Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 439, 440, 441 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:44, 31 Lip 2016    Temat postu:

EXC 250 2T 2010r.
Mam do Was pytanie. Po dzisiejszej jezdzie dlugi podjazd pod hołde w polowie była górka na ktorej wyskoczylem motor byl na obrotach po czym jak koło dotknelo spowrotem nawierzchni to spadał z obrotów (tak jakby mu mocy brakło). Na innych dlugich podjazdach w połowie (bez uskoku) dzialo sie to samo, na pół sprzegle tez nic nie dawalo obroty spadaly. Czy to bedzie juz pora na wymiane tłoka czy z zaworem bedzie cos nie tak ? (tłok bedzie miał ok 65-70mth)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:06, 31 Lip 2016    Temat postu:

Sprawdź poziom paliwa bo jeśli jest za mały to na ogniu pod górke zaczyna mu brakować paliwa w pewnym momencie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:56, 31 Lip 2016    Temat postu:

wydaje mi sie ze jest dobry bo Jak stoje i lekko przechyle motor na bok to z gaznika paliwo wylatuje. No ale tak jak mowisz trzeba pierwsze rozebrac gaznik i sprawdzic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:00, 31 Lip 2016    Temat postu:

Zajrzyj też do membrany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 18:40, 31 Lip 2016    Temat postu:

mam amortyzator z tyłu dokrecony na prawie na maxa na sprezynie a dalej czuje ze jest za miękko i za bardzo siada, powinienem szukac innej sprezyny czy te regulacje ktore fabryka przewidziala cos jeszcze moga pomoc ? exc 125

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 19:41, 31 Lip 2016    Temat postu:

a SAG jak Ci wychodzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 19:56, 31 Lip 2016    Temat postu:

Mi się wydaje że amor do regeneracji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 20:05, 31 Lip 2016    Temat postu:

nie bawilem sie w inne ustawienia, odbicie i dobicie na moj styl jazdy w zupelnosci wystarczylo jak do tej pory, sama sprezyne tylko skrecalem zeby byl i wyzszy i twardszy, powinienem zaczac regulowac pozostale pokretla ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 20:35, 31 Lip 2016    Temat postu:

Poczytaj na forum o zawieszeniu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:36, 31 Lip 2016    Temat postu:

zacznij od SAGu, ok 30mm bez obciążenia, ok 110mm z Toba na pokładzie, jak siada Ci więcej - zmiana sprężyny albo amor się skończył. Jak trzyma te wartości - można regulować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 20:43, 31 Lip 2016    Temat postu:

ok jesli by zmieniac sprezyne to jakie propzycje ? orginal do tego modelu czy cos ciekawszego od innych pasuje, zeby twardo wiadomo ? czy calosc oddac do kogos i kto sie na tym zna to to zregeneruje i bedzie cacy jak byc powinno ? dodam ze moto jest bardzo wysokie , ponizej 1,80m wzrostu znajomi sie nie podjeli proby wsiadania na to , ale ja wsiadam jakos tam po ulicy jest ok ale lekki teren jakies dziury do przeskoku i tył bardzo dobija, rejestracja juz zaczyna sie zawijac lekko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:33, 31 Lip 2016    Temat postu:

ciezko powiedziec.. dobijac bedzie bo zawieszenie musi pracowac w pełnym skoku na danej regulacji pod dany teren.

wysokosc sie ustawia podkręceniem spręzyny, byc moze zawias padł, ktos podkręcił spręzyne zeby sprawiało wrażenie sprawnego zawieszenia ( oczywiscie podkręcenie spręzyny i podniesienie tyłka w góre to efekt uboczny regulacji SAGu )

spręzyne musisz wiedziec jaka masz, i ewentualnei dac twardszą wg tabeli np podanej w serwisówce.

ale bez sprawnego zawieszenia i wyregulowanego SAGu reszta jest zagadką...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 21:51, 31 Lip 2016    Temat postu:

działac to działa napewno, no to czuc przeciez ze dobija, po garbach na drodze odbija i czasem az za mocno w zaleznosci jak stoje, tyle ze z racji juz konca regulacji na sprezynie zastanawiam sie czy teraz twardosc to juz kwestia regulacji dobicia zeby wolno dobijalo czy poprostu sprezyna juz z wiekiem sie kurczy, ja bardziej bym ustawienie pod supermoto tu potrzebowal a to ponosc tez ina sprawa jak czytam na innym forum ze chlopaki cale zawieszenia przekladaja razem z kolami na droge albo w teren, moze mam zle odczucia ale wolalem zapytac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuhacz




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 17:28, 01 Sie 2016    Temat postu:

Czy ktoś orientuje się jakie uszczelniacze idą do wahacza w EXC 2007?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pon 18:28, 01 Sie 2016    Temat postu:

25x32x7 4sztuki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 439, 440, 441 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 440 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin