|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 17:41, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
nixido - to zalezy od motocykla...
haardrock - zakładasz filtr ( przykłądasz. na mniej wiecej srodku czepka robisz dziurke, i przekłądasz przez ten bolec który wchodzi w filtr . zakłądasz drut zabezpieczający, i wtedy owijasz czepek. w sumie mi sie udawało też bez robienia dziury tylko ciezej go wcisnac.
trascy - i normalny i nie normalny.. jak np zeszło paliwo z gaźnik, albo odparowało, albo miał wilgoć to ma prawo kiepsko odpalić. ja trzymam w garazu to po 3 miesiacach, kopne 2X lekko żeby sie obrócił wał, potem z kopa i chodzi.. kazdą maszyne. ( oprócz chinczyka ;D ten to ma humory czasem ) generalnie to nic złego. ale dla swietego spokoju jakistam serwis mozna mu zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 18:37, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | nixido - to zalezy od motocykla...
haardrock - zakładasz filtr ( przykłądasz. na mniej wiecej srodku czepka robisz dziurke, i przekłądasz przez ten bolec który wchodzi w filtr . zakłądasz drut zabezpieczający, i wtedy owijasz czepek. w sumie mi sie udawało też bez robienia dziury tylko ciezej go wcisnac.
trascy - i normalny i nie normalny.. jak np zeszło paliwo z gaźnik, albo odparowało, albo miał wilgoć to ma prawo kiepsko odpalić. ja trzymam w garazu to po 3 miesiacach, kopne 2X lekko żeby sie obrócił wał, potem z kopa i chodzi.. kazdą maszyne. ( oprócz chinczyka ;D ten to ma humory czasem ) generalnie to nic złego. ale dla swietego spokoju jakistam serwis mozna mu zrobic |
amor ma byc od sx 450 2006 i ma isc do exc 450 2003
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:29, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
to spręzyny są te same, w sensie w sx i EXC to samo oznaczenie, jest pod tą samąwage kierowcy. oczywiscie oba zawiasy róznia sie charakterystyka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Pią 21:10, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
trascy - i normalny i nie normalny.. jak np zeszło paliwo z gaźnik, albo odparowało, albo miał wilgoć to ma prawo kiepsko odpalić. ja trzymam w garazu to po 3 miesiacach, kopne 2X lekko żeby sie obrócił wał, potem z kopa i chodzi.. kazdą maszyne. ( oprócz chinczyka ;D ten to ma humory czasem ) generalnie to nic złego. ale dla swietego spokoju jakistam serwis mozna mu zrobic[/quote] z dnia na dzien zawsze moto jakos tam odpali, nigdy nie było problemu, ale jak postoji np. kolo tygodnia a to juz 2 taka sytuacja, za cholere nie chce załapac ani ssanie ani bez, przeglad byl, nic podejrzanego nie znalazlem, co bywa przyczyna ? wilgoc naprawde czy olej osiadajacy w silniku czy cos jeszcze moze ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez trascy dnia Pią 21:11, 02 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 21:55, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Szybkie pytanko- świeca kolor ok?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Łodzianin dnia Pon 21:55, 05 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 22:11, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:22, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
SIema , temat tym razem jest taki , kombinuje sobie ze zwykłym zawiasem do EXC 45o 16 r . i dodam że sprężyny przód i tył dałem te najtwardsze z oferty KTM. bo mam 90 kg i w stroju troszkę więcej , wiadomo mięśnie ważą więcej . i tak przód dałem sobie com na komfort i reb na sport i pare klików jeszcze z 3 albo 4 , i jest naprawde spoko, jeżeli chodzi o przód , ale tył dałem wszystko na komfort czy li reb i com i jeszcze jakiś low albo spped czyli to od klucza 17 na 2 obroty czyli komfort ,sytuacja jest taka że jak skacze sobie z czegoś korzia czy beleczki małej , mocno pikuje na przód , i dalej jak szybko wbijam w małą beleczke 15 cm może 20 cm bez podbijania koła przód to przód super wybiera a tył mnie wystrzeliwuje do góry za wysoko niebezpiecznie dziwny mały wkurzjąćy stres , może macie jakięs podpowiedzi jak sobie podstroic tył pds? jakieś podpowiedzi ?? z góry dzięki jeżeli ktos coś skrobnie i wie o czy mówimy ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 22:46, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Łodzianin napisał: | Szybkie pytanko- świeca kolor ok?
|
Kolor ok Jeżeli ten nalot na górnej elektrodzie jest taki "gąbczasty" a nie tylko cieniutki (nie widzę dobrze na zdjęciu) to lej lepsze paliwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:55, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
SIema , temat tym razem jest taki , kombinuje sobie ze zwykłym zawiasem do EXC 45o 16 r . i dodam że sprężyny przód i tył dałem te najtwardsze z oferty KTM. bo mam 90 kg i w stroju troszkę więcej , wiadomo mięśnie ważą więcej . i tak przód dałem sobie com na komfort i reb na sport i pare klików jeszcze z 3 albo 4 , i jest naprawde spoko, jeżeli chodzi o przód , ale tył dałem wszystko na komfort czy li reb i com i jeszcze jakiś low albo spped czyli to od klucza 17 na 2 obroty czyli komfort ,sytuacja jest taka że jak skacze sobie z czegoś korzia czy beleczki małej , mocno pikuje na przód , i dalej jak szybko wbijam w małą beleczke 15 cm może 20 cm bez podbijania koła przód to przód super wybiera a tył mnie wystrzeliwuje do góry za wysoko niebezpiecznie dziwny mały wkurzjąćy stres , może macie jakięs podpowiedzi jak sobie podstroic tył pds? jakieś podpowiedzi ?? z góry dzięki jeżeli ktos coś skrobnie i wie o czy mówimy ..
_________________
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 18:09, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Łodzianin napisał: | Szybkie pytanko- świeca kolor ok?
|
Kolor ok Jeżeli ten nalot na górnej elektrodzie jest taki "gąbczasty" a nie tylko cieniutki (nie widzę dobrze na zdjęciu) to lej lepsze paliwo. |
Jest dokładnie jak mówisz, gąbczasty i miękki, łatwo go zdrapać. Lepsze paliwo, czyli z innej stacji? Leje wyłącznie 95 z Orlena
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 19:54, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
A jaki olej? Ja leje przeważnie 98. z Orlena (SX 125 i 150 - producent zaleca 98 ) i Motula 800 lub Samouraia.
BTW testował ktoś chińską produkcję?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 21:03, 06 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 21:30, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
BTW testował ktoś chińską produkcję?
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba lepiej zadziałać kliszą fotograficzną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:50, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
podejrzewam że to jest to samo co oryginalny seal doctor. przymierzałem sie do zakupu juz z rok temu dobry ;D ale kosztowało tyle samo co oryginał w PL.. teraz widze cena spadła to nabęde sobie
ogólnie rozwiązanie kozak, zadna klisza nie wyczysci uszczelnaicza jak to. przede wszystkim pewny chwyt i pewnie moizna obracać ( klisza sie wygina, podwija) 2 sprawa to wyprofilowanie zeba - nie za duzy nie za mały, nie za gruby nie za cienki ( klisza jest za cienka ) i idealnie "dogięty" tak żeby cały syf pchał w dół ( klisza pcha w przód i ciezko wydłubać wszystko ) od siebie 1000% polecam, uzywałem pare razy i przedłuza zycie amora znacznie ( a raczej uszczelnaiczy amora )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:08, 07 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | SIema , temat tym razem jest taki , kombinuje sobie ze zwykłym zawiasem do EXC 45o 16 r . i dodam że sprężyny przód i tył dałem te najtwardsze z oferty KTM. bo mam 90 kg i w stroju troszkę więcej , wiadomo mięśnie ważą więcej . i tak przód dałem sobie com na komfort i reb na sport i pare klików jeszcze z 3 albo 4 , i jest naprawde spoko, jeżeli chodzi o przód , ale tył dałem wszystko na komfort czy li reb i com i jeszcze jakiś low albo spped czyli to od klucza 17 na 2 obroty czyli komfort ,sytuacja jest taka że jak skacze sobie z czegoś korzia czy beleczki małej , mocno pikuje na przód , i dalej jak szybko wbijam w małą beleczke 15 cm może 20 cm bez podbijania koła przód to przód super wybiera a tył mnie wystrzeliwuje do góry za wysoko niebezpiecznie dziwny mały wkurzjąćy stres , może macie jakięs podpowiedzi jak sobie podstroic tył pds? jakieś podpowiedzi ?? z góry dzięki jeżeli ktos coś skrobnie i wie o czy mówimy .. |
Ja latam na takich ustawieniach, przy sprężynach wymienionych na .48 przód 8.0 tył (92kg moja sucha waga):
Przód: 1.5 preload , 26c/15rb 110mm oil
Tył: 8.5mm preload 20c/24rb HS 1.5 (minus 2mm or about 1.6)
Jest spoko, tył chodzi idealnie, przód trochę twardy ale jest rezerwa przy lądowaniach z jakichś małych wyskoków.
Więcej info znajdziesz tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 11:24, 07 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | A jaki olej? Ja leje przeważnie 98. z Orlena (SX 125 i 150 - producent zaleca 98 ) i Motula 800 lub Samouraia.
BTW testował ktoś chińską produkcję?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Leję motul 800, proporcje 1:50, w mojej instrukcji jest podane żeby lać 95...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|