Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 427, 428, 429 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:30, 14 Cze 2016    Temat postu:

Panowie, potrzebna szybka pomoc.
Moto nie pali, gdy odkrecam kranik paliwo leci strunyczkiem z gaznika. Dodam ze wymiebialem linke gazu i od tamtej pory go nie przepalalem. Ocb, myslalem ze chwile poleci a stracilem juz z pol litra :/ Help


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 16:29, 14 Cze 2016    Temat postu:

Albo coś źle złożyłeś albo zawiesił się pływak.zaworek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:42, 14 Cze 2016    Temat postu:

Sciągnąłem gaźnik, rozebrałem, wszystko bangla. Dziś już nie mam czasu, jutro go wyczyszczę, złożę i zobaczymy co będzie. Widziałem, że bakiem zawadziłem o linkę i ją naciągnęło, ale na manetce nie czuć było różnicy - mogłoby przylać swiece, ale ten strumień z odpływu to już chyba nie tego wida - poza tym nie mogła być aż tak naciągnięta, bo manetka chodziła normalnie. Chyba, że mogła, nie wiem. Nie wiem za bardzo o który zaworek chodzi, ale pływak chodzi bez zacinania itd więc. Ehh, zobaczymy jutro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:04, 14 Cze 2016    Temat postu:

dzis zauwazyłem ze zebatka ma na wałku zdawczym luz ok 1mm, luz tzw chyba promieniowy czyli mozna ją przesuwac gora-dół, lewo-prawo na wałku, wiem ze ma prawo chybotac sie na boki bo tylko seger ją trzyma ale zeby całkiem dawała sie przesuwac? wałek sie wytarł czy jak w exc 2008? luzu na łożysku wałka brak

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Wto 19:04, 14 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:32, 14 Cze 2016    Temat postu:

wzdłuż wałka ma luz, to jest troche tam włąsnie wada tego, w 4T była sruba i podkładka dociskowa i to nawet nie drgnęło. a tutaj lata jak chce....

wałek na pewno w jakims tam stopniu moze sie wycierac sama zebatka też.

mozesz dać grubszego oringa pod zebatke zdawcza, mi sie pociło - dałem grubszego i ledwo segera dopiąłem ;D i jest całkiem sztywno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 21:35, 14 Cze 2016    Temat postu:

Mógł się też seger wygnieść. Wymieniłem zębatkę, seger i u mnie problem zniknął. No i niestety musiałem kupić seger ori- nie dobrałem zamiennika tej samej grubości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 5:39, 15 Cze 2016    Temat postu:

Panowie nie rozumiemy się. Luz mam nie wzdłuż wałka (osiowy) tylko taki jakby wieloklin na wałku był za mały w stos do zębatki przez co całością można ją przesuwac prostopadle do wałka ok 1mm. Grubszy oring nic nie da, moze bedzie sie mniej chybotac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:31, 15 Cze 2016    Temat postu:

janexc200 napisał:
Panowie nie rozumiemy się. Luz mam nie wzdłuż wałka (osiowy) tylko taki jakby wieloklin na wałku był za mały w stos do zębatki przez co całością można ją przesuwac prostopadle do wałka ok 1mm. Grubszy oring nic nie da, moze bedzie sie mniej chybotac.
Na każdej zębatce tak się dzieję? Jeśli tak to masz wytarty wałek zdawczy, co jest dość dziwne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 8:10, 15 Cze 2016    Temat postu:

Nie dziwne tylko normalne, kilkunastoletnie 2T to już zębatka lata jak żyd po pustym sklepie. ona cały czas wyciera wałek bo jest tylko segerem zapinana się i tak rusza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 8:15, 15 Cze 2016    Temat postu:

Tak jak pisze kolega wyżej - wałek wyciera się od zębatki, a tak naprawdę od brudu itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:56, 15 Cze 2016    Temat postu:

zębatka jakis luz musi miec, bo luzu nie ma tylko na początku wałka czyli na rancie za który zachodzi seger a dalej wymiar wieloklinu na wałku jest mniejszy, pytanie o wielkosc tego luzu,
motor jest 2008, miałem katy 2000, 2003 i tam tego nie było


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Śro 18:04, 15 Cze 2016    Temat postu:

janexc200 napisał:
zębatka jakis luz musi miec, bo luzu nie ma tylko na początku wałka czyli na rancie za który zachodzi seger a dalej wymiar wieloklinu na wałku jest mniejszy, pytanie o wielkosc tego luzu,
motor jest 2008, miałem katy 2000, 2003 i tam tego nie było


U mnie jest to samo. Dalej tez ma niewielki luz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 21:23, 16 Cze 2016    Temat postu:

witam panowie czy uszczelniacze pompy wdody w Rfs dajemy sprezynkamia na zewnatrz czy do srodka ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:17, 16 Cze 2016    Temat postu:

co do zębatki - w nowym moto zębatka na wałek wchodzi praktycznie bez luzu. ( nie ze na wcisk, ale też nic nie lata.

na pewno to rozwiązanie segera jest kiepskie bo wszystko lata i sie wyrabia.

w 4T to duzo pancerniejsze




nixdo - zawsze zasada jest ta sama - spręzynkami do "czynnika" czyli po zamontowaniu w "kółku" bedziesz z obu stron widział spręzynki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:09, 17 Cze 2016    Temat postu:

Stacyjka, kluczyk, odciecie zaplonu. Czy w kazdym EXC (czyli z homologacja) wystepowala/wystepuje stacyjka +kluczyk - nie mowie tutaj o blokadzie kierownicy??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 427, 428, 429 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 428 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin