|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 22:37, 30 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
krzysztof_eM napisał: | Borykał się ktoś z problemem piachu wchodzącego między zębatkę a łańcuch po glebie ? Coraz częściej spotykam ten problem gdy motor w głębokim piachu przewrócę na lewą stronę to między zębatkę a łańcuch wchodzi piach i napina łańcuch. Cały napęd wymieniłem w kwietniu na nowy. Zębatka stalowa, łańcuch prawdopodobnie did vx2. |
standard, odpalasz moto i powoli ruszasz, piach sam wypadnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 23:07, 30 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
pojeździj sobie w nocy po podobnym terenie z łancucha to aby iskry idą non stop. ( a dokładniej strzela jak sie dostają kamyczki miedzy łancuch a zebatke ) dlatego własnie warto kupowac dobry napęd, tanie potrafią sie własnie głownie od takich akcji rozleciec ( rolki/ korona kół zebatych )
a co do "problemu" jak kozioł mówi, "dwója i gazu od ch......." i nie bedzie piachu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:31, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
duzo tutaj pomaga zebatka z nacietymi rowkami, lepiej ten piach odprowanidzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Sob 9:32, 31 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:13, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Kto startował w tym roku na megawacie to wie co to znaczy piach między zębatką a łańcuchem. Całe szczęście założyłem nowy napęd bo inaczej nie wiem czy by się nie zerwał. Taka blokada się robiła że trzeba było dobrze strzelić ze sprzęgła żeby to przepchać. Mój nowy łańcuch VT2 po zawodach wyglądał jakby miał 100godzin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camilo3
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:29, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Takie mam szybkie pytanie, exc 300 2012 według danych posiada bak 9,5 l to jakim cudem wlewam tam tylko 8 l? Tankowane na orlenie rowne 10 l do karnistra.... Bakoczywiscie stokowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:47, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Może masz wsadzony bak od sx'a on ma około 8L.
camilo3 napisał: | Takie mam szybkie pytanie, exc 300 2012 według danych posiada bak 9,5 l to jakim cudem wlewam tam tylko 8 l? Tankowane na orlenie rowne 10 l do karnistra.... Bakoczywiscie stokowy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof_eM
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:56, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
KozioŁ napisał: | krzysztof_eM napisał: | Borykał się ktoś z problemem piachu wchodzącego między zębatkę a łańcuch po glebie ? Coraz częściej spotykam ten problem gdy motor w głębokim piachu przewrócę na lewą stronę to między zębatkę a łańcuch wchodzi piach i napina łańcuch. Cały napęd wymieniłem w kwietniu na nowy. Zębatka stalowa, łańcuch prawdopodobnie did vx2. |
standard, odpalasz moto i powoli ruszasz, piach sam wypadnie |
Tak też robiłem tyle że powoli zaczynałem się zastanawiać czy nie jest coś zdymane z tym napędem. Dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmxre
Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sob 14:54, 31 Gru 2016 Temat postu: a |
|
|
tak jak kolega mówi standard to jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camilo3
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:15, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Bak exc, motor wysiorbał całą rezerwę , zalewam dzisiaj z dyszki a tam 2 litry zostało. Nie jest to dla mnie jakiś problem bardziej zagadka. Karnister wyglądał tak jak zawsze po zalaniu 10 L więc to nie wina stacji ;p . [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:01, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Pewnie w prawej połówce było paliwo jeszcze w baku a Tobie się wydawało, że bak już jest pusty. Zawsze pierwsze się kończy paliwo w lewej połówce od strony kranika w prawej zawsze zostaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Nie 14:57, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Koledzy chce zalozyc oslone wysprzeglika cnc ,i moje pytanie czy momenty dokrecania sa takie same jak bez oslony czyli 10 Nm?
Dzieki z gory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Nie 15:51, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Ktoś wieczorem uciął mi kable od statora i wyrwał gumę która jest na przewodach.
Chcąc go odpalić zauważyłem ze przez ten otwór sączy mi się olej.. tak powinno być ?
Excf 250 2009
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 20:30, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Gadboy napisał: | Koledzy chce zalozyc oslone wysprzeglika cnc ,i moje pytanie czy momenty dokrecania sa takie same jak bez oslony czyli 10 Nm?
Dzieki z gory. |
Dziwne byłoby jakby było inaczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
widghet
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:13, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Po mocnej glebie na koniec sezonu motor stał. Teraz zabrałem się za serwis ktma i po wyczyszczeniu i nasmarowaniu łożysk główki ramy skręciłem wszystko zgodnie z serwisowka i lewa laga nie chce przejść przez obie półki. A jak juz wsadziłem to lagi to nie są ze sobą w osi. Sprawdzilem i lagi sa proste. To oznacza ugiętą półkę? Znacie kogoś kto prostuje półki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 23:35, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
widghet napisał: | Po mocnej glebie na koniec sezonu motor stał. Teraz zabrałem się za serwis ktma i po wyczyszczeniu i nasmarowaniu łożysk główki ramy skręciłem wszystko zgodnie z serwisowka i lewa laga nie chce przejść przez obie półki. A jak juz wsadziłem to lagi to nie są ze sobą w osi. Sprawdzilem i lagi sa proste. To oznacza ugiętą półkę? Znacie kogoś kto prostuje półki? |
Prawdopodobnie błąd przy składaniu i półki są skręcone krzywo. Ja zawsze główkę dokręcam dopiero po włożeniu lag i przyłapaniu ich na dolnej półce, potem dokręcam centralną nakrętkę. Następnie luzuje lagi i powinny suwliwie sobie chodzić w półkach - obie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|