Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 434, 435, 436 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Pon 21:21, 04 Lip 2016    Temat postu:

Lampa będzie pasować, tylny błotnik niestety nie. Od 2004 wzwyż jest inny tylny stelaż ramy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:22, 04 Lip 2016    Temat postu:

lampa przednia bedzie pasować do rocznika 2013, - nowsze też da sie zaadoptować ale troszke wiecej zabawy. ( mocowanie błotnika i sam błotnik trzeba zmieniać ) do innych lamp tez lepiej dopasowac od razu błotnik ( tez pasuje bez przeróbek a nie zostaje niepotrzebna dziura )

co do plastików - musiał bys zmieniać cały ogon - czyli airbox stelaż ( stelaż przerobic albo wymienic ) i wtedy mozesz montowac nowszy błotnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo408




Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Lublin.

PostWysłany: Pon 21:26, 04 Lip 2016    Temat postu:

Witam panowie znowu uderzam do wasz z problemem co się mogło stać jeżeli stanąłem sobie jedynka ,dwójka ,trójka i po chwile gaśnie jak by nie miał siły mi się wydaje ze pewnie do wymiany tłok mogło coś innego się zjebać ? Jeżeli to tłok to jak poznam ze jest do wymiany przedtem wymieniał mi mechanik teraz podejmuje się samemu macie jakiś filmik ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:03, 04 Lip 2016    Temat postu:

nie rozumiem.. stanąłeś sobie -i jedynka dwójka - w sensie że co ruszasz i wbijasz wyzsze biegi ? i rozumiem że przyspieszasz ciągne a nagle moto gasnie ? jak tak to na pewno nie kwestia tłoka. jak tłok juz jest w stanie agonalnym to albo ma mniejsza moc, albo pęka co raczej bys poczuł Very Happy

to że gaśnie całkiem moze byc spowodowane np niedochodzącym paliwem, problemem z elektryką itp itd. ale za mało danych i za duże wróżenie co to mogło by być

tłok - mozna wstepnie zmierzyc kompresje chociaz to jest słabo miarodajne, najlepiej rozebrać i pomierzyc wszystko - koszt raptem 10-15 zł na nową uszczelke


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 22:13, 04 Lip 2016    Temat postu:

No nic jutro rozbiorę go jeszcze spróbuje odpalić ale dziś już nie chciał palić tak jak mówisz sprawdzę czy paliwo dochodzi dzięki za odpowiedz.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo408




Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Lublin.

PostWysłany: Śro 16:58, 06 Lip 2016    Temat postu:

Sprawdziłem paliwo dochodzi nawet dzisiaj po paru kopnięciach łapał ale po chwili gasnął po jakimś czasie udało mi się go przytrzymać z 30 sekund i zgasł i go już nie mogłem odpalić ,czy jest on zalany ze trudno teraz go odpalić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:39, 07 Lip 2016    Temat postu:

Podczas jazdy czuje jakiś luz z przodu, łożyska w kole ok, główka ok, więc pozostają panewki? Czy coś jeszcze w zawiasie może dawać taki efekt?
Dodatkowo przy ugięciu zawiasu w początkowej fazie, +/- tyle ile siada pode mną czuć jakby lekkie puknięci/ brak płynności pracy przedniego widelca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:25, 07 Lip 2016    Temat postu:

moze byc ze panewki, postaw moto na stołek, złapk za dół lagi i poruszaj przód tył - jakistam luz zawsze bedzie nawet na nowych lagaach Very Happy

co do pukniecia - moze masz poluzowane spręzyny na napięciu wstępnym - i sie obijaja w srodku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:04, 07 Lip 2016    Temat postu:

No właśnie nie mogę ruszyć tej śruby od naprężenia wstępnego, siedzi jak zabetonowana :/
Tak czy siak bez rozbiórki zawiasu chyba się nie obejdzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 8:29, 08 Lip 2016    Temat postu:

ruszają się klocki i ogólnie hamulec
w każdym motocyklu po wciśnięciu hamulca będzie czuć lekkie kiwanie/stukanie na postoju


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 1:24, 10 Lip 2016    Temat postu:

barek253 napisał:
pytanie co do vatu
kupujac moto bez vat np na zagraniczna firme go nie place
a jak chce sprzedac np po miesiacu to trzeba ten vat zaplacic w polsce czy za granica?
czy to sie udaje bez placenia
ktos cos takiego ogarnia?


zapytaj księgowego, który wam rozlicza firmę Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszrr




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:20, 12 Lip 2016    Temat postu:

np.jak kupujesz zagranicą na polską firmę motocykl bez vat (pewnie US by doliczył cześć vat bo u nas 23% zwrotu się nie należy) potem go sprzedając musisz vat odprowadzić do US,wykazać sprzedaż bo w papierach będziesz go posiadał.Kupując w Polsce na zagraniczną firmę pewnie to też tak działa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 11:06, 12 Lip 2016    Temat postu:

Tutaj jest wszystko wyjaśnione
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciegw
Gość






PostWysłany: Czw 10:16, 14 Lip 2016    Temat postu:

Po zdjeciu pokrywy silnika i ogledzinach zaworow okazalo sie ze zabezpieczenie sprezyn dotyka do dzwigienek , czy w tej sytuacji trzeba tez regenerowac glowice czy sama wymiana zaworow moze wystarczyc? Jaki jest ew koszt regeneracji glowicy ( gniazda zaworowe)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 11:43, 14 Lip 2016    Temat postu:

skoro dokonałeś oględzin zaworów to sam musisz odpowiedzieć na to pytanie
jak zawory są jak żyletki to nowy zawór zwiększy luz czyli oddali talerzyk od dźwigienki.

przy wymianie zaworów musisz lekko obrobić gniazda i dotrzeć nowe zawory co zmniejsza luz

jeżeli gniazda są wypalone lub były już obrabiane kilkanaście razy to musisz głowicę regenerować - wymienić gniazda zaworowe

sama robocizna to pewnie z 300-500zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 434, 435, 436 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 435 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin