|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:12, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
co do pytrkania - tak samo jest czasem szkodliwe jak ciskanie po obrotach - w dyuzych silnikach czesto jest tendencja do wrzucania wysokiego biegu i pyrkaniu - bo moto i tak ma kopa i wstaje ładnie, ale przy takich niskich obrotach a duzym biegiu korba i tłok ostro w tyłek dostają. i tez na plus nie wychodzi.
500tki przeciez robisz tłok co 200-300 godzin podejrzewam. ( zalezy od maaaaaaasy czynników ) wiec mozesz sobie policzyc sam koszta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 22:20, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Fajnie, dzięki, że mi odpowiedzieliście. Sporo mi się rozjaśniło.
Co do pyrkania to owszem, początek będzie lajtowy ale potem w miarę upływu mh będzie coraz ostrzej jak przy każdym moto.
Dobra, kupuję moto, biorę silinik na stół (nie ja oczwyście ), oględziny, wymieniam co potrzeba. Ok, jasne wszystko.
Czy dam radę samemu przynajmniej zrobić inspekcję zaworów w trakcie sezonu,? Tzn czy bez problemu zdejmę głowicę i pomierzę sobie samemu luzy? Nigdy tego nie robiłem, ale głupi nie jestem jesli chodzi o sprawy techniczne. Jeśli dam radę i dostęp będzie lajtowy to oczywiście na plus wychodzi to.
Olej co 15mh, ustalone już. Myślę, że regulacja + wymiana oleju w zawieszeniu + łożysk to od razu na start i na cały sezon styknie?
Mycie filtra co każdą jazdę to tego nawet nie wliczam w koszta.
Czyli nie jest tragicznie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiaczek_pysiaczek
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:23, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Fajnie, dzięki, że mi odpowiedzieliście. Sporo mi się rozjaśniło.
Co do pyrkania to owszem, początek będzie lajtowy ale potem w miarę upływu mh będzie coraz ostrzej jak przy każdym moto.
Dobra, kupuję moto, biorę silinik na stół (nie ja oczwyście Smile ), oględziny, wymieniam co potrzeba. Ok, jasne wszystko.
Czy dam radę samemu przynajmniej zrobić inspekcję zaworów w trakcie sezonu,? Tzn czy bez problemu zdejmę głowicę i pomierzę sobie samemu luzy? Nigdy tego nie robiłem, ale głupi nie jestem jesli chodzi o sprawy techniczne. Jeśli dam radę i dostęp będzie lajtowy to oczywiście na plus wychodzi to.
Olej co 15mh, ustalone już. Myślę, że regulacja + wymiana oleju w zawieszeniu + łożysk to od razu na start i na cały sezon styknie?
Mycie filtra co każdą jazdę to tego nawet nie wliczam w koszta.
Czyli nie jest tragicznie.
Btw, czy PL powszechne jest cofanie licznika? Moto z rocznika 2012 średnio ile powinno mieć? Na allegro jest jeden co ma 150.
Dodałem jako gość poprzednią wiadomość :/ Moderator może usunąć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiaczek_pysiaczek dnia Nie 22:24, 13 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:49, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
misiaczek_pysiaczek napisał: | Tzn czy bez problemu zdejmę głowicę i pomierzę sobie samemu luzy? |
Przeczytaj proszę serwisówkę bo coś chyba Ci się pomyliło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 23:02, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
hehe kocham takie pytania typu - czy dam rade sam ? chłopie jak ty nie wiesz czy dasz rade to skąd my mamy wiedziec ? xd niektórzy to zatankowac sobie dobrze motocykla nie potrafia...a inni w 1 wieczór rozkręcą i złozą całe moto od podstaw... chyba sam wiesz na co cie stac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:10, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Pytanie- co wchodzi w sklad nowej głowicy do RFS? Wiem ze jest razem z pokrywa, ale co z prowadnicami zaworowymi? I czy na pokrywie sa dzwignie zaworowe? Ktos kupował nowa?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Nie 23:10, 13 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiaczek_pysiaczek
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:22, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Spoko, ale można stwierdzić czy dana czynność jest w miarę prosta do wykonania dla świeżaka czy też nie, czy potrzeba specjalistycznych narzędzi etc, zwłaszcza jeśli mówi to osoba, która już to kiedyś robiła. Także uważam, że pytanie było jak najbardziej na miejscu. Serwisówki jeszcze nie czytałem, ale zamierzam to zrobić, także dowiem się co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 0:39, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
misiaczek_pysiaczek napisał: | Spoko, ale można stwierdzić czy dana czynność jest w miarę prosta do wykonania dla świeżaka czy też nie, czy potrzeba specjalistycznych narzędzi etc, zwłaszcza jeśli mówi to osoba, która już to kiedyś robiła. Także uważam, że pytanie było jak najbardziej na miejscu. Serwisówki jeszcze nie czytałem, ale zamierzam to zrobić, także dowiem się co i jak. |
Dla kogoś kto ma pojęcie, czynność prozaiczna.
Z narzędzi potrzebujesz szczelinomierz i kluczy dynamometryczny śruba mikrometryczna też się przyda.
Jednak spierdolić coś po drodzę można na tysiąc sposobów, więc lepiej za pierwszym razem przynajmniej poprosić kogoś o pomoc i niech to nie będzie wujek andrzej co wie jak, bo maluchu luzy regulował |jego wiedza przydałaby się do starszyhch katów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:39, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
dokładnie, ogólnie w mechanice nie ma żeczy trudnych.... to są proste operacje tylklo własnie do spieprzenia na miliony spososob. wystarczy że np przy zakładaniu walków poprzeciągasz sruby, albo przy wyjmowaniu płytek ci jakas wpadne do silnika... i juz jest problem P juz nie wspominam ze np mozna nawalic syfu przy nieumiejętnej pracy. itp itd...
Pawciak - głowica jest sama goła ale z prowadnicami juz. pokrywa tez na 99% jest goła do uzbrojenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:34, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
W katalogu części zamiennych zawsze jest na rysunku pokazane co jest w zestawie z czym.
Cyferka od głowicy z boku będzie w kwadracie z innymi cyferkami wchodzącymi w jej skład.
W skład głowicy do berga mam #1 #2 28 29 65; czyli głowica z gniazdami, pokrywa goła, prowadnice zaworowe, śruby od mocowania kolektora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 21:19, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Pany jaki olej najlepszy na obecne temperatury?Latem latam na motulu 15w60
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 22:12, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
w zasadfzie druyga liczba nie ma znaczenia - bo to parametr oleju przy rozgrzanym oleju, a czy zima cyz lato olej i tak sie rozgrzewa. jedtnie pierwszy p[arametr to płyniecie oleju przy danej temp - im wyzsza liczba z przodu tym gorsze płyniecie w niskich temp = póki co jest praktycznie na plusie, wiec i 15w powinno byc ok ( wg tabelek 0 ale na mrozy lepuej zalewac cos "rzadszego' dodam ze chodzi o rozruch motocykla który ma temp niską. jak trzymasz w ogrzewanym garazu, tam odapalasz i wyjezdzasz to nie ma znaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 22:17, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
moto stoi w nie ogrzewanym garazu.czyli 10w40 tez powinno byc ok?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pablo83 dnia Śro 22:19, 16 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ural2
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dubiecko
|
Wysłany: Śro 23:40, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie potrzebuję kupić półki do zawiasu WP 48. Lagi mam z 950 a całość chcę zamontować do afryki. Jakie półki kupić?
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:09, 19 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Padło mi łożysko w rozruszniku z exc 250 2t , ponoc oznaczenie tego łożyska to F218335, niestety u nas nigdzie nie umiem dostać takiego łożyska. Czy ktoś wie może gdzie jeszcze moge dorwac takie łożysko ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|