Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 468, 469, 470 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:17, 22 Gru 2016    Temat postu:

a jak ustawiasz - na szczelinomierz czy lekko dokręcasz i wykręcasz 1/6 obrotu ?
Ta druga metoda - gdzieś umieszczałem film z YT- sprawdza się lepiej jak są już wypracowane srubki regulacji zaworów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babel dnia Czw 20:19, 22 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:42, 23 Gru 2016    Temat postu:

ustawiam na szczelinomierz, wkładam 10 i tak z czuciem ustawiam żeby przechodziło ok, a mógłbyś mi podesłać taki filmik ? Dziwna sprawa. Dzis ustawialiśmy od nowa, ale gmp sie nie mogl zgrać ( tłok góra, krzywa góra ( a ma być dół) i wcięcie na wale zgadzalo się. odpalam ok, po paru sekundach klekot, zrzucam i luz ponad 20. Inne próby były na przemian suwów, jak by nie ustawić na początku chodzi cicho zawsze, ale później - czyżby źle ustawiony GMP ? a odpala od kopa czy zimny czy ciepły.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pią 0:54, 23 Gru 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 1:03, 23 Gru 2016    Temat postu:

StianEXC napisał:
ustawiam na szczelinomierz, wkładam 10 i tak z czuciem ustawiam żeby przechodziło ok, a mógłbyś mi podesłać taki filmik ? Dziwna sprawa. Dzis ustawialiśmy od nowa, ale gmp sie nie mogl zgrać ( tłok góra, krzywa góra ( a ma być dół) i wcięcie na wale zgadzalo się. odpalam ok, po paru sekundach klekot, zrzucam i luz ponad 20. Inne próby były na przemian suwów, jak by nie ustawić na początku chodzi cicho zawsze, ale później - czyżby źle ustawiony GMP ? a odpala od kopa czy zimny czy ciepły.


Zrzucałbym czapkę i badał co tam się dzieje, bo wygląda jakby coś złego z konikami się działo, być może to ostatnia chwila aby to jeszcze uratowaćSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 1:06, 23 Gru 2016    Temat postu:

Taki jest plan, ale chciałem pierwsze dobrze wyregulować. jak nie ogarniemy tego idealnego momentu gmp to czeka rozbiórka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 1:23, 23 Gru 2016    Temat postu:

StianEXC napisał:
Taki jest plan, ale chciałem pierwsze dobrze wyregulować. jak nie ogarniemy tego idealnego momentu gmp to czeka rozbiórka.


Nie ma na co czekać, bo w najgorszej opcji to następne odpalenie może być ostatnim, a jeżeli faktycznie coś jest nie tak z układem rozrządu, to należałoby to jak najwcześniej wykryć, żeby uniknąć kosztów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:40, 23 Gru 2016    Temat postu:

StianEXC napisał:
ustawiam na szczelinomierz, wkładam 10 i tak z czuciem ustawiam żeby przechodziło ok, a mógłbyś mi podesłać taki filmik ? Dziwna sprawa. Dzis ustawialiśmy od nowa, ale gmp sie nie mogl zgrać ( tłok góra, krzywa góra ( a ma być dół) i wcięcie na wale zgadzalo się. odpalam ok, po paru sekundach klekot, zrzucam i luz ponad 20. Inne próby były na przemian suwów, jak by nie ustawić na początku chodzi cicho zawsze, ale później - czyżby źle ustawiony GMP ? a odpala od kopa czy zimny czy ciepły.

http://www.youtube.com/watch?v=avKlLLIWUwY
Ale fakt dziwne masz te objawy - na pewno dobrze znajdujesz położenie tłoka.
Bo może to nie najlepszy pomysł - ale teoretycznie wg mnie można by to ustawić też w ten sposób - tzn jak wciskają się dźwigienki wydechowych to ustawiasz ssące i później na odwrót - jak wciskają się ssące to ustawić wydechowe.

Czapkę można zrzucić i zobaczyć czy nie posypało się któreś łożysko od dźwigienek zaworowych - tylko polecam zdjąć wirnik pompy wody- bo jest plastikowy jak go trącisz to sie połamie.
A może łożyska na wałku rozrządu mają luz- tak gdybam
A i jak będziesz ja wkładał to trzeba to robić razem z środkową śrubką lub trzeba trochę opuścić silnik.
Przyglądałem się jak kiedyś to robił komuś znajomy mechanik - z rozpędu tej śrubki nie włożył a czapka klejona na silikon czy inna pastę .
Zeby jej nie zdejmować opuścił silnik.
Zresztą samo włożenie tej czapki bez opuszczania silnika w ramie - to trzeba sie nakombinować Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babel dnia Pią 8:41, 23 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:07, 23 Gru 2016    Temat postu:

trzeba tylko odkręcić dekielki zaworowe i wchodzi elegancko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:13, 23 Gru 2016    Temat postu:

babel napisał:

wciskają się dźwigienki wydechowych to ustawiasz ssące i później na odwrót - jak wciskają się ssące to ustawić wydechowe.


ustawialiśmy tak 2 razy i luz się zrobił dopiero po godzinie, ale praktycznie to samo, a jak zgra się krzywka w dół, wcięcie na wale i tłok u samej góry to znowu na ssących luz normalny, a na wydechowych nie ma ani grama luzu, czyli na złym suwie ustawiamy. Jak sie zgra punkt bez krzywki to jest ok i można ustawiać oba.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tkaczy




Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:47, 25 Gru 2016    Temat postu:

Czy ktoś ma zamontowany przełącznik map zapłonu? Myślę o takim bajerze w moim exc450. Jeśli ktoś ma, jak to działa? Są 3 mapy: soft, normal (standardowa) oraz hard czy jest to inaczej rozwiązane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:53, 25 Gru 2016    Temat postu:

jaka zebatke polecacie na tył Cena/jakosc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 16:05, 25 Gru 2016    Temat postu:

Pawciak budzetowo najlepiej wychodzi chyba jt albo grosskopf stalowe oczywiscie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwirek03




Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: xxx

PostWysłany: Nie 18:51, 25 Gru 2016    Temat postu:

JT cena jakość bomba Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:14, 25 Gru 2016    Temat postu:

Miałem teraz grosskopf'a i chyba przy niej zostane, łancuch polecial szybciej od tej zebatki wiec nie ma sensu kupować trwalszej, dzieki za odpowiedz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 21:36, 25 Gru 2016    Temat postu:

Dla mnie grosskopf rządzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 10:22, 26 Gru 2016    Temat postu:

Również polecam grosskopfa stalowo-aluminiowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 468, 469, 470 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 469 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin