Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 429, 430, 431 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 22:06, 20 Cze 2016    Temat postu:

Zlutowało stycznik w środku przekaźnika,nic nowego nie tylko w chińskich to się dzieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:57, 21 Cze 2016    Temat postu:

W oem nigdy mi się coś takiego nie przytrafiło, a moto widziało już dużo gleb. Pewnie też może się oryginał wysypać, ale na pewno nie po pierwszej glebie od nowości przekaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:42, 21 Cze 2016    Temat postu:

dźwigienka wydechowa ma mieć luz na boki ? rfs

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Wto 15:49, 21 Cze 2016    Temat postu:

szo napisał:
dźwigienka wydechowa ma mieć luz na boki ? rfs


Tak. Minimalny luz jest odczuwalny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yahoo




Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PO

PostWysłany: Śro 13:02, 22 Cze 2016    Temat postu: Osłona dekla sprzęgła

Hej

Są takie osłonki Polisporta, zakładane na dekiel sprzęgła, chroniące go przed wyłupaniem przez pedał hamulca.

[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety, z EXCF 250 z mojego rocznika ('08 ) nic nie jest bezpośrednio powiązane. Pytanie brzmi, czy jest szansa, że podejdzie od późniejszych roczników? Od '12+ już jest dostępny, może da się założyć do mojego?

pozdrówki
y.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yahoo dnia Śro 13:03, 22 Cze 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:41, 22 Cze 2016    Temat postu:

Panowie jak moto robi buuui ma muła przy gwałtownym odkręceniu manetki ,ale gdy stopniowo przekręceniu manetke to się wkreca normalnie - to jest objaw za małej ilości paliwa nie ? Teraz pytanie to będzie wina iglicy (trzeba dać ja wyżej) czy dyszy głównej (dać większą ) ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:18, 22 Cze 2016    Temat postu:

sproboj iglica jak nie bd wystarczajaco to dysze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:01, 22 Cze 2016    Temat postu:

albo tego albo tego - albo podaje za duzo paliwa albo za mało - objaw bedzie podobny ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:44, 23 Cze 2016    Temat postu:

Sprawa wygląda tak .Dałem większą dysze główna i iglice wyzej ,efekt: Dalej przy gwałtownym odkręceniu manetki z niskich obrotów ma muła ,na średnich trochę przerywa ,a jak dam full manete delikatnie przed rezonansem to sie ładnie zbiera (praktycznie tak samo jak wcześniej mimo zmiany dysz na większą o 10 rozmiarów) .Teraz tak .Skoro przerywa delikatnie na średnich to iglice spowrotem tak jak byla ? Zastanawiam się czy to może być wina za małej dyszy wolnych obrotów ? Świeca ma kolor kawy z mlekiem

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Exc50 dnia Czw 12:47, 23 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 13:40, 23 Cze 2016    Temat postu:

1. Świeca nie jest jednoznacznym wyznacznikiem dobrze dostrojonego gaźnika (tzn. jest, ale w konkretnych przypadkach)
2. Wszystkie objawy jakie wymieniasz opisane są chociażby w pierwszej lepszej serwisówce do ktm 2t (i to nawet po polsku )
Gwarantuję Ci, że jeżeli poczytasz trochę i zrozumiesz o co chodzi to szybciej dojdziesz co jest nie tak niż ktoś odpisze Ci na forum.
Jeżeli raz dojdziesz do prawidłowych ustawień to nie będziesz musiał zmieniać dysz o 10 rozmiarów, wystarczy o jeden.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:19, 23 Cze 2016    Temat postu:

Skoro pytam na forum to znaczy że nie znalazłem odpowiedzi na internecie ,patrzyłem na serwisowki z tego co znalazłem opisują one tylko budowę gaźnika i jak go rozebrać .Liczyłem poprostu na szybką odpowiedź czy dobrze myślę i jakim tropem iść

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 14:38, 23 Cze 2016    Temat postu:

Spokojnie, bez nerwów.
Skoro nie znalazłeś tzn., że źle szukałeś.
Musisz się do tego przyłożyć.
Ciężko jest pomóc przez internet, bo jak kolega henio napisał Twój opis tak samo wskazuje na za bogatą jak i na za ubogą mieszankę.
Oczywiście mogę napisać; podnieś iglicę o jeden ząbek, ale czy odkryję Amerykę?
Chodzi o to, żebyś sam nauczył się regulować gaźnik i nie zadawał niepotrzebnych pytań, na które odpowiedź możesz znaleźć bez forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:06, 23 Cze 2016    Temat postu:

Dzięki za tą wyczerpująca odpowiedź .Mam jedno krótkie pytanie.Czy to że moto się tak zachowuje może być wina za małej dyszy wolnych obrotów ? Bo tak jak mówię Dałem większą dysze i iglice wyżej i dalej jest to samo ,swieca nie jest Mokra więc napewno nie ma za dużo paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:50, 25 Cze 2016    Temat postu:

Mam pytanie czy roczniki 2012 miały jakieś bolączki? Chodzi mi konkretnie o model 250 EXC-F.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:21, 25 Cze 2016    Temat postu:

Czy [link widoczny dla zalogowanych] jest coś wart? Trochę przekombinowany, ale nie mam prostownika a moto czasami dość długo stoi nieużywane, więc taki zestaw teoretycznie powinien się sprawdzić Rolling Eyes
Ewentualnie co sprawdzonego wrzucić do 450 4T


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 429, 430, 431 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 430 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin