Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 449, 450, 451 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:31, 23 Wrz 2016    Temat postu:

Ktoś mnie oświeci? Bo już zgłupiałem. Odkręciłem nawet cały przewod przy pompie hamulcowej, i probowałem pompowac tak zeby puscilo plyn spodem ale nic.. Sucho. Chyba, ze tak ma byc - slaby jestem z hydrauliki. Dodam, ze jak wezme strzykawke i zaczne napełniac uklad od strony odpowietrznika na zacisku , przy okreconym przewodzie przy pompie, plyn napelnia sie bez problemu, z przykręconą pompą, niezaleznie czy na wcisnietej klamce czy nie - nie ma mowy. Pomozcie bo juz mnei nerwy biora

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:43, 23 Wrz 2016    Temat postu:

pewnie masz tak wyregulowane że pompa jest lekko wcisnieta i wtedy nie wpusci płynu do zbiorniczka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:02, 24 Wrz 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
pewnie masz tak wyregulowane że pompa jest lekko wcisnieta i wtedy nie wpusci płynu do zbiorniczka


Wyregulowane jest tak, ze wciska do oporu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:23, 24 Wrz 2016    Temat postu:

a powinno byc ze jak puscisz klamke to tłoczek odbija do konca - wiec tak czy siak spróbuj poluzowac na regulacji. albo całkiem zdejmij klamke - czasem tłoczek tez sie zapieka w koncowym skoku własnie jak klamka wciska go cały czas, wiec jak zdejmiesz klamke, czyms złapiesz za koniec tłoczka i lekko pociągniesz to na 1000% przepompujesz płyn

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:25, 25 Wrz 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
a powinno byc ze jak puscisz klamke to tłoczek odbija do konca - wiec tak czy siak spróbuj poluzowac na regulacji. albo całkiem zdejmij klamke - czasem tłoczek tez sie zapieka w koncowym skoku własnie jak klamka wciska go cały czas, wiec jak zdejmiesz klamke, czyms złapiesz za koniec tłoczka i lekko pociągniesz to na 1000% przepompujesz płyn


Robiłem tak, dalej to samo, nie przepompowuje płynu. Wyjałem całkowicie klamke i wciskałem tą regulację ręcznie, aby mieć pewność, że wychodzi całkiem i wciskam do oporu. Nic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:05, 25 Wrz 2016    Temat postu:

Rozebrałem cały układ od nowa. Nie mam narzędzia, aby wyciągnąć tłoczki w zacisku, wydaje mi się, że włożyłem je za głęboko. Czy to może być powód tego, że nie mogę nabić płynem całego układu od spodu strzykawką? Dodam, że gdy miałem ściągnięty zacisk, to dmuchajać w otwor od przewodu normalnie był przelot przed odpowietrznik, także nic nie jest zatkane. Pompa po zostawieniu ją na jakieś 30min na zaciśniętej klamce i otwartym odpowietrzniku, puściła płyn w dól - niestety razem z powietrzem (ale to znak, ze puszcza płyn) więc rozebrałem wszystko od nowa. Doradźcie coś, bo czas leci a ja nie mogę jeździc :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:45, 25 Wrz 2016    Temat postu:

Kamiloz- weź kompresor i tą końcówkę cieńsza. wsadź w ten otwór gdzie idzie odpowietrznik albo przewód i ciśnienie samo wypcha, przeczyść wszystko, potem przy wkładaniu tłoczka zalej tam płyn i będzie w środku już. następnie zalej do zbiorniczka i klasycznie odpowietrzaj ja tak robie i zawsze działa. jak za mocno wcisnąłeś tłoczek to może być ciężko odpowietrzyć. pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:11, 25 Wrz 2016    Temat postu:

StianEXC napisał:
Kamiloz- weź kompresor i tą końcówkę cieńsza. wsadź w ten otwór gdzie idzie odpowietrznik albo przewód i ciśnienie samo wypcha, przeczyść wszystko, potem przy wkładaniu tłoczka zalej tam płyn i będzie w środku już. następnie zalej do zbiorniczka i klasycznie odpowietrzaj ja tak robie i zawsze działa. jak za mocno wcisnąłeś tłoczek to może być ciężko odpowietrzyć. pzdr


Zrobię tak jak mówisz, mam nadzieję ze to wszystko jest spowodowane tym, że te tłoczki są za głęboko włożone, chociaż obieg płynu jest tak czy siak, gdy biorę strzykawkę i napełniam odpowietrznikiem to płyn wystrzela tam gdzie przewód przy pompie(gdy odkręcony), przez pompe nie przechodzi-nie bulgota w zbiorniczku ani nic.

Robiliśmy nawet cuda, że napełnialismy zacisk i przewód od dołu strzykawką, pompe z zakręconą pokrywką odpowietrzalismy tym otworem na dole i skręcalismy układ, ale nic z tego. Tak jakby pompa w ogóle nie pompowała i dziękuję. Spróbuję jeszcze jutro na innej pompie, jeśli będzie to samo to na pewno wina tych tłoczków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 5:57, 26 Wrz 2016    Temat postu:

Ja mam bardzo podobny problem zawsze jak spuszcze do końca. Pompa nie chce zassać płynu. Robię tak, żeby pompa była w najwyższym punkcie, napełniam zbiorniczek i strzelam z klamki, czyli naciskam i puszczam, wtedy powietrze ucieka z przewodu i powolutku się odpowietrza. Wszystko na zakreconym odpowietrzniku. Albo czekam trochę aż płyn sam spłynie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:34, 26 Wrz 2016    Temat postu:

No i sprawa wygląda następująco. Podpiąłem inną pompę (jakąś akcesoryjną z odpowietrznikiem) 19mm (ja mam 11mm) 2min i układ odpowietrzony a klamka mega twarda. Przepieliśmy szybko klamki, wzielismy sie za odpowietrzanie i? Nic, poszlo troche bąbli dołem, spadło może z pół zbiorniczka płynu i.. Klamka zero oporu, zero reakcji na tłoczkach.

Pomoże na to zestaw naprawczy czy pompa do wyrzucenia? Rozbierałem całą pompę i widać delikatne rysy w cylinderku tam gdzie chodzi tłoczek. Ogólnie wrażenie jest takie, że pompa nie jest zdolna stworzyć żadnego cisnienia i tyle... Jakieś rady?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:51, 26 Wrz 2016    Temat postu:

Przydały by mi się koła supermoto do 450exc z 16r tj cienka oska. gdzie to kupić? 17 cali oba potrzebne. Jaki tam napęd by wsadzić?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czlowiekwidmo dnia Pon 17:45, 26 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:17, 26 Wrz 2016    Temat postu:

kamiloz - dziwna sprawa. pompa jak juz nie tłoczy to musi byc wizualnie tragiczna, pocięte oringi, rysy itp. nawet jak są ryski to ona powinna pompować - moze jedynie miec troche gorszą skutecznosc albo moze sie zapadać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:37, 26 Wrz 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
kamiloz - dziwna sprawa. pompa jak juz nie tłoczy to musi byc wizualnie tragiczna, pocięte oringi, rysy itp. nawet jak są ryski to ona powinna pompować - moze jedynie miec troche gorszą skutecznosc albo moze sie zapadać.


No właśnie. W cylinderku byly co prawda ryski, ale takie ze nawet nie bylo mozna ich wyczuc dotykiem i ledwo widoczne. W środku czyściutko. Wszystkie uszczelki w bdb stanie.

I teraz największa rewelacja.. Po tym, jak odpowietrzylem uklad w 2min pompą19mm, zalozylem spowrotem tą oryginalną. Nic nie chcialo się odpowietrzyć. Zwątpiłem i rzuciłem wszystkim. Po paru h wróciłem do garazu, i wpadłem na pomysł, zeby zaglądnac pod ten bialy plasticzek w srodku zbiorniczka. Wlozylem tez pinezke w ta najmniejsza dziurke, celem jej ewentualnego przetkania. Wczesniej zanim jeszcze to zaczalem robic, podpompowalem pompe liczac na jakis lut szczescia. Ok, 'przetkalem' i ngle zauwazylem, ze odpowietrznik w zacisku byl odkrecony przez ten caly czas. Zakrecilem go i co? Klamka stwardniala. Hamulec jest ostry jak maczeta xD Odpowietrzyl sie jakos grawitacyjnie przez ten czas czy co? Wszystko skrecilem i zobaczymy co bedzie rano....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 3:54, 27 Wrz 2016    Temat postu:

Tak, najlepiej odpowietrzyć grawitacyjnie. Musisz jedynie kontrolować płyn. Zalej zbiorniczek, odkręć odpowietrznik i nie sobie tam leci powoli, jak będzie już szło bez powietrza wtedy zakręcamy wszystko i gitara. Wszystko to idzie sprawnie jak pompa i zacisk jest drożny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:46, 27 Wrz 2016    Temat postu:

ponawiam, nie orientujecie sie gdzie dostane szprychy z nyplami do piast Talon oprócz 24mx?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 449, 450, 451 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 450 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin