|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nabru121
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:04, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Czy podejdzie jakiś regulator np od chińskiego quada do ktm excf 250 2008 r ? Orginał to koszt 300-400 zł a przesada troche. Czy regulator musi byc strikte od ktm bo inny nie bd chodził ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Wto 13:34, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Bez problemu można zamontować inny, tylko w chinolach 2 identyczne regulatory mogą mieć inne podłączenie, jedne mają mostek prostowniczy inne nie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nabru121
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:40, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A sprawa z cewką też tak wyglada? Moge wziąść z innego motou czy dla ktm są specjalnie przystosowane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:17, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
mozesz wziąć inne, ale jak za jakoscią cięzko powiedziec - aby model sie zgadzał w sensie wyprowadzenie, jakies wejscia itp.
co do samej cewki - szukaj uzywanego oryginału.
no i jak juz masz swój temat to tam pytaj o takie rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r2r
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:24, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Testował ktoś przykręcane manetki? np Odi Lock On
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:39, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
mam dwa pytania:
pierwsze niby banalne-kiedy przykrecacie trzymaki-gdy dętka jest napompowana czy gdy jest flak?
drugie które dętki z oferty tej firmy na koło 18" zakładac do opony 120 a które do 140?
[link widoczny dla zalogowanych]
3.00 3.5 czy 4.0 oczywiscie heaby duty
jakby co to te dętki ma ofercie handlopex, dętka hd moim zdaniem nie ustepuje michelinowi a kosztuje 25zł jak macie dobre znizki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciegww
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Czw 18:08, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
po odkręceniu głowicy od cylindra oczywiście pakuje nową uszczelkę, ale czy konieczne jest planowanie powierzchni czy wystarczy powierzchnię wyczyścić i można śmiało montować? dodam że nie było żadnych historii z wydmuchiwaniem uszczelki itp. ew. czym najlepiej doczyścić resztki tej uszczelki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 19:21, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
uszczelek wyczyścisz np. naftą
a jak hardkorowo to takim nożykiem do zdzierania naklejek itp.
nie planować tylko zabielać
warto to zrobić, nie trzeba, nie jest to wymagane ale jest bezpieczniejsze - powiedziałbym, zależy jak ci się podoba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:23, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Janexc200, trzymak dokręcasz kiedy napompujesz ciśnienie i opona ładnie wyjdzie po całym obwodzie. Dętki bez różnicy które założysz, wszystkie pasują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:01, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
janex - co do dętek, kazda bedzie ok i kazdą rozdmuchasz, cienka bardziej sie napompuje, bedzie ciensza, lżejsza. z kolei duzej dętki nie trzeba mocno pompować a niexle podtrzymuje opone. ogólnie to róznie opony współgrają z detkami, w sensie grubosciami dętek i ich wielkosciami troche mozna zmienic charakterystyke pracy opony. ogrom róznicy czuć dętka VS tubliss nawet na tym samym cisneniu, opona na tublissie jest po prostu bardziej miekka i sie "rozlewa"
maciegww - zarzuc na np szybe papier wodny 1000 około, i przelec lekko, tak aby złapało jednolity kolor. a najlepiej do zakładu oddac kilka zł za to biorą a masz pewnosc - tylko żeby ci w zakłądzie nie pomysleli że to głowica od WSKI jakiejs i zeby nie zebrali za duzo ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:27, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
przy oponie ef07 140 i dętce 120/80 michelin 4mm dwa razy wycieło mi wentyl w tym miesiącu zaraz po załozeniu przy dwóch trzymakach i cisnieniu 0,8 dobrze ze przy pyrkaniu po wąwozie koło domu i gosciu u nas wstawia te wentle za pare zł bo bym sie wkur...
pewnie tez dlatego ze jeszcze nie wysechł ludwnik którym smaruje do montażu, ale ogólnie dętka 120 w ef07 musi byc dobrze nabita zeby przycisneła ranty, raczej bezpieczniej brac jak najwieksze detki, w wąskiej oponie nie zaszkodzą a w 140 sie przydadzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:17, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ogólnie też ef 07 ma bardzo miekkie ranty opony, jak ktos sie uprze to i zmieni dętke patykiem w lesie ;P a weź czasem twardego michelina załóz....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bravo_83
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Pią 12:25, 29 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Witam. Jest może,ktoś na forum z okolic Pniew (woj. Wielkopolskie). Szukam znajomych do wspólnej jazdy ....Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 13:55, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Pytanko. Jak zmieniacie oponę tył czy to przód smarujecie dętke czymś ?? Czy tylko talkiem technicznym do opony i tyle.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 14:02, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Kajtek DBL napisał: | Pytanko. Jak zmieniacie oponę tył czy to przód smarujecie dętke czymś ?? Czy tylko talkiem technicznym do opony i tyle.? |
dobrze jest posmarować trochę zwykłym smarem - mniejsze ryzyko przyszczypnięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|