Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 442, 443, 444 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:38, 16 Sie 2016    Temat postu:

mam problem z 450 exc 16r. Mianowicie w chłodnicy robi sie masło majonez wymieniem uszczelniacz na pompie wody , później uszczelkę pod głowicą i temat sie ponawia dalej robi sie majonez , proszę o pomoc co może być przyczyną problemów ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 18:43, 16 Sie 2016    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
mam problem z 450 exc 16r. Mianowicie w chłodnicy robi sie masło majonez wymieniem uszczelniacz na pompie wody , później uszczelkę pod głowicą i temat sie ponawia dalej robi sie majonez , proszę o pomoc co może być przyczyną problemów ?


Jeśli jesteś pewien, że jedno i drugie zrobiłeś dobrze, to obawiałbym się najgorszego - jakieś mikropęknięcie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:01, 16 Sie 2016    Temat postu:

ale gdzie to micro pęknięcie miało by być
? wszystko dokręcałem na momenty podane w książce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Wto 19:39, 16 Sie 2016    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
ale gdzie to micro pęknięcie miało by być
? wszystko dokręcałem na momenty podane w książce


Najlepiej oddaj głowice do zakładu ktora sie zajmuje diagnostyka głowic pod tym kontem. Zacznik od tego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:04, 16 Sie 2016    Temat postu:

To nagle się stało? po przegrzaniu silnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 20:06, 16 Sie 2016    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
ale gdzie to micro pęknięcie miało by być
? wszystko dokręcałem na momenty podane w książce


Cylinder, albo głowica. Tam gdzie stykają się olej i woda. Nie chcę krakać, ale zwykle strasznie ciężko to zdiagnozować. Szybko robi się masło?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:16, 16 Sie 2016    Temat postu:

dosyć szybko robi sie masło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:19, 16 Sie 2016    Temat postu:

Nie chce mi się wierzyć że głowicą pękła, choć jest to możliwe. Głowice w tych modelach są debiloodporne. Jeśli nie przegrzałeś go jazdą bez wody to raczej mało prawdopodobne.
Jeszcze raz przyjrzał bym się pompie wody. Uszczelniacz oryginał założyłeś? dobrą stroną?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:25, 16 Sie 2016    Temat postu:

uszelniacz na pompie oryginalny ktm dobrą stroną tak samo jak fabryka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 21:21, 16 Sie 2016    Temat postu:

Co do znaczy dość szybko? 15min odpalenia na wolnych? A np wałek pompy wody nie jest wytarty?, albo obudowa uszkodzona?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:17, 16 Sie 2016    Temat postu:

tak 15 min na wolnych i już sie robi masło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 7:26, 17 Sie 2016    Temat postu:

No to wyciek musi być naprawdę spory. I tak musisz zacząć od demontażu pompy wody, więc sprawdź ją jeszcze raz, umyj obejżyj, może coś zobaczysz. A jak to nie to, to powtórka z głowicą, a potem cylindrem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skrobik




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:36, 17 Sie 2016    Temat postu:

Siema. Jakie mogą być skutki jazdy na suchym filtrze olejowym ( nienasączonym)??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 11:09, 17 Sie 2016    Temat postu:

skrobik napisał:
Siema. Jakie mogą być skutki jazdy na suchym filtrze olejowym ( nienasączonym)??

przez pierwsze kilkanaście sekund góra mogła nie dostawac odpowiedniego ciśnienia oleju, zanim filtr się nasączył i zapełniła się komora filtra.
w starych RFSach nigdy nie zalewałem filtrów przed założeniem i było ok, ale w silnikach z dwoma wałkami można szybko zatrzeć górę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:06, 17 Sie 2016    Temat postu:

Pytanie 1:
Czy dyfuzory powyżej 2010rocznika pasuja do np 2004? (może i glupie pytanie, ale ciekaw jestem).

Pytanie 2:
Czy tłumik od 250/300 2t 2004 pasuje do dyfuzora od 200?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 442, 443, 444 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 443 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin