Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 459, 460, 461 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:20, 02 Lis 2016    Temat postu:

Czym ładujecie akumulatory litowo-polimerowe? Macie specjalne ładowarki czy zwykłą do żelowych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 17:07, 02 Lis 2016    Temat postu:

Musi być specjalna. Litowe wymagają odpowiedniego "profilu" ładowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:22, 02 Lis 2016    Temat postu:

No słyszałem właśnie, choć to dla mnie ciekawe bo w czasie jazdy taki akumulator dostaje z motocykla tak samo 12v ładowania jak zwykły akumulator więc nie wiem czym ma się takie ładowanie różnić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 19:04, 02 Lis 2016    Temat postu:

Nie ma w instrukcji do moto opisu ładowania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:16, 02 Lis 2016    Temat postu:

Kupiłem sobie oddzielnie akumulator JMT. Na stronie piszą że powinien być ładowany dedykowaną ładowarką, np. JMP 800. Patrząc na nią nie widzę jak by się miała różnić od innych prostowników. Wiem tylko, że nie nie powinno się stosować trybu odsiarczania do akumulatorów litowych.
Chyba kupię po prostu NOCO G3500EU, przynamniej ma osobny tryb do litowych


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sai dnia Śro 20:18, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:11, 02 Lis 2016    Temat postu:

Ktoś wie od czego jest to magneto? Wcześniej całkiem znośnie śmigało w XC4
Niestety brak jakichkolwiek oznaczeń,

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r2r dnia Śro 21:16, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku




Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:59, 03 Lis 2016    Temat postu:

Sai napisał:
Czym ładujecie akumulatory litowo-polimerowe? Macie specjalne ładowarki czy zwykłą do żelowych?

MUSI być specjalna ładowarka, proponuję ładowarkę modelarską, naładujesz nią praktycznie wszystkie rodzaje akumulatorów na rynku. Mam Redox Beta, ma prąd ładowania 5A i obsługuje aku polimerowe do 6 cel, można tam ustawiać programy, napięcie i prąd ładowania. Pozostaje jeden problem - ja zawsze ładowałem tą ładowarką pakiety do RC (dron konkretniej), tam ładujesz ''goły'' akumulator. W akumulatorach motocyklowych może być tak, że dostarczany prąd ładowania jest taki jak wszędzie z alternatora, a układ wbudowany w akumulator ''dopasowuje'' go do cel w akumulatorze. Jeśli tak jest, to la logikę wychodzi, że zwykłym prostownikiem też można ładować, trzeba tylko ustawić odpowiedni prąd ładowania. Wszystko powinno być w instrukcji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:19, 04 Lis 2016    Temat postu:

Już kupiłem prostownik odpowiedni dla litowych akumulatorów Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:56, 05 Lis 2016    Temat postu:

jakis inny srodek ktory skutecznie usunie syf z moto
tylko nie dimer bo on sciemnia aluminium
cos innego zeby az tak nie syfilo ale czyscilo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:36, 05 Lis 2016    Temat postu:

APC w odpowiednim steżeniu, ja używam Red Devil ale może być też Cyclone albo inny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Nie 1:35, 06 Lis 2016    Temat postu:

Orientacyjne pytanie odnośnie wymiany/inspekcji tłoka. Chodzi mi dokładnie o EXC 450 (2013 rok - wtrysk) mam oczywiście świadomość tego, że jazda jeździe nie równa, ale tak mniej więcej przy jakim przebiegu (mth) wypadałoby tam zajrzeć dla świętego spokoju? Mam teraz nalatane 125 mth (albo coś lekko ponad 120) i na pewno inspekcję zrobię w zimie, ale z drugiej strony jeżeli te silniki nie są już tak pancerne nie chciałbym przeciągać tego interwału i nie wiem czy nie zajrzeć tam już teraz. Teoretycznie jeżeli pogoda dopisze to może do 140 - 150 mth dobije w tym roku, to nie za dużo na ten piec?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 9:00, 06 Lis 2016    Temat postu:

lukas88lag napisał:
Orientacyjne pytanie odnośnie wymiany/inspekcji tłoka. Chodzi mi dokładnie o EXC 450 (2013 rok - wtrysk) mam oczywiście świadomość tego, że jazda jeździe nie równa, ale tak mniej więcej przy jakim przebiegu (mth) wypadałoby tam zajrzeć dla świętego spokoju? Mam teraz nalatane 125 mth (albo coś lekko ponad 120) i na pewno inspekcję zrobię w zimie, ale z drugiej strony jeżeli te silniki nie są już tak pancerne nie chciałbym przeciągać tego interwału i nie wiem czy nie zajrzeć tam już teraz. Teoretycznie jeżeli pogoda dopisze to może do 140 - 150 mth dobije w tym roku, to nie za dużo na ten piec?


Jeżeli nie ma żadnych niepokojących objawów, jeździłbym spokojnie te kilka godzin do remontu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 9:04, 06 Lis 2016    Temat postu:

spokojnie do 200 praktycznie nie ma co sie stac. chyba że zassał troche syfu w zyciu to sie mógł nadmiernie zuzyc. ale to bys widział tez że bierze olej i kopci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:55, 06 Lis 2016    Temat postu:

140h dla 450 to ledwie dotarcie Smile
Jeśli moto było dbane, nie katowane to przy 150godzinach w silniku nie będzie nic do wymiany. Sprawdź luzy zaworowe i jeśli strasznie się uprzesz żeby ściągać cylinder to zmień tylko same pierścienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:03, 06 Lis 2016    Temat postu:

Zauważyliście, że na stronie ktm'a nie wyświetla serwisówek poniżej 2013r? Czy to tylko u mnie jakiś błąd?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 459, 460, 461 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 460 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin