|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kucio1
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 4:07, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki
Jak będziesz w Płocku moonshine czeka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 18:33, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Moja seta prawdopodobnie spala mi olej ze skrzyni. Padł więc uszczelniacz na wale od strony sprzęgła.
Wymieniać też tuleje nr 14? Spotkał się ktoś z tym, że one się zużywają?
Jej koszt to ponad 70 PLN, więc nie chce kupować w ciemno.
Chcę zrobić to "od ręki" tzn. rozebrać i tej samej godziny złożyć, dlatego muszę mieć wszystkie części bez oceniania stanu starych.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:46, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
jak chcesz w ciemno to zmieniaj i tuleje - ona tez sie zuzywa zwłaszcza jak moto starsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 19:16, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie dlatego pytam, żeby nie zmieniać w ciemno (tak też napisałem)
Wiem, że w teorii się zużywa. Pytałem czy miał ktoś podobny przypadek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Pią 15:49, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Witam, Panowie miał ktoś z Was bezpośrednie porównanie roczników 2013 z 2015? Chodzi mi dokładnie o EXC 450 (ver. Six Days)? Najbardziej mi zależy, aby zaczerpnąć wiedzy o zmianach konstrukcyjnych itp. sposobie oddawania mocy, jakiś "wadach fabrycznych", albo jakie wystąpiły poprawki.
Wertuję katalog części jednego i drugiego i na razie co rzuciło mi się w oczy to różne korbowody (w nowszym korbowód jest na panewce), tłoki i chyba lekko zmienione zawory.
Warto dopłacać do nowszego rocznika?
Mam sposobność (okazja to za duże słowo) kupić takiego EXC 450 z moich okolic, ale sam biję się z myślami, w poniedziałek uciekła mi sprzed nosa ładna sztuka z 2015 roku. Na sprzęt mam do wydania w granicach 20000 - 23000 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:33, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
w zasadzie od pierwszych lat produkcji te modele nie miały wiekszych wad i ich eksploatacja nie przysparza problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Nie 0:59, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ok. Sprzęt dzisiaj zakupiony (EXC 450 Six Days - modelowo 2013 rok). Kupiony od leciwego Pana (rocznik 54), ale mniejsza o to, sprzęt w naprawdę super stanie - wszystko w oryginale, silnik w nominale itp. - nalatane 111 mth, minus to lekko pęknięta lampa przednia. Moje pytanie brzmi czy do tego rocznika idzie bez jakiejkolwiek ingerencji w elektrykę zamontować lampę od roczników 2014+ (ja mam ten diament od 2008-2013).
Widzę żarówki są inne, a i sama instalacja również się czymś tam różni, więc domyślam się, że się za bardzo nie da, ale wolę się upewnić.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Zdróweczka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 7:28, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
instalacja ta sama z tego co pamietam. ale inne mocowanie - musisz mieć adapter, bo tam lampa jest na błotnik, a błotnik jest montowany 2 sruby od spodu i dwie od przodu a nie jak w starym 4 od spodu. kupic mozna blaszki redukujące to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stpeter
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 20:05, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam wyciągnięty cylinder. Inspekcja mnie ucieszyła bo nikasil lustro i wymiary idealne. Czas składać i tu pytanie. Widze na ktmsklep że są dwie uszczelki pod cylinder do wyboru.
CYLINDER BASE GASKET 0,5MM
59030035050
20.42 PLN
CYLINDER BASE GASKET 0,8MM 04
59430035000
29.70 PLN
Którą kupić i dlaczego są różne grubości?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:29, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
jakie moto ? po numerze wygląda jak silnik z RFSa, wiem że do duzych pieców szły rózne uszczelki w zaleznosci od motocykla - do jednego ciensze do innego grubsze jako dystans. poczytaj serwisówke tam na pewno jest to wyjasnione - moze cos trzeba pomierzyc ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stpeter
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 20:35, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
moto ecx racing 250 4t z 2004
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:27, 10 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
To trzeba sprawdzic w serwisowce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:38, 10 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
stpeter napisał: | Witam. Mam wyciągnięty cylinder. Inspekcja mnie ucieszyła bo nikasil lustro i wymiary idealne. Czas składać i tu pytanie. Widze na ktmsklep że są dwie uszczelki pod cylinder do wyboru.
CYLINDER BASE GASKET 0,5MM
59030035050
20.42 PLN
CYLINDER BASE GASKET 0,8MM 04
59430035000
29.70 PLN
Którą kupić i dlaczego są różne grubości? |
do 250 exc 4t uszczelka pod cylinder o grubosci 0,8mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Regielik149
Dołączył: 11 Paź 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:23, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Witam, posiadam KTMa 450 exc z 2003r i chce kupić lampę przód z modelu 2012-13 wiem ze lampa powinna pasować ale zastanawiam się czy będzie pasować idealnie czy trzeba robić jakieś przeróbki małe żeby idealnie pasowała i czy lepiej kupić tez od razu nowy błotnik czy do starego będzie dobrze dolegać?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Regielik149 dnia Wto 17:24, 11 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:05, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
do tego modelu lampa 2008-2013 bedzie pasowała bezproblemu, tylko trzeba od razu z błotnikiem ( w starym bedzie brzydka dziura )
mozna tez wrzucic przód od 2014-> ale trzeba dorobic adapter bo tam przedni błotnik jest montowany 2 sruby od spodu, dwie od przodu, ( chociaz niektórzy chyba dorabiali dziury w błotniku i na 4 sruby mocowali od spodu) same lampy wszystkie montowane tak samo - na gumy za lagi.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|