|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:20, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Czym ładujecie akumulatory litowo-polimerowe? Macie specjalne ładowarki czy zwykłą do żelowych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 17:07, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Musi być specjalna. Litowe wymagają odpowiedniego "profilu" ładowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:22, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
No słyszałem właśnie, choć to dla mnie ciekawe bo w czasie jazdy taki akumulator dostaje z motocykla tak samo 12v ładowania jak zwykły akumulator więc nie wiem czym ma się takie ładowanie różnić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 19:04, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Nie ma w instrukcji do moto opisu ładowania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:16, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Kupiłem sobie oddzielnie akumulator JMT. Na stronie piszą że powinien być ładowany dedykowaną ładowarką, np. JMP 800. Patrząc na nią nie widzę jak by się miała różnić od innych prostowników. Wiem tylko, że nie nie powinno się stosować trybu odsiarczania do akumulatorów litowych.
Chyba kupię po prostu NOCO G3500EU, przynamniej ma osobny tryb do litowych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sai dnia Śro 20:18, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r2r
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:11, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Ktoś wie od czego jest to magneto? Wcześniej całkiem znośnie śmigało w XC4
Niestety brak jakichkolwiek oznaczeń,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r2r dnia Śro 21:16, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:59, 03 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Sai napisał: | Czym ładujecie akumulatory litowo-polimerowe? Macie specjalne ładowarki czy zwykłą do żelowych? |
MUSI być specjalna ładowarka, proponuję ładowarkę modelarską, naładujesz nią praktycznie wszystkie rodzaje akumulatorów na rynku. Mam Redox Beta, ma prąd ładowania 5A i obsługuje aku polimerowe do 6 cel, można tam ustawiać programy, napięcie i prąd ładowania. Pozostaje jeden problem - ja zawsze ładowałem tą ładowarką pakiety do RC (dron konkretniej), tam ładujesz ''goły'' akumulator. W akumulatorach motocyklowych może być tak, że dostarczany prąd ładowania jest taki jak wszędzie z alternatora, a układ wbudowany w akumulator ''dopasowuje'' go do cel w akumulatorze. Jeśli tak jest, to la logikę wychodzi, że zwykłym prostownikiem też można ładować, trzeba tylko ustawić odpowiedni prąd ładowania. Wszystko powinno być w instrukcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:19, 04 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Już kupiłem prostownik odpowiedni dla litowych akumulatorów
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:56, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
jakis inny srodek ktory skutecznie usunie syf z moto
tylko nie dimer bo on sciemnia aluminium
cos innego zeby az tak nie syfilo ale czyscilo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:36, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
APC w odpowiednim steżeniu, ja używam Red Devil ale może być też Cyclone albo inny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Nie 1:35, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Orientacyjne pytanie odnośnie wymiany/inspekcji tłoka. Chodzi mi dokładnie o EXC 450 (2013 rok - wtrysk) mam oczywiście świadomość tego, że jazda jeździe nie równa, ale tak mniej więcej przy jakim przebiegu (mth) wypadałoby tam zajrzeć dla świętego spokoju? Mam teraz nalatane 125 mth (albo coś lekko ponad 120) i na pewno inspekcję zrobię w zimie, ale z drugiej strony jeżeli te silniki nie są już tak pancerne nie chciałbym przeciągać tego interwału i nie wiem czy nie zajrzeć tam już teraz. Teoretycznie jeżeli pogoda dopisze to może do 140 - 150 mth dobije w tym roku, to nie za dużo na ten piec?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 9:00, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
lukas88lag napisał: | Orientacyjne pytanie odnośnie wymiany/inspekcji tłoka. Chodzi mi dokładnie o EXC 450 (2013 rok - wtrysk) mam oczywiście świadomość tego, że jazda jeździe nie równa, ale tak mniej więcej przy jakim przebiegu (mth) wypadałoby tam zajrzeć dla świętego spokoju? Mam teraz nalatane 125 mth (albo coś lekko ponad 120) i na pewno inspekcję zrobię w zimie, ale z drugiej strony jeżeli te silniki nie są już tak pancerne nie chciałbym przeciągać tego interwału i nie wiem czy nie zajrzeć tam już teraz. Teoretycznie jeżeli pogoda dopisze to może do 140 - 150 mth dobije w tym roku, to nie za dużo na ten piec? |
Jeżeli nie ma żadnych niepokojących objawów, jeździłbym spokojnie te kilka godzin do remontu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:04, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
spokojnie do 200 praktycznie nie ma co sie stac. chyba że zassał troche syfu w zyciu to sie mógł nadmiernie zuzyc. ale to bys widział tez że bierze olej i kopci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:55, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
140h dla 450 to ledwie dotarcie
Jeśli moto było dbane, nie katowane to przy 150godzinach w silniku nie będzie nic do wymiany. Sprawdź luzy zaworowe i jeśli strasznie się uprzesz żeby ściągać cylinder to zmień tylko same pierścienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:03, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Zauważyliście, że na stronie ktm'a nie wyświetla serwisówek poniżej 2013r? Czy to tylko u mnie jakiś błąd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|