Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 435, 436, 437 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 23:18, 14 Lip 2016    Temat postu:

Ktoś od nas z forum?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:44, 15 Lip 2016    Temat postu:

Tak, na giełdzie widziałem tematy z takimi samymi rzeczami i zdjęciami Razz Przeglądnij dział Giełda, sprzedający: Bostorn

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pią 0:46, 15 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 8:36, 15 Lip 2016    Temat postu:

Nie wiem jak moglem tego u nas nie zauwazyc Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciegw
Gość






PostWysłany: Pią 10:17, 15 Lip 2016    Temat postu:

da radę się zdjąć głowicę bez rozkuwania łańcuszka rozrządu w rfsie?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 10:46, 15 Lip 2016    Temat postu:

nie da rady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macieg
Gość






PostWysłany: Pią 10:56, 15 Lip 2016    Temat postu:

dzieki oszczedze sobie troche zabawy z magnetem chociaz, takie zapieczone bylo ze spaw na dorabianym sciagaczu na nim pogrzebalem a wykonany byl dosc solidnie (chociaz nie wystarczajaco Rolling Eyes )
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmaster




Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 16:57, 15 Lip 2016    Temat postu:

Często przeglądając ogłoszenia z enduro i crossami widzę, że ludzie piszą, że regularnie smarują łożysko tylnego wahacza. Na czym to polega ? Robicie to ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku




Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:35, 15 Lip 2016    Temat postu:

Zobacz sam, tylko wiadomo, że w KTM jest PDS i kontrolujesz - albo smarujesz, albo wymieniasz.:

- wyjmowanie wahacza : https://www.youtube.com/watch?v=P60Z5vCUjvs
- kiwaczka (w kacie jest PDS, ale fajnie jest pokazany sposób wymiany łozysk): https://www.youtube.com/watch?v=ujhNzqGJkAA
- jak już wyciągasz wahacz, to i zerknij do amortyzatora: https://www.youtube.com/watch?v=ujhNzqGJkAA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:36, 15 Lip 2016    Temat postu:

ja to robie co zime - w sezonie nie ma czasu na to Very Happy

przedłuza to znacznie zywotnosc, po prostuy sciągasz wahacz, sciągasz tulejki zewnętrzne wypychasz tulejki - i masz na wierzchu łozyska, ja to czyszcze z grubsza ze starego smaru dowalam nowego i skłądam z powrotem - czasem zakłądam przy okazji nowe uszczelniacze. warto to robic z kilku przyczyn - raz że wydłuzasz zywot tych łozysk, dwa że wykluczasz opcje np że ci przyrdzewieją tulejki - wtedy musisz je wymienic bo sie robią wżery. 3 - rozruszasz ośke i tulejki - potem ominie cie niespodzianka jak bedziesz musiał moto kłaść w prase Very Happy albo uzywać 5kg młota żeby wybić ośke - co zwykle wiąze sie z jej wymianą Razz

niektórzy jeszcze np zmywaczem do hamulców czyszczą z całego smaru, wg mnie za duzo zabawy, no i jest szansa że jak juz troche sie zuzyły "obudowy" łozysk to sie posypią igiełki ( a tak to trzyma je smar )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciegww




Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryki

PostWysłany: Sob 12:59, 16 Lip 2016    Temat postu:

gdzie można dostać najtaniej komplet zaworów do rfsa? najlepsza oferte udalo mi sie znalesc w ktmsklep.pl za komplet ok 860 wychodzi z zabepieczeniami i sprezynami, ale moze ktos z was dostal jeszcze lepsza oferte?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 13:30, 16 Lip 2016    Temat postu:

ja po swoich znizkach miałem taniej - wiec da sie taniej wyrwac Razz ( ktm lublin )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 18:23, 16 Lip 2016    Temat postu:

zabezpieczenia zaworów nie są w zestawie valve kit - taka mała uwaga:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:41, 16 Lip 2016    Temat postu:

jaka roznica miedzy tlokiem standard a high compression do
350 4t?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 22:14, 16 Lip 2016    Temat postu:

jak z nazwy wynika Very Happy high compression - daje wieksza kompresje Very Happy ma wyższe denko tłoka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 22:30, 16 Lip 2016    Temat postu:

a uzyskanie high compression w 2T nie przez tłok a przez mniejsza uszczelke pod cyl. bo takie opcje w salonie sa to co wtedy ? ujdzie i warto probowac ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 435, 436, 437 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 436 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin