|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:38, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
mam problem z 450 exc 16r. Mianowicie w chłodnicy robi sie masło majonez wymieniem uszczelniacz na pompie wody , później uszczelkę pod głowicą i temat sie ponawia dalej robi sie majonez , proszę o pomoc co może być przyczyną problemów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 18:43, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | mam problem z 450 exc 16r. Mianowicie w chłodnicy robi sie masło majonez wymieniem uszczelniacz na pompie wody , później uszczelkę pod głowicą i temat sie ponawia dalej robi sie majonez , proszę o pomoc co może być przyczyną problemów ? |
Jeśli jesteś pewien, że jedno i drugie zrobiłeś dobrze, to obawiałbym się najgorszego - jakieś mikropęknięcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:01, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
ale gdzie to micro pęknięcie miało by być
? wszystko dokręcałem na momenty podane w książce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Wto 19:39, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | ale gdzie to micro pęknięcie miało by być
? wszystko dokręcałem na momenty podane w książce |
Najlepiej oddaj głowice do zakładu ktora sie zajmuje diagnostyka głowic pod tym kontem. Zacznik od tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:04, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
To nagle się stało? po przegrzaniu silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 20:06, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | ale gdzie to micro pęknięcie miało by być
? wszystko dokręcałem na momenty podane w książce |
Cylinder, albo głowica. Tam gdzie stykają się olej i woda. Nie chcę krakać, ale zwykle strasznie ciężko to zdiagnozować. Szybko robi się masło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:16, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
dosyć szybko robi sie masło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:19, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Nie chce mi się wierzyć że głowicą pękła, choć jest to możliwe. Głowice w tych modelach są debiloodporne. Jeśli nie przegrzałeś go jazdą bez wody to raczej mało prawdopodobne.
Jeszcze raz przyjrzał bym się pompie wody. Uszczelniacz oryginał założyłeś? dobrą stroną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:25, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
uszelniacz na pompie oryginalny ktm dobrą stroną tak samo jak fabryka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 21:21, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Co do znaczy dość szybko? 15min odpalenia na wolnych? A np wałek pompy wody nie jest wytarty?, albo obudowa uszkodzona?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:17, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
tak 15 min na wolnych i już sie robi masło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 7:26, 17 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
No to wyciek musi być naprawdę spory. I tak musisz zacząć od demontażu pompy wody, więc sprawdź ją jeszcze raz, umyj obejżyj, może coś zobaczysz. A jak to nie to, to powtórka z głowicą, a potem cylindrem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skrobik
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:36, 17 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Siema. Jakie mogą być skutki jazdy na suchym filtrze olejowym ( nienasączonym)??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 11:09, 17 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
skrobik napisał: | Siema. Jakie mogą być skutki jazdy na suchym filtrze olejowym ( nienasączonym)?? |
przez pierwsze kilkanaście sekund góra mogła nie dostawac odpowiedniego ciśnienia oleju, zanim filtr się nasączył i zapełniła się komora filtra.
w starych RFSach nigdy nie zalewałem filtrów przed założeniem i było ok, ale w silnikach z dwoma wałkami można szybko zatrzeć górę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:06, 17 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Pytanie 1:
Czy dyfuzory powyżej 2010rocznika pasuja do np 2004? (może i glupie pytanie, ale ciekaw jestem).
Pytanie 2:
Czy tłumik od 250/300 2t 2004 pasuje do dyfuzora od 200?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|