wysoka wzgledem serwisowki i jak mu otworze z 0% manetki do 3/4 powiedzmy to lubi mi go zalac. Czy to normalne w 4t?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:03, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, zmieniam linke gazu, smarowac czyms czy nie? Myslalem o smarze w sprayu do lancucha ale co sadzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 11:40, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
kamiloz napisał: | Panowie, zmieniam linke gazu, smarowac czyms czy nie? Myslalem o smarze w sprayu do lancucha ale co sadzicie? |
smar do łańcucha jest ok, ja zawsze trochę psiknę z góry i dołu
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:53, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Tkaczy napisał: | TheGreat napisał: | Mam pytanie motocykl 450 EXC 2009r., po 85 mth były wymienione pierścienie i łańcuszek rozrządu, teraz przebieg 165mth, po jakim czasie wypadało by wymienić tłok ? |
165mth w 6 sezonów? Czyli 27,5mth na sezon. Wydaje mi się to delikatnie podejrzane. Wymiana pierścieni i łańcuszka przy tak niskim przebiegu? Chociaz jak mnie pamięć nie myli to w tym roczniku mogl byc problem z fabrycznymi pierścieniami i sprzęty brały olej.
A wracając do pytania, przy takim przebiegu i wieku myślę, że warto przeprowadzić porządną inspekcję silnika, a przy okazji wymienić tłok (głównie ze względu na moim zdaniem małą wiarygodność tego przebiegu). |
Byłem oglądać ten motocykl i jestem w stanie uwierzyć w ten przebieg, polski salon, nawet faktura zakupu jest, ogólny stan też wskazuje że przebieg się zgadza ze stanem faktycznym. Co do inspekcji silnika to też tak myślałem i dzięki za utwierdzenie w tym toku myślenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully gosc
Gość
|
Wysłany: Pon 21:15, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
27mth to jest prawie 180 litrów paliwa to dla mnie duzo. nie robie tyle na rok bo nie mam tyle czasu jeździć. a swoja drogę naa prawdę szkoda wydać parę pln na uszczelki i rozebrać pomierzyć cylek tłok obejrzeć zawory?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|