Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 463, 464, 465 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:12, 13 Lis 2016    Temat postu:

co do pytrkania - tak samo jest czasem szkodliwe jak ciskanie po obrotach - w dyuzych silnikach czesto jest tendencja do wrzucania wysokiego biegu i pyrkaniu - bo moto i tak ma kopa i wstaje ładnie, ale przy takich niskich obrotach a duzym biegiu korba i tłok ostro w tyłek dostają. i tez na plus nie wychodzi.

500tki przeciez robisz tłok co 200-300 godzin podejrzewam. ( zalezy od maaaaaaasy czynników ) wiec mozesz sobie policzyc sam koszta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 22:20, 13 Lis 2016    Temat postu:

Fajnie, dzięki, że mi odpowiedzieliście. Sporo mi się rozjaśniło.
Co do pyrkania to owszem, początek będzie lajtowy ale potem w miarę upływu mh będzie coraz ostrzej jak przy każdym moto.
Dobra, kupuję moto, biorę silinik na stół (nie ja oczwyście Smile ), oględziny, wymieniam co potrzeba. Ok, jasne wszystko.
Czy dam radę samemu przynajmniej zrobić inspekcję zaworów w trakcie sezonu,? Tzn czy bez problemu zdejmę głowicę i pomierzę sobie samemu luzy? Nigdy tego nie robiłem, ale głupi nie jestem jesli chodzi o sprawy techniczne. Jeśli dam radę i dostęp będzie lajtowy to oczywiście na plus wychodzi to.
Olej co 15mh, ustalone już. Myślę, że regulacja + wymiana oleju w zawieszeniu + łożysk to od razu na start i na cały sezon styknie?
Mycie filtra co każdą jazdę to tego nawet nie wliczam w koszta.
Czyli nie jest tragicznie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiaczek_pysiaczek




Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:23, 13 Lis 2016    Temat postu:

Fajnie, dzięki, że mi odpowiedzieliście. Sporo mi się rozjaśniło.
Co do pyrkania to owszem, początek będzie lajtowy ale potem w miarę upływu mh będzie coraz ostrzej jak przy każdym moto.
Dobra, kupuję moto, biorę silinik na stół (nie ja oczwyście Smile ), oględziny, wymieniam co potrzeba. Ok, jasne wszystko.
Czy dam radę samemu przynajmniej zrobić inspekcję zaworów w trakcie sezonu,? Tzn czy bez problemu zdejmę głowicę i pomierzę sobie samemu luzy? Nigdy tego nie robiłem, ale głupi nie jestem jesli chodzi o sprawy techniczne. Jeśli dam radę i dostęp będzie lajtowy to oczywiście na plus wychodzi to.
Olej co 15mh, ustalone już. Myślę, że regulacja + wymiana oleju w zawieszeniu + łożysk to od razu na start i na cały sezon styknie?
Mycie filtra co każdą jazdę to tego nawet nie wliczam w koszta.
Czyli nie jest tragicznie.
Btw, czy PL powszechne jest cofanie licznika? Moto z rocznika 2012 średnio ile powinno mieć? Na allegro jest jeden co ma 150.

Dodałem jako gość poprzednią wiadomość :/ Moderator może usunąć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiaczek_pysiaczek dnia Nie 22:24, 13 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku




Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:49, 13 Lis 2016    Temat postu:

misiaczek_pysiaczek napisał:
Tzn czy bez problemu zdejmę głowicę i pomierzę sobie samemu luzy?

Przeczytaj proszę serwisówkę bo coś chyba Ci się pomyliło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 23:02, 13 Lis 2016    Temat postu:

hehe kocham takie pytania typu - czy dam rade sam ? chłopie jak ty nie wiesz czy dasz rade to skąd my mamy wiedziec ? xd niektórzy to zatankowac sobie dobrze motocykla nie potrafia...a inni w 1 wieczór rozkręcą i złozą całe moto od podstaw... chyba sam wiesz na co cie stac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:10, 13 Lis 2016    Temat postu:

Pytanie- co wchodzi w sklad nowej głowicy do RFS? Wiem ze jest razem z pokrywa, ale co z prowadnicami zaworowymi? I czy na pokrywie sa dzwignie zaworowe? Ktos kupował nowa?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Nie 23:10, 13 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiaczek_pysiaczek




Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:22, 13 Lis 2016    Temat postu:

Spoko, ale można stwierdzić czy dana czynność jest w miarę prosta do wykonania dla świeżaka czy też nie, czy potrzeba specjalistycznych narzędzi etc, zwłaszcza jeśli mówi to osoba, która już to kiedyś robiła. Także uważam, że pytanie było jak najbardziej na miejscu. Serwisówki jeszcze nie czytałem, ale zamierzam to zrobić, także dowiem się co i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 0:39, 14 Lis 2016    Temat postu:

misiaczek_pysiaczek napisał:
Spoko, ale można stwierdzić czy dana czynność jest w miarę prosta do wykonania dla świeżaka czy też nie, czy potrzeba specjalistycznych narzędzi etc, zwłaszcza jeśli mówi to osoba, która już to kiedyś robiła. Także uważam, że pytanie było jak najbardziej na miejscu. Serwisówki jeszcze nie czytałem, ale zamierzam to zrobić, także dowiem się co i jak.


Dla kogoś kto ma pojęcie, czynność prozaiczna.

Z narzędzi potrzebujesz szczelinomierz i kluczy dynamometryczny śruba mikrometryczna też się przyda.

Jednak spierdolić coś po drodzę można na tysiąc sposobów, więc lepiej za pierwszym razem przynajmniej poprosić kogoś o pomoc i niech to nie będzie wujek andrzej co wie jak, bo maluchu luzy regulował Very Happy|jego wiedza przydałaby się do starszyhch katów Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:39, 14 Lis 2016    Temat postu:

dokładnie, ogólnie w mechanice nie ma żeczy trudnych.... to są proste operacje tylklo własnie do spieprzenia na miliony spososob. wystarczy że np przy zakładaniu walków poprzeciągasz sruby, albo przy wyjmowaniu płytek ci jakas wpadne do silnika... i juz jest problem P juz nie wspominam ze np mozna nawalic syfu przy nieumiejętnej pracy. itp itd...

Pawciak - głowica jest sama goła ale z prowadnicami juz. pokrywa tez na 99% jest goła do uzbrojenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:34, 14 Lis 2016    Temat postu:

W katalogu części zamiennych zawsze jest na rysunku pokazane co jest w zestawie z czym.
Cyferka od głowicy z boku będzie w kwadracie z innymi cyferkami wchodzącymi w jej skład.

W skład głowicy do berga mam #1 #2 28 29 65; czyli głowica z gniazdami, pokrywa goła, prowadnice zaworowe, śruby od mocowania kolektora.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 21:19, 16 Lis 2016    Temat postu:

Pany jaki olej najlepszy na obecne temperatury?Latem latam na motulu 15w60

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 22:12, 16 Lis 2016    Temat postu:

w zasadfzie druyga liczba nie ma znaczenia - bo to parametr oleju przy rozgrzanym oleju, a czy zima cyz lato olej i tak sie rozgrzewa. jedtnie pierwszy p[arametr to płyniecie oleju przy danej temp - im wyzsza liczba z przodu tym gorsze płyniecie w niskich temp = póki co jest praktycznie na plusie, wiec i 15w powinno byc ok ( wg tabelek 0 ale na mrozy lepuej zalewac cos "rzadszego' dodam ze chodzi o rozruch motocykla który ma temp niską. jak trzymasz w ogrzewanym garazu, tam odapalasz i wyjezdzasz to nie ma znaczenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 22:17, 16 Lis 2016    Temat postu:

moto stoi w nie ogrzewanym garazu.czyli 10w40 tez powinno byc ok?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pablo83 dnia Śro 22:19, 16 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ural2




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dubiecko

PostWysłany: Śro 23:40, 16 Lis 2016    Temat postu:

Panowie potrzebuję kupić półki do zawiasu WP 48. Lagi mam z 950 a całość chcę zamontować do afryki. Jakie półki kupić?
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:09, 19 Lis 2016    Temat postu:

Padło mi łożysko w rozruszniku z exc 250 2t , ponoc oznaczenie tego łożyska to F218335, niestety u nas nigdzie nie umiem dostać takiego łożyska. Czy ktoś wie może gdzie jeszcze moge dorwac takie łożysko ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 463, 464, 465 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 464 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin