|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 14:42, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
pytanie o licznik do EXC, ten starszy wiekszy kwadratowy, pokazuje predkosc, mth, i przebieg w km, to koniec jego mozliwosci ? czy w tym modelu producent nie przewidywał wiecej funkcji i podlaczen ? nie mam przyciskow ani sterowania na kierownicy, przebiegi same przeskakuja co pare sekund,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:13, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jaki płyn lejecie do sprzęgła hyd. i co ile mrh nalezy mniej wiecej wymieniac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:33, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ja lałem ten [link widoczny dla zalogowanych]
A co ile tak jak w serwisówce czyli raz na rok powinno wystarczyć.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 14:05, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
albo magura blood, albo ten motorex albo hydrauliczny LHM+ np z tirów czy zawieszenia citroena
latałem na tych 3 róznic prócz ceny nie odczułem.
ja zmieniam jak mnie najdzie ochota ale pare razy w roku - im czesciej sie zmienia płyny tym lepiej. w zasadzie sam płyn spokojnie rok cyz dłuzej posłuzy - ale chodzi o syf który sie gromadzi i warto go usuwać jak najczęsciej.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Nie 22:45, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
trascy ściągnij manuala do exc 2004, tam jest opisane jak wybrać które opcje chcesz uaktywnić.
Tutaj masz link do manuala [link widoczny dla zalogowanych]
przeczytaj strony 7,8,9,10 i 11
Jeśli nie masz przełącznika na kierownicy, to musisz znaleźć wtyczkę przy liczniku ( 4 piny ) u Ciebie nie będzie podpięta do niczego. Wchodzą do niej kable: zielony, żółty, niebieski i fioletowy.
Żeby uzyskać efekt jak po wciśnięciu przycisku MODE w przełączniku na kierownicy musisz we wtyczce dotknąć ze sobą przewodów zielonego i żółtego.
Dla + dotknij zielony i niebieski.
Dla - dotknij zielony i fioletowy.
Najłatwiej Ci będzie jak we wtyczce do zielonego podłączysz kawałek innego kabla ( proponuje zrobić to od strony wejścia kabla do wtyczki ) i w zależności od potrzeb dotkniesz kabla w odpowiednim kolorze. Żeby włączyć inne opcje licznika postępuj według instrukcji z manuala.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ewertas dnia Nie 23:13, 26 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:31, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Czymś szczególnym się kierować przy doborze waty do tłumika? 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:52, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
r2r napisał: | Czy [link widoczny dla zalogowanych] jest coś wart? Trochę przekombinowany, ale nie mam prostownika a moto czasami dość długo stoi nieużywane, więc taki zestaw teoretycznie powinien się sprawdzić
Ewentualnie co sprawdzonego wrzucić do 450 4T |
Napisz do Kozioła, załatwia mi nowe dobre aku w dobrej cenie
henio12323 napisał: | hydrauliczny LHM+ np z tirów czy zawieszenia citroena |
Również polecam, 2 sezon na nim jadę nigdy nie zawiódł ten sam zalewam u kumpli - cenowo/ ilościowo w stosunku do magury jest chyba bez porównania
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 23:56, 26 Cze 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:02, 27 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
kamiloz - miałem ze 3 waty, jedna to takie nitki długie z FMFa, jedne to taka wata jak wata wyglądało, 3 to trpoche drozsze tez chyba z fmfa taka poduszka uszyta, - róznic nie czułem, tylko że te dwie pierwssze metody musisz sobie nabic sam, w sensie nie moze byc za luźno i najlepiej jak najciasniej, w tej poduszce to tylko zakładasz i gotowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmaster
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 9:14, 27 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Czasem spotykam się z określeniem KTM XC (nie EXC). Co to jest ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 9:26, 27 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
mmaster napisał: | Czasem spotykam się z określeniem KTM XC (nie EXC). Co to jest ? |
XC to wersja cross-country - moto na bazie SX, dalej bardziej cross niż country, ma koło 18' , trochę zmodyfikowany zawias z sx-a , większy bak i zmienione przełożenia, brak lamp i homologacji, XC to 2T, XCF to 4T,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmaster
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 9:29, 27 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Po czym najszybciej rozpoznać czy mój to SX, czy XC ?
Oczywiście ja mam koło 19', ale co jeszcze może szybko wskazać na model ? No przełożeniami tego nie sprawdzę, ewentualnie zbiornikiem, ale może jest prostszy sposób.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:13, 27 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
mmaster napisał: | Po czym najszybciej rozpoznać czy mój to SX, czy XC ?
Oczywiście ja mam koło 19', ale co jeszcze może szybko wskazać na model ? No przełożeniami tego nie sprawdzę, ewentualnie zbiornikiem, ale może jest prostszy sposób. |
Pokaz foty
P.S.
Henio, dzięki za odp, zamowilem jakas wate w motoryzacyjnym za 25zeta wiec chyba spoko, zobaczymy jaka bedzie roznica, bo obecnie jedynie wewnetrzna rurke mialem owinieta takimi wloknami a miedzy pucha a rurka duzo miejsca i luzu. Metaliczny dzwiek i duzy halas, zobaczymy jak bedzie po zalozeniu nowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 12:37, 27 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
kamiloz napisał: |
P.S.
Henio, dzięki za odp, zamowilem jakas wate w motoryzacyjnym za 25zeta wiec chyba spoko, zobaczymy jaka bedzie roznica, bo obecnie jedynie wewnetrzna rurke mialem owinieta takimi wloknami a miedzy pucha a rurka duzo miejsca i luzu. Metaliczny dzwiek i duzy halas, zobaczymy jak bedzie po zalozeniu nowej. |
do mojego tłumika weszły 2 opakowania, jedno było za mało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 12:55, 27 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
sx a EXC - najszybciej numerem ramy. chyba ze masz bez kwitów i sobie ktoś juiz rame przekłądał. ktm to zwykle puzzle i mozna mieszać częsci do woli
zwykle tez EXC miaał wiecej biegów - ale pewnie nie wszystkie modele bo pewnie sx i eXC 125 miały po 6.
posprawdzaj wiec numer vin, koło juz masz 19, czasem rózniły sie wielkoscią gaźnika -
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmaster
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 14:06, 27 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Wiesz jak u mnie jest z tym numerem ramy, bo kiedyś prosiłem was o określenie rocznika he.
Silnik typowy SX(ewentualnie XC), ponieważ chyba różniły się pokrywą statora od EXC tak ?
Nie no myślałem, że są jakieś szczegóły jeszcze, które różniły SX i XC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|