|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 15:32, 20 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | pytank, jak zmienić uszczelkę pod głowicą w 450 exc 16 r prod.?? czego bede potrzebował ? klej do śrub?? klucz dynamometryczny? czy smaruje czymś tą uszczelkę? |
hej
reszta w repair manualu - u mnie na stronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:05, 20 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Góra zdjęta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:36, 20 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Szybkie pytanie, przy transporcie 4T leżącego bokiem w bagażniku trzeba spuścić olej z silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:06, 21 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
wypadało by bo moze sie przelać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 7:15, 21 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
dawido175 napisał: | Szybkie pytanie, przy transporcie 4T leżącego bokiem w bagażniku trzeba spuścić olej z silnika? |
Można - choć to troszkę zależy gdzie masz wyjście odmy. Bo jak cały olej ucieknie lub poleci odmą to będzie kiepsko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:27, 21 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ok, wielkie dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmaster
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 9:25, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ostatnio na zimnym silniku po wrzuceniu biegu od razu gaśnie. Wygląda to tak jakby nie wysprzęglał. Na ciepłym silniku wszystko chodzi idealnie. Co może być przyczyną ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Nie 9:37, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
zimny silnik zimy olej i tarczki mogły sie skleić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmaster
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:11, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Niedawno tego nie było jeszcze. Od wymiany oleju minęło jakieś 6 mth.
Wam to się nigdy nie zdarza ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:47, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Siema mam taki nietypowy temat do ogarnięcia, mianowicie od 2 sezonów mam na napinaczu 3/4 ząbki, ale sama końcówka napinacza i ślizg zastanawia mnie, kto coś chciał tym osiagnąć. Do końcówki bylo przyspawane i zrobione na ''grzyba'' i tak samo w ślizgu jest wgniecenie od tego. Jeźdzę z tym od 2 lat i nie zwracam uwagi. Zrobiłem dwie fotki tego co mam na myśli. Spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Rozważam wymianę ślizgu, łańcuszka i napinacza..
foto:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 12:10, 24 Lip 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:59, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
mmaster - ja miałem oryginalne sprzegło i nie było problemów na róznych olejach. potem na chinskich tarczach z czasem ( a miałem to z 2 sezony ) było coraz gorzej, jak postał tydzien nie odpalany to mocno szarpał - choć co prawda nie gasł, ale to tez zalezy od oleju, motocykla itp itd.
stian - na pewno to nic dobrego ;D a 2 ząbki - spiłuj na płasko i bedzie 0 ząbków nie ma co wnikac co gdzie po co - na pewno jakas rzeźba, wymien na nowy i po problemie. slizg tez do wymiany przy okazji rozbiórki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maceek16
Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pon 16:29, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Siema!
Potrzebuje szybkiej odpowiedzi
Czy mogę do EXC 525 2005r śmiało zalać Liqui Moly Motorbike 4T Synth 10W-60 Offroad Race 4L czy lepiej Motul 300V?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maceek16 dnia Pon 16:30, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 18:15, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
hej, może być Liqui, ale jak masz wybór to lej motula
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maceek16
Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pon 18:40, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | hej, może być Liqui, ale jak masz wybór to lej motula |
Dzięki za odp. Właśnie czytałem tutaj na forum, że ktoś bardzo poleca Liqui ale skoro więcej osób radzi 300V to tak zrobię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bravo_83
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Pon 20:43, 25 Lip 2016 Temat postu: opony |
|
|
Witam . Szukam opon przejściowych, do swojego kata. Jakie polecacie przejściówki ,połączenie szosy z terenem. Takie do 600 zł, za komplet . Ja sie zastanawiam nad tymi: OPONA MITAS 90/90-21 150/70-18 E07 KTM Adventure . . Pozdro.....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bravo_83 dnia Wto 7:46, 26 Lip 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|