|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 22:06, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Zlutowało stycznik w środku przekaźnika,nic nowego nie tylko w chińskich to się dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:57, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
W oem nigdy mi się coś takiego nie przytrafiło, a moto widziało już dużo gleb. Pewnie też może się oryginał wysypać, ale na pewno nie po pierwszej glebie od nowości przekaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:42, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
dźwigienka wydechowa ma mieć luz na boki ? rfs
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Wto 15:49, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
szo napisał: | dźwigienka wydechowa ma mieć luz na boki ? rfs |
Tak. Minimalny luz jest odczuwalny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yahoo
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PO
|
Wysłany: Śro 13:02, 22 Cze 2016 Temat postu: Osłona dekla sprzęgła |
|
|
Hej
Są takie osłonki Polisporta, zakładane na dekiel sprzęgła, chroniące go przed wyłupaniem przez pedał hamulca.
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety, z EXCF 250 z mojego rocznika ('08 ) nic nie jest bezpośrednio powiązane. Pytanie brzmi, czy jest szansa, że podejdzie od późniejszych roczników? Od '12+ już jest dostępny, może da się założyć do mojego?
pozdrówki
y.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yahoo dnia Śro 13:03, 22 Cze 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:41, 22 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie jak moto robi buuui ma muła przy gwałtownym odkręceniu manetki ,ale gdy stopniowo przekręceniu manetke to się wkreca normalnie - to jest objaw za małej ilości paliwa nie ? Teraz pytanie to będzie wina iglicy (trzeba dać ja wyżej) czy dyszy głównej (dać większą ) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:18, 22 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
sproboj iglica jak nie bd wystarczajaco to dysze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:01, 22 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
albo tego albo tego - albo podaje za duzo paliwa albo za mało - objaw bedzie podobny ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:44, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawa wygląda tak .Dałem większą dysze główna i iglice wyzej ,efekt: Dalej przy gwałtownym odkręceniu manetki z niskich obrotów ma muła ,na średnich trochę przerywa ,a jak dam full manete delikatnie przed rezonansem to sie ładnie zbiera (praktycznie tak samo jak wcześniej mimo zmiany dysz na większą o 10 rozmiarów) .Teraz tak .Skoro przerywa delikatnie na średnich to iglice spowrotem tak jak byla ? Zastanawiam się czy to może być wina za małej dyszy wolnych obrotów ? Świeca ma kolor kawy z mlekiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Exc50 dnia Czw 12:47, 23 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 13:40, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
1. Świeca nie jest jednoznacznym wyznacznikiem dobrze dostrojonego gaźnika (tzn. jest, ale w konkretnych przypadkach)
2. Wszystkie objawy jakie wymieniasz opisane są chociażby w pierwszej lepszej serwisówce do ktm 2t (i to nawet po polsku )
Gwarantuję Ci, że jeżeli poczytasz trochę i zrozumiesz o co chodzi to szybciej dojdziesz co jest nie tak niż ktoś odpisze Ci na forum.
Jeżeli raz dojdziesz do prawidłowych ustawień to nie będziesz musiał zmieniać dysz o 10 rozmiarów, wystarczy o jeden.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:19, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Skoro pytam na forum to znaczy że nie znalazłem odpowiedzi na internecie ,patrzyłem na serwisowki z tego co znalazłem opisują one tylko budowę gaźnika i jak go rozebrać .Liczyłem poprostu na szybką odpowiedź czy dobrze myślę i jakim tropem iść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 14:38, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Spokojnie, bez nerwów.
Skoro nie znalazłeś tzn., że źle szukałeś.
Musisz się do tego przyłożyć.
Ciężko jest pomóc przez internet, bo jak kolega henio napisał Twój opis tak samo wskazuje na za bogatą jak i na za ubogą mieszankę.
Oczywiście mogę napisać; podnieś iglicę o jeden ząbek, ale czy odkryję Amerykę?
Chodzi o to, żebyś sam nauczył się regulować gaźnik i nie zadawał niepotrzebnych pytań, na które odpowiedź możesz znaleźć bez forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:06, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za tą wyczerpująca odpowiedź .Mam jedno krótkie pytanie.Czy to że moto się tak zachowuje może być wina za małej dyszy wolnych obrotów ? Bo tak jak mówię Dałem większą dysze i iglice wyżej i dalej jest to samo ,swieca nie jest Mokra więc napewno nie ma za dużo paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:50, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie czy roczniki 2012 miały jakieś bolączki? Chodzi mi konkretnie o model 250 EXC-F.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r2r
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:21, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Czy [link widoczny dla zalogowanych] jest coś wart? Trochę przekombinowany, ale nie mam prostownika a moto czasami dość długo stoi nieużywane, więc taki zestaw teoretycznie powinien się sprawdzić
Ewentualnie co sprawdzonego wrzucić do 450 4T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|