Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 446, 447, 448 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 17:41, 02 Wrz 2016    Temat postu:

nixido - to zalezy od motocykla...

haardrock - zakładasz filtr ( przykłądasz. na mniej wiecej srodku czepka robisz dziurke, i przekłądasz przez ten bolec który wchodzi w filtr . zakłądasz drut zabezpieczający, i wtedy owijasz czepek. w sumie mi sie udawało też bez robienia dziury tylko ciezej go wcisnac.

trascy - i normalny i nie normalny.. jak np zeszło paliwo z gaźnik, albo odparowało, albo miał wilgoć to ma prawo kiepsko odpalić. ja trzymam w garazu to po 3 miesiacach, kopne 2X lekko żeby sie obrócił wał, potem z kopa i chodzi.. kazdą maszyne. ( oprócz chinczyka ;D ten to ma humory czasem ) generalnie to nic złego. ale dla swietego spokoju jakistam serwis mozna mu zrobic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:37, 02 Wrz 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
nixido - to zalezy od motocykla...

haardrock - zakładasz filtr ( przykłądasz. na mniej wiecej srodku czepka robisz dziurke, i przekłądasz przez ten bolec który wchodzi w filtr . zakłądasz drut zabezpieczający, i wtedy owijasz czepek. w sumie mi sie udawało też bez robienia dziury tylko ciezej go wcisnac.

trascy - i normalny i nie normalny.. jak np zeszło paliwo z gaźnik, albo odparowało, albo miał wilgoć to ma prawo kiepsko odpalić. ja trzymam w garazu to po 3 miesiacach, kopne 2X lekko żeby sie obrócił wał, potem z kopa i chodzi.. kazdą maszyne. ( oprócz chinczyka ;D ten to ma humory czasem ) generalnie to nic złego. ale dla swietego spokoju jakistam serwis mozna mu zrobic


amor ma byc od sx 450 2006 i ma isc do exc 450 2003


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:29, 02 Wrz 2016    Temat postu:

to spręzyny są te same, w sensie w sx i EXC to samo oznaczenie, jest pod tą samąwage kierowcy. oczywiscie oba zawiasy róznia sie charakterystyka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Pią 21:10, 02 Wrz 2016    Temat postu:

trascy - i normalny i nie normalny.. jak np zeszło paliwo z gaźnik, albo odparowało, albo miał wilgoć to ma prawo kiepsko odpalić. ja trzymam w garazu to po 3 miesiacach, kopne 2X lekko żeby sie obrócił wał, potem z kopa i chodzi.. kazdą maszyne. ( oprócz chinczyka ;D ten to ma humory czasem ) generalnie to nic złego. ale dla swietego spokoju jakistam serwis mozna mu zrobic[/quote] z dnia na dzien zawsze moto jakos tam odpali, nigdy nie było problemu, ale jak postoji np. kolo tygodnia a to juz 2 taka sytuacja, za cholere nie chce załapac ani ssanie ani bez, przeglad byl, nic podejrzanego nie znalazlem, co bywa przyczyna ? wilgoc naprawde czy olej osiadajacy w silniku czy cos jeszcze moze ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez trascy dnia Pią 21:11, 02 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 21:55, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Szybkie pytanko- świeca kolor ok?



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łodzianin dnia Pon 21:55, 05 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 22:11, 05 Wrz 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:22, 05 Wrz 2016    Temat postu:

SIema , temat tym razem jest taki , kombinuje sobie ze zwykłym zawiasem do EXC 45o 16 r . i dodam że sprężyny przód i tył dałem te najtwardsze z oferty KTM. bo mam 90 kg i w stroju troszkę więcej , wiadomo mięśnie ważą więcej . i tak przód dałem sobie com na komfort i reb na sport i pare klików jeszcze z 3 albo 4 , i jest naprawde spoko, jeżeli chodzi o przód , ale tył dałem wszystko na komfort czy li reb i com i jeszcze jakiś low albo spped czyli to od klucza 17 na 2 obroty czyli komfort ,sytuacja jest taka że jak skacze sobie z czegoś korzia czy beleczki małej , mocno pikuje na przód , i dalej jak szybko wbijam w małą beleczke 15 cm może 20 cm bez podbijania koła przód to przód super wybiera a tył mnie wystrzeliwuje do góry za wysoko niebezpiecznie dziwny mały wkurzjąćy stres , może macie jakięs podpowiedzi jak sobie podstroic tył pds? jakieś podpowiedzi ?? z góry dzięki jeżeli ktos coś skrobnie i wie o czy mówimy ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 22:46, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Łodzianin napisał:
Szybkie pytanko- świeca kolor ok?



Kolor ok Smile Jeżeli ten nalot na górnej elektrodzie jest taki "gąbczasty" a nie tylko cieniutki (nie widzę dobrze na zdjęciu) to lej lepsze paliwo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:55, 06 Wrz 2016    Temat postu:

SIema , temat tym razem jest taki , kombinuje sobie ze zwykłym zawiasem do EXC 45o 16 r . i dodam że sprężyny przód i tył dałem te najtwardsze z oferty KTM. bo mam 90 kg i w stroju troszkę więcej , wiadomo mięśnie ważą więcej . i tak przód dałem sobie com na komfort i reb na sport i pare klików jeszcze z 3 albo 4 , i jest naprawde spoko, jeżeli chodzi o przód , ale tył dałem wszystko na komfort czy li reb i com i jeszcze jakiś low albo spped czyli to od klucza 17 na 2 obroty czyli komfort ,sytuacja jest taka że jak skacze sobie z czegoś korzia czy beleczki małej , mocno pikuje na przód , i dalej jak szybko wbijam w małą beleczke 15 cm może 20 cm bez podbijania koła przód to przód super wybiera a tył mnie wystrzeliwuje do góry za wysoko niebezpiecznie dziwny mały wkurzjąćy stres , może macie jakięs podpowiedzi jak sobie podstroic tył pds? jakieś podpowiedzi ?? z góry dzięki jeżeli ktos coś skrobnie i wie o czy mówimy ..
_________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 18:09, 06 Wrz 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
Łodzianin napisał:
Szybkie pytanko- świeca kolor ok?



Kolor ok Smile Jeżeli ten nalot na górnej elektrodzie jest taki "gąbczasty" a nie tylko cieniutki (nie widzę dobrze na zdjęciu) to lej lepsze paliwo.


Jest dokładnie jak mówisz, gąbczasty i miękki, łatwo go zdrapać. Lepsze paliwo, czyli z innej stacji? Leje wyłącznie 95 z Orlena


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 19:54, 06 Wrz 2016    Temat postu:

A jaki olej? Ja leje przeważnie 98. z Orlena (SX 125 i 150 - producent zaleca 98 ) i Motula 800 lub Samouraia.

BTW testował ktoś chińską produkcję?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 21:03, 06 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 21:30, 06 Wrz 2016    Temat postu:

BTW testował ktoś chińską produkcję?
[link widoczny dla zalogowanych]

chyba lepiej zadziałać kliszą fotograficzną


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:50, 06 Wrz 2016    Temat postu:

podejrzewam że to jest to samo co oryginalny seal doctor. przymierzałem sie do zakupu juz z rok temu dobry ;D ale kosztowało tyle samo co oryginał w PL.. teraz widze cena spadła to nabęde sobie

ogólnie rozwiązanie kozak, zadna klisza nie wyczysci uszczelnaicza jak to. przede wszystkim pewny chwyt i pewnie moizna obracać ( klisza sie wygina, podwija) 2 sprawa to wyprofilowanie zeba - nie za duzy nie za mały, nie za gruby nie za cienki ( klisza jest za cienka ) i idealnie "dogięty" tak żeby cały syf pchał w dół ( klisza pcha w przód i ciezko wydłubać wszystko ) od siebie 1000% polecam, uzywałem pare razy i przedłuza zycie amora znacznie ( a raczej uszczelnaiczy amora Very Happy )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:08, 07 Wrz 2016    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
SIema , temat tym razem jest taki , kombinuje sobie ze zwykłym zawiasem do EXC 45o 16 r . i dodam że sprężyny przód i tył dałem te najtwardsze z oferty KTM. bo mam 90 kg i w stroju troszkę więcej , wiadomo mięśnie ważą więcej . i tak przód dałem sobie com na komfort i reb na sport i pare klików jeszcze z 3 albo 4 , i jest naprawde spoko, jeżeli chodzi o przód , ale tył dałem wszystko na komfort czy li reb i com i jeszcze jakiś low albo spped czyli to od klucza 17 na 2 obroty czyli komfort ,sytuacja jest taka że jak skacze sobie z czegoś korzia czy beleczki małej , mocno pikuje na przód , i dalej jak szybko wbijam w małą beleczke 15 cm może 20 cm bez podbijania koła przód to przód super wybiera a tył mnie wystrzeliwuje do góry za wysoko niebezpiecznie dziwny mały wkurzjąćy stres , może macie jakięs podpowiedzi jak sobie podstroic tył pds? jakieś podpowiedzi ?? z góry dzięki jeżeli ktos coś skrobnie i wie o czy mówimy ..


Ja latam na takich ustawieniach, przy sprężynach wymienionych na .48 przód 8.0 tył (92kg moja sucha waga):

Przód: 1.5 preload , 26c/15rb 110mm oil

Tył: 8.5mm preload 20c/24rb HS 1.5 (minus 2mm or about 1.6)

Jest spoko, tył chodzi idealnie, przód trochę twardy ale jest rezerwa przy lądowaniach z jakichś małych wyskoków.

Więcej info znajdziesz tu:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 11:24, 07 Wrz 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
A jaki olej? Ja leje przeważnie 98. z Orlena (SX 125 i 150 - producent zaleca 98 ) i Motula 800 lub Samouraia.

BTW testował ktoś chińską produkcję?
[link widoczny dla zalogowanych]


Leję motul 800, proporcje 1:50, w mojej instrukcji jest podane żeby lać 95...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 446, 447, 448 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 447 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin