|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:44, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
EXC 250 2T 2010r.
Mam do Was pytanie. Po dzisiejszej jezdzie dlugi podjazd pod hołde w polowie była górka na ktorej wyskoczylem motor byl na obrotach po czym jak koło dotknelo spowrotem nawierzchni to spadał z obrotów (tak jakby mu mocy brakło). Na innych dlugich podjazdach w połowie (bez uskoku) dzialo sie to samo, na pół sprzegle tez nic nie dawalo obroty spadaly. Czy to bedzie juz pora na wymiane tłoka czy z zaworem bedzie cos nie tak ? (tłok bedzie miał ok 65-70mth)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:06, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdź poziom paliwa bo jeśli jest za mały to na ogniu pod górke zaczyna mu brakować paliwa w pewnym momencie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:56, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie ze jest dobry bo Jak stoje i lekko przechyle motor na bok to z gaznika paliwo wylatuje. No ale tak jak mowisz trzeba pierwsze rozebrac gaznik i sprawdzic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:00, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Zajrzyj też do membrany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 18:40, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
mam amortyzator z tyłu dokrecony na prawie na maxa na sprezynie a dalej czuje ze jest za miękko i za bardzo siada, powinienem szukac innej sprezyny czy te regulacje ktore fabryka przewidziala cos jeszcze moga pomoc ? exc 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 19:41, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
a SAG jak Ci wychodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 19:56, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Mi się wydaje że amor do regeneracji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 20:05, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
nie bawilem sie w inne ustawienia, odbicie i dobicie na moj styl jazdy w zupelnosci wystarczylo jak do tej pory, sama sprezyne tylko skrecalem zeby byl i wyzszy i twardszy, powinienem zaczac regulowac pozostale pokretla ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 20:35, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Poczytaj na forum o zawieszeniu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 20:36, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
zacznij od SAGu, ok 30mm bez obciążenia, ok 110mm z Toba na pokładzie, jak siada Ci więcej - zmiana sprężyny albo amor się skończył. Jak trzyma te wartości - można regulować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 20:43, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ok jesli by zmieniac sprezyne to jakie propzycje ? orginal do tego modelu czy cos ciekawszego od innych pasuje, zeby twardo wiadomo ? czy calosc oddac do kogos i kto sie na tym zna to to zregeneruje i bedzie cacy jak byc powinno ? dodam ze moto jest bardzo wysokie , ponizej 1,80m wzrostu znajomi sie nie podjeli proby wsiadania na to , ale ja wsiadam jakos tam po ulicy jest ok ale lekki teren jakies dziury do przeskoku i tył bardzo dobija, rejestracja juz zaczyna sie zawijac lekko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:33, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ciezko powiedziec.. dobijac bedzie bo zawieszenie musi pracowac w pełnym skoku na danej regulacji pod dany teren.
wysokosc sie ustawia podkręceniem spręzyny, byc moze zawias padł, ktos podkręcił spręzyne zeby sprawiało wrażenie sprawnego zawieszenia ( oczywiscie podkręcenie spręzyny i podniesienie tyłka w góre to efekt uboczny regulacji SAGu )
spręzyne musisz wiedziec jaka masz, i ewentualnei dac twardszą wg tabeli np podanej w serwisówce.
ale bez sprawnego zawieszenia i wyregulowanego SAGu reszta jest zagadką...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 21:51, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
działac to działa napewno, no to czuc przeciez ze dobija, po garbach na drodze odbija i czasem az za mocno w zaleznosci jak stoje, tyle ze z racji juz konca regulacji na sprezynie zastanawiam sie czy teraz twardosc to juz kwestia regulacji dobicia zeby wolno dobijalo czy poprostu sprezyna juz z wiekiem sie kurczy, ja bardziej bym ustawienie pod supermoto tu potrzebowal a to ponosc tez ina sprawa jak czytam na innym forum ze chlopaki cale zawieszenia przekladaja razem z kolami na droge albo w teren, moze mam zle odczucia ale wolalem zapytac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuhacz
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 17:28, 01 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś orientuje się jakie uszczelniacze idą do wahacza w EXC 2007?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|