Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 470, 471, 472 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 22:37, 30 Gru 2016    Temat postu:

krzysztof_eM napisał:
Borykał się ktoś z problemem piachu wchodzącego między zębatkę a łańcuch po glebie ? Coraz częściej spotykam ten problem gdy motor w głębokim piachu przewrócę na lewą stronę to między zębatkę a łańcuch wchodzi piach i napina łańcuch. Cały napęd wymieniłem w kwietniu na nowy. Zębatka stalowa, łańcuch prawdopodobnie did vx2.


standard, odpalasz moto i powoli ruszasz, piach sam wypadnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 23:07, 30 Gru 2016    Temat postu:

pojeździj sobie w nocy po podobnym terenie Very Happy z łancucha to aby iskry idą non stop. ( a dokładniej strzela jak sie dostają kamyczki miedzy łancuch a zebatke ) dlatego własnie warto kupowac dobry napęd, tanie potrafią sie własnie głownie od takich akcji rozleciec ( rolki/ korona kół zebatych )

a co do "problemu" jak kozioł mówi, "dwója i gazu od ch......." i nie bedzie piachu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:31, 31 Gru 2016    Temat postu:

duzo tutaj pomaga zebatka z nacietymi rowkami, lepiej ten piach odprowanidzi

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Sob 9:32, 31 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:13, 31 Gru 2016    Temat postu:

Kto startował w tym roku na megawacie to wie co to znaczy piach między zębatką a łańcuchem. Całe szczęście założyłem nowy napęd bo inaczej nie wiem czy by się nie zerwał. Taka blokada się robiła że trzeba było dobrze strzelić ze sprzęgła żeby to przepchać. Mój nowy łańcuch VT2 po zawodach wyglądał jakby miał 100godzin.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilo3




Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:29, 31 Gru 2016    Temat postu:

Takie mam szybkie pytanie, exc 300 2012 według danych posiada bak 9,5 l to jakim cudem wlewam tam tylko 8 l? Tankowane na orlenie rowne 10 l do karnistra.... Bakoczywiscie stokowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:47, 31 Gru 2016    Temat postu:

Może masz wsadzony bak od sx'a on ma około 8L.
camilo3 napisał:
Takie mam szybkie pytanie, exc 300 2012 według danych posiada bak 9,5 l to jakim cudem wlewam tam tylko 8 l? Tankowane na orlenie rowne 10 l do karnistra.... Bakoczywiscie stokowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztof_eM




Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:56, 31 Gru 2016    Temat postu:

KozioŁ napisał:
krzysztof_eM napisał:
Borykał się ktoś z problemem piachu wchodzącego między zębatkę a łańcuch po glebie ? Coraz częściej spotykam ten problem gdy motor w głębokim piachu przewrócę na lewą stronę to między zębatkę a łańcuch wchodzi piach i napina łańcuch. Cały napęd wymieniłem w kwietniu na nowy. Zębatka stalowa, łańcuch prawdopodobnie did vx2.


standard, odpalasz moto i powoli ruszasz, piach sam wypadnie

Tak też robiłem tyle że powoli zaczynałem się zastanawiać czy nie jest coś zdymane z tym napędem. Dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmxre




Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 14:54, 31 Gru 2016    Temat postu: a

tak jak kolega mówi standard to jest Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilo3




Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:15, 31 Gru 2016    Temat postu:

Bak exc, motor wysiorbał całą rezerwę , zalewam dzisiaj z dyszki a tam 2 litry zostało. Nie jest to dla mnie jakiś problem bardziej zagadka. Karnister wyglądał tak jak zawsze po zalaniu 10 L więc to nie wina stacji ;p . [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:01, 31 Gru 2016    Temat postu:

Pewnie w prawej połówce było paliwo jeszcze w baku a Tobie się wydawało, że bak już jest pusty. Zawsze pierwsze się kończy paliwo w lewej połówce od strony kranika w prawej zawsze zostaje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Nie 14:57, 01 Sty 2017    Temat postu:

Koledzy chce zalozyc oslone wysprzeglika cnc ,i moje pytanie czy momenty dokrecania sa takie same jak bez oslony czyli 10 Nm?
Dzieki z gory.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Nie 15:51, 01 Sty 2017    Temat postu:

Ktoś wieczorem uciął mi kable od statora i wyrwał gumę która jest na przewodach.
Chcąc go odpalić zauważyłem ze przez ten otwór sączy mi się olej.. tak powinno być ?
Excf 250 2009


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 20:30, 01 Sty 2017    Temat postu:

Gadboy napisał:
Koledzy chce zalozyc oslone wysprzeglika cnc ,i moje pytanie czy momenty dokrecania sa takie same jak bez oslony czyli 10 Nm?
Dzieki z gory.

Dziwne byłoby jakby było inaczej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
widghet




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:13, 01 Sty 2017    Temat postu:

Po mocnej glebie na koniec sezonu motor stał. Teraz zabrałem się za serwis ktma i po wyczyszczeniu i nasmarowaniu łożysk główki ramy skręciłem wszystko zgodnie z serwisowka i lewa laga nie chce przejść przez obie półki. A jak juz wsadziłem to lagi to nie są ze sobą w osi. Sprawdzilem i lagi sa proste. To oznacza ugiętą półkę? Znacie kogoś kto prostuje półki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 23:35, 01 Sty 2017    Temat postu:

widghet napisał:
Po mocnej glebie na koniec sezonu motor stał. Teraz zabrałem się za serwis ktma i po wyczyszczeniu i nasmarowaniu łożysk główki ramy skręciłem wszystko zgodnie z serwisowka i lewa laga nie chce przejść przez obie półki. A jak juz wsadziłem to lagi to nie są ze sobą w osi. Sprawdzilem i lagi sa proste. To oznacza ugiętą półkę? Znacie kogoś kto prostuje półki?


Prawdopodobnie błąd przy składaniu i półki są skręcone krzywo. Ja zawsze główkę dokręcam dopiero po włożeniu lag i przyłapaniu ich na dolnej półce, potem dokręcam centralną nakrętkę. Następnie luzuje lagi i powinny suwliwie sobie chodzić w półkach - obie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 470, 471, 472 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 471 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin