Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 458, 459, 460 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Regielik149




Dołączył: 11 Paź 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:10, 29 Paź 2016    Temat postu:

Witam postanowiłem wymienić łożyska w moim kacie 450 exc RFS 03r jestem 3 właścicielem i z tego co sie orjętuje to nikt wcześniej nie wymieniał żadnych łożysk chodź wiem ze się powinno to robić powiecie mi które łożyska muszę wymienić wiem ze wału na pewno i sprzęgła ale są jakieś jeszcze które się wymienia bo się szybko zużywają?? P.S. Chodzi mi ogólnie o same łożyska w silniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 17:50, 29 Paź 2016    Temat postu:

Regielik149 napisał:
Witam postanowiłem wymienić łożyska w moim kacie 450 exc RFS 03r jestem 3 właścicielem i z tego co sie orjętuje to nikt wcześniej nie wymieniał żadnych łożysk chodź wiem ze się powinno to robić powiecie mi które łożyska muszę wymienić wiem ze wału na pewno i sprzęgła ale są jakieś jeszcze które się wymienia bo się szybko zużywają?? P.S. Chodzi mi ogólnie o same łożyska w silniku.


Ja zwykle wymieniam wszystkie, czasem zostawiam takie totalnie nieobciążone np. od bębenka zmiany biegów. Koszt pojedynczego łożyska jest znikomy w porównaniu do konieczności powtórnej rozbiórki. Na pewno po wale najczęściej sypie się łożysko wałka zdawczego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Regielik149




Dołączył: 11 Paź 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:27, 29 Paź 2016    Temat postu:

A które łożyska lepiej kupić oryginały a które można zamienniki wysokiej jakości ?

Szukałem w serwisuwce wszystkich tych łożysk ale tam niema za bardzo rozmiarów itd ( albo jestem ślepy Razz ) Moze mi ktoś napisać jakie konkretnie powinienem wymienić te łożyska ( bo trochę ich jest a nie wiem które muszę wymienić a które nie zużywają się tak bardzo i mogą zostać ) i może ktoś z na aktualnie rozmiary?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Regielik149 dnia Sob 19:06, 29 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo408




Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Lublin.

PostWysłany: Sob 18:42, 29 Paź 2016    Temat postu:

Witam panowie ostatnio miałem problem ze mi świece wywala miała być wina za dużej mieszanki zacząłem lac 1:60 cały bak wyjeździłem na drugi dzień juz problem z odpaleniem tak jak by się dławił ale odpalił i pojeździłem jeszcze z 2 godziny tylko ze podczas jazdy złapał coś takiego jak by paliwo nie dochodziło zredukowałem bieg i dodałem gazu i załapał dojechałem do domu trzeci dzień odpalam go nie ujechałem nawet 100m zaczyna się dławic zgasł i teraz pytanie co mu może się dziać ponieważ już nie ma iskry w świecy gdy założę stara gdzie jest to odpala ale po chwili gaśnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 10:58, 30 Paź 2016    Temat postu:

Regielik149 napisał:
A które łożyska lepiej kupić oryginały a które można zamienniki wysokiej jakości ?

Szukałem w serwisuwce wszystkich tych łożysk ale tam niema za bardzo rozmiarów itd ( albo jestem ślepy Razz ) Moze mi ktoś napisać jakie konkretnie powinienem wymienić te łożyska ( bo trochę ich jest a nie wiem które muszę wymienić a które nie zużywają się tak bardzo i mogą zostać ) i może ktoś z na aktualnie rozmiary?


Kolega już ci napisał wymień wszystkie jak nie chcesz za dwa dni powtarzać operacji. Lepiej dołożyć 50zł do łożysk niż kilkaset złotych do ponownego otwierania silnika.
Łożyska nie mają rozmiarów tylko oznaczenia. W katalogu części zamiennych są one podane w nazwie.
Zrób sobie wpierw listę wszystkich łożysk bo bardzo łatwo coś pominąć.
Łożyska kupisz w sklepie z łożyskami nawet takie jak oryginał.
Możesz sobie odpuścić te łożyska co kolega napisał wyżej - jest drogie a nie psuje się i nie przenosi sił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:42, 30 Paź 2016    Temat postu:

donPedro napisał:
Pany mam zapytanko. Otóz moje exc stało nieuzywane ponad miesiac, w tym czasie gdy stało zmieniłem półki ze standardowych zwykłych seryjnych na kute z sxf off set 18-20, sztyce obróciłem aby rozstaw osi zmniejszczyc co za tym idzie bardziej ustawiałem lagi do pionu. Po jakims czasie przeprowadzam motÓra w garazu i nacisłem hampel przedni, lagi sie wcisły i juz nie chciały odbic, musiałem noga na opona nacisnac i szarpnac kiere w do nieba, pare razy energicznie pohamowałem i odciagłem i ok, pózniej znowy to samo. Czy to nie wina tej obróconej sztycy o 180 stopni. Mial juz ktos z was takie czary mary?


No i lipa, hulałem dzis pod niebiosa i zawiecha jak w opisie wyzej, cos jest nie tak, oska dokrecona prawidłowo, stawiam na obrócona sztyce, jesli by to nie to, to lagi ida pod klucz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:42, 31 Paź 2016    Temat postu:

Problem rozwiazany, tak jak myslalem powodem takich czarów byla obrocona o 180 stopni sztyca. Widocznie exc ma inne nachylenie glowki ramy niz sx i stad takie czary mary.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:00, 31 Paź 2016    Temat postu:

ale o ktorej sztycy mówisz ? chodzi ci o kute półki z regulowana sztyca ? offset regulowany ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:24, 31 Paź 2016    Temat postu:

Ta regulacja sztycą nie powinna mieć wogólę wpływu na osiowość lag.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:19, 31 Paź 2016    Temat postu:

tak henio, te kute 18-20, wyciagłem pólki , odkreciłem na dolnej półce srube na 27 klucz od spodu, obróciłem o 180 stopni, skreiłem i jest gitara. Lagi smigaja jak masełko teraz. Off set regulujesz obrotem sztyca. Dolna pólka caly czas jest w jednym połozeniu, górna sie cofa lub idzie do przodu co za tym idzie pochylasz lagi lub je bardziej pionowo stawiasz, czyli normalnie mówiąc zmieniasz rozstaw osi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:00, 31 Paź 2016    Temat postu:

Tak masz rację. Ale jaki to ma wpływ na to że zawias przestaje chodzić?
PS. Podeślij fotki plastików


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:03, 31 Paź 2016    Temat postu:

fotki na mejla wysłane. Kurcze nie wiem jak to jest ale cos musi byc w tym ze takie zjawisko było. Moze w ramie crosówki to nie robi róznicy, a w enduraku tak przez ten inny kąt główki. Rozumujac endurak przeznaczony do pokonywania wiekszech przeszkód jak głazy, korzenie, belki, a crosówka tylko hopki na torze. Piernik wie, ale jak jechałem wczesniej co nie wiedziałem co jest z ta zawiecha to gdy leciałem przez dziury to czesto miałem wrazenie jakbym miał zespawane lagi z rurami. Wazne ze sie naprawiło i smiga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:10, 01 Lis 2016    Temat postu:

ale przeciez przy zmiennym offsecie, ty tylko odsuwasz lagi od osi glowki ramy do przodu i do tylu, nie zmieniasz kąty nachylenia. jak podmieniasz sztyce to i dol i gora odsuwa sie tak samo. a nie tylko jedna polka jest odchylona. wiec to nie ma znaczenia. jedynmie co ma znaczenie to prowadzenie a raczej skret i niezaleznie sx czy exc i jakie to tam jest ustawienie sx/exc lagi powinny chodzic gladko . a moze za bardzo skreciles polki '/?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 10:23, 01 Lis 2016    Temat postu:

Witam uzywa ktos tych ochraniczy

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 11:05, 01 Lis 2016    Temat postu:

Nixdo napisał:
Witam uzywa ktos tych ochraniczy

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


miałem podobne evsy (chyba model wcześniejszy, z 2012roku) i połamałem je szybko, w tej cenie masz acerbis impact evo - fajne pancerne i nie do połamania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 458, 459, 460 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 459 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin