|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo408
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Lublin.
|
Wysłany: Wto 16:07, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Witam panowie mam taka świece a już w niej iskry nie ma jaki to może być powód ?przewody czy cos innego ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przemo408 dnia Wto 16:08, 27 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 19:29, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
donPedro napisał: | ponawiam, nie orientujecie sie gdzie dostane szprychy z nyplami do piast Talon oprócz 24mx? |
Pytaj u niego: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 13:25, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Słaba fota ale ta świeca wygląda na zalaną - mokrą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:42, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
kamiloz napisał: | henio12323 napisał: | kamiloz - dziwna sprawa. pompa jak juz nie tłoczy to musi byc wizualnie tragiczna, pocięte oringi, rysy itp. nawet jak są ryski to ona powinna pompować - moze jedynie miec troche gorszą skutecznosc albo moze sie zapadać. |
No właśnie. W cylinderku byly co prawda ryski, ale takie ze nawet nie bylo mozna ich wyczuc dotykiem i ledwo widoczne. W środku czyściutko. Wszystkie uszczelki w bdb stanie.
I teraz największa rewelacja.. Po tym, jak odpowietrzylem uklad w 2min pompą19mm, zalozylem spowrotem tą oryginalną. Nic nie chcialo się odpowietrzyć. Zwątpiłem i rzuciłem wszystkim. Po paru h wróciłem do garazu, i wpadłem na pomysł, zeby zaglądnac pod ten bialy plasticzek w srodku zbiorniczka. Wlozylem tez pinezke w ta najmniejsza dziurke, celem jej ewentualnego przetkania. Wczesniej zanim jeszcze to zaczalem robic, podpompowalem pompe liczac na jakis lut szczescia. Ok, 'przetkalem' i ngle zauwazylem, ze odpowietrznik w zacisku byl odkrecony przez ten caly czas. Zakrecilem go i co? Klamka stwardniala. Hamulec jest ostry jak maczeta xD Odpowietrzyl sie jakos grawitacyjnie przez ten czas czy co? Wszystko skrecilem i zobaczymy co bedzie rano.... |
Panowie, hamulec się odpowietrzył, ale problem sprzed odpowietrzania pozostał. Hamulec puchnie i blokuje koło. Przed hamowaniem klocki hamulcowe nie dotykają tarczy bez hamowania, więc wygląda to tak, że tłoczki nie wracają. I tutaj pytanie, bo kiedy właśnie to się stanie i odkręce pokrywę pompy i klamkę, klocki puszczają, a z układ pryśnie płynem ze zbiorniczka. Jutro będe w sklepie z czesciami i nie wiem czy kupic zestaw naprawczy pompy (czy to przez nią nie wraca płyn do zbiorniczka i blokuję się przed pompą, czy też zestaw naprawczy tłoczków (palcami przy otwartym zbiorniczku nie da rady ich wciśnać, jedynie używając dośćsporej siły wchodzą do śrdoka. Myślałem, żeby zrobić tak, żeby nasmarować tłoczki specjalnym smarem a do pompy dokupić zestaw naprawczy. Co sądzicie???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Śro 14:31, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ja zawsze po rozebraniu zacisku i pompy smaruje uszczelnienia smarem do tłoczków i nigdy nie miałem żadnych problemów. Zawsze też czyszczę dokładnie wnętrza pomp i zacisków dzięki czemu wszystko działa bardzo lekko i precyzyjnie. Jeśli to zrobisz to na pewno nie zaszkodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:10, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jak liczycie motogodziny? Wypaliłem 2 baki paliwa, czyli 15 litrów, a licznik naliczył 8mtg. Z czego będzie dokładniej? Dodam, że jest to ori licznik ktm, a moto to sxf 250.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 18:16, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
dawido175 napisał: | Jak liczycie motogodziny? Wypaliłem 2 baki paliwa, czyli 15 litrów, a licznik naliczył 8mtg. Z czego będzie dokładniej? Dodam, że jest to ori licznik ktm, a moto to sxf 250. |
jak ostro kręcisz to trzymaj się licznikowych, jak trochę mniej to możesz przeciągnać o 10-15%,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:18, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
siema pytanko , a jak teraz mam 13/52 a zmienie zębatki na 14/51 to ilość zębów jest ta sama, to czy będę musiał zmieniać też łańcuch ? bo mam dopiero 30 mh zrobione na nim , martwię się czy nie zje mi koło tego chlapaczyka chroniącego PDS. czy koło zostanie w tym samym miejscu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:50, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Minimalnie może się zmienić naciąg łańcucha, chociażby z faktu że założysz nowe zębatki. Jeśli łańcuch nie jest zniszczony to możesz go założyć na nowe zębatki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjLeonn
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SJZ
|
Wysłany: Śro 19:16, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Długość życia świecy w 2T mniej więcej ile godzin??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 19:46, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
dawido175 napisał: | Jak liczycie motogodziny? Wypaliłem 2 baki paliwa, czyli 15 litrów, a licznik naliczył 8mtg. Z czego będzie dokładniej? Dodam, że jest to ori licznik ktm, a moto to sxf 250. |
Tak mniej więcej 7 l - 1 mth. Licznik liczy Ci tylko czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:59, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
DjLeonn napisał: | Długość życia świecy w 2T mniej więcej ile godzin?? | Nową świecę w 2t można "zabić" w kilka minut. Normalnie użytkowana przeżyję 100godzin i więcej. Najlepiej zmieniać co 50godzin. Polecam irydówkę BR7EIX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjLeonn
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SJZ
|
Wysłany: Śro 21:21, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | DjLeonn napisał: | Długość życia świecy w 2T mniej więcej ile godzin?? | Nową świecę w 2t można "zabić" w kilka minut. Normalnie użytkowana przeżyję 100godzin i więcej. Najlepiej zmieniać co 50godzin. Polecam irydówkę BR7EIX |
Na Twoją odpowiedź właśnie czekałem, mam już kupione irydowe tylko się zastanawiałem kiedy wymienić, mam 40mth.
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 10:39, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Co do typu (oznaczenia i ciepłoty) świecy to wiadomo że w zależności od typu silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:45, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Orientuje sie ktos czy taka osłona podejdzie do poprzedniego modelu silnika? Czyli sxf 250 2012? Nie moge nigdzie znaleźć rozstawu śrób, jeżeli mógłby ktos zmierzyć, bardzo prosze.
Chodzi o taka osłonę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|