|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuhacz
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 10:46, 16 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli tak jak można było się spodziewać. Dobra olewam temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:55, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, wiem, że temat populrany i często poruszany, ale mam okazję kupić koła sm i potrzebuje szybko info. Mam kata 2004 exc 200, chce kupić fabryczne koła sm (chyba excel, nie wiem dokladnie, czekam na foty i info od sprzedawcy), czy potrzebuje adaptera do zacisku przedniego? Będą potrzebne jakieś inne ośki czy to samo? Możecie zapodać linka do jakiegoś tematu jeśli ktoś sie już tym zajmował, bo jestem ciekaw. Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:55, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, wiem, że temat populrany i często poruszany, ale mam okazję kupić koła sm i potrzebuje szybko info. Mam kata 2004 exc 200, chce kupić fabryczne koła sm (chyba excel, nie wiem dokladnie, czekam na foty i info od sprzedawcy), czy potrzebuje adaptera do zacisku przedniego? Będą potrzebne jakieś inne ośki czy to samo? Możecie zapodać linka do jakiegoś tematu jeśli ktoś sie już tym zajmował, bo jestem ciekaw. Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 12:02, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
adapter do zacisku będzie potrzeby tylko jeśli jest większa tarcza, jeśli standardowa 260mm to nic nie potrzeba, reszta powinna pasować bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:17, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
KozioŁ napisał: | adapter do zacisku będzie potrzeby tylko jeśli jest większa tarcza, jeśli standardowa 260mm to nic nie potrzeba, reszta powinna pasować bez problemu |
Dzięki za odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:21, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Wybaczcie, że post pod postem, ile kosztuje teraz przerejestrowanie moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:53, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
kamiloz napisał: | Wybaczcie, że post pod postem, ile kosztuje teraz przerejestrowanie moto? | Za auto płaciłem w zeszłym tygodniu 180zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camilo3
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:11, 21 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie czy wiecie skąd zbierają mi się takie plamy na cylindrze ? Czy jest to wynikiem śladów zostawionych przez teflon z tłoka . Tłok wymieniłem 3-4 mth temu wcześniej cylinder nie miał takich zacieków. Tłok selekcja b vertex,mieszanka ipone 1:40 , jazda bardziej dolnym zakresem obrotów (ale to nie są raczej smugi pozostawione przez olej. )
zapodaj.net/0ab8ce7abe257.jpg.html
zapodaj.net/956b24594f526.jpg.html
Znajomy zasugerował mi właśnie , że są to ślady po tefolnie z tłoka i często się spotyka z tym , że z jednych tłoków ta warstwa odpada z innych nie .
Nie wiem czy jest się czym martwić ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:45, 21 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
camilo3 napisał: | Mam pytanie czy wiecie skąd zbierają mi się takie plamy na cylindrze ? Czy jest to wynikiem śladów zostawionych przez teflon z tłoka . Tłok wymieniłem 3-4 mth temu wcześniej cylinder nie miał takich zacieków. Tłok selekcja b vertex,mieszanka ipone 1:40 , jazda bardziej dolnym zakresem obrotów (ale to nie są raczej smugi pozostawione przez olej. )
zapodaj.net/0ab8ce7abe257.jpg.html
zapodaj.net/956b24594f526.jpg.html
Znajomy zasugerował mi właśnie , że są to ślady po tefolnie z tłoka i często się spotyka z tym , że z jednych tłoków ta warstwa odpada z innych nie .
Nie wiem czy jest się czym martwić .... | W każdej trzysetce miałem takie ślady na cylindrze. Nie są to ubytki materiału tylko odbarwienia bo jak się przyjrzysz dokładnie to na tych śladach widać jodełkę po honowaniu. Czym to wytłumaczyć nie wiem do końca, może w tych miejscach pierścienie z większą siłą dociskają do cylindra...
Te odpryski czarnej wartswy z płaszczu tłoka też zawsze miałem.
Jeśli tłok jest dobrze dobrany to nie ma prawa się nic dziać złego.
Ostatnia rzecz to, za dużo lejesz oleju. Do 300 exc się leje 1:60 i nawet wtedy jest problem z niedopalonym olejem kiedy jeździsz dołem obrotów. Ja co 80godzin musiałem zmieniać watę w wydechu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camilo3
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:11, 21 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki uspokoiłeś mnie:). Też mi się wydaje , że trzeba zmniejszyć mieszankę wleje tak jak mówiłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:54, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupował ktoś z tej strony ten napinacz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 15:14, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
TheGreat napisał: | http://motolaguna.pl/zebatki/8403-dirt-tricks-tct-ktm-napinacz-lancuszka-rozrzadu.html
Kupował ktoś z tej strony ten napinacz? |
kupiłem, dojechał,oryginalnie zapakowany z instrukcją
nie montowałem jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:09, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
W RFS zaraz po regulacji zaworów na zimnym silnik chodzi cicho, ale po 30 minutach okolo zaczyna klekotać z okolic zawórów, zrzucam dekle i ustawiam od nowa.. z początku cisza potem klekot - taka sytuacja powtarza się 4 raz. na ssących robią się luzy większe po zdjęciu dekli. Jeszcze nie rozbierałem, a może ktoś miał taki sam albo podobny przypadek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Czw 19:13, 22 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 19:52, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | W RFS zaraz po regulacji zaworów na zimnym silnik chodzi cicho, ale po 30 minutach okolo zaczyna klekotać z okolic zawórów, zrzucam dekle i ustawiam od nowa.. z początku cisza potem klekot - taka sytuacja powtarza się 4 raz. na ssących robią się luzy większe po zdjęciu dekli. Jeszcze nie rozbierałem, a może ktoś miał taki sam albo podobny przypadek. |
Ustawiasz na zimnym silniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:55, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
żółf napisał: | Ustawiasz na zimnym silniku? |
Tak, ale też w grę może wchodzić kowadełko od automatycznego odpreznika zdaniem jednego z majstrów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Czw 19:56, 22 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|