|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Sob 18:40, 14 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
To są osie obrotu zaworu wydechowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 19:07, 14 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
filippo144de napisał: | siemka,
o czego służy ta śrubka przy okienku zaworu na cylindrze z dwoch stron w exc125-200
[link widoczny dla zalogowanych]
numer 21 |
Trzymają głowną klape zaworu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filippo144de
Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:22, 14 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
bo wkręcając śrubkę do końca to przerywa na najwyższych jak by odcinkę miał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 1:13, 15 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Bo wtedy ściskasz zawór i nie otwiera się do konca... powienieneś miecz blaszki które blokują srube.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filippo144de
Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:05, 15 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
aha czyli powinny byc wykręcone do takiego oporu rozumiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 10:12, 15 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Nie, ja zawsze robilem tak ze dokręcałem w palcach ile sie da a potem odkręciłem okolo 1/3-1/2 obrotu i było git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 10:19, 15 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
filippo144de napisał: | bo wkręcając śrubkę do końca to przerywa na najwyższych jak by odcinkę miał |
W serwisówce masz dokładnie opisane jak dokręcić zawór. Ale oczywiście możesz robić po swojemu na pałę jak masz ochotę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 19:07, 15 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Co do samych blaszek to polecam profilaktycznie wymieniać je co 2 sezony (jedna z największych bolaczek tych silników).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Nie 19:22, 15 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Czy jest ktos w stanie mi powiedzieć czy do ktm sx 125 2000 podejdą plastiki z innych pojemności oprócz mniejszych oczywiście. oczywiście na stealażu z 2003 roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:13, 15 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
od kazdego innego ci podejdą. one sie nie zmieniały. nawet od 4taktów ( moze poza elementami airboxa) ale np błotniki czy bak/skrzela z 4T na 100% podpasuje
swoja droga - wchodzisz sobie na katalgo częsci i sprawdzasz. jak są takie same numery czesci to musi pasować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 1:50, 16 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Co do samych blaszek to polecam profilaktycznie wymieniać je co 2 sezony (jedna z największych bolaczek tych silników). |
Nawet częściej, potrafią się szybo obrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Pon 11:57, 16 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
PROSTOWANIE ALUMINIUM
Chłopaki pytanie odnośnie PROSTOWANIA ALUMINIUM i jego stopów. Dość dużo części w naszych sprzętach jest wykonane z tego materiału i o ile dźwignie zmiany biegów, hamulca, klamki sprzęgła i hamulca nie są jakoś bardzo drogie i można je śmiało na tzw. pałę próbować naprawiać to problem pojawia się przy chłodnicach i np. subframe - ile osób tyle opinii na ten temat.
Mam małe ugięcie subframe (górne ucho mocujące wydech), przy jakieś glebie zeszło do środka o kilka mm - podczas prostowaniu GRZAĆ CZY NIE GRZAĆ OTO JEST PYTANIE - chodzi o temperaturę a nie ładowanie procentów ?
Widziałem, że niektórzy próbują na zimno, ale mam obawy czy nie pęknie, znowu podczas grzania na jakiś forach tematycznych ludzie piszą:
Cytat: | Grzanie alu to bardzo ryzykowna sprawa! Odradzam! Dowcip polega na tym że tlenki którymi jest pokryte mają wyższą temperature topnienia jak alu. Podczas grzania środek robi się płynny i faktycznie całość mięknie, niestety jak owa cieniutka warstwa tlenków puści to całość rozlewa się. Znaczy w momęcie zamiast fanta możemy mieć nic, bezkształtną mase alu na podłodze.
Wojtek |
Z góry dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas88lag dnia Pon 12:02, 16 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:22, 16 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Skrzywiony subframe prostowałem poprzez podgrzanie miejsca gdzie był skrzywiony i prostowałem. Nagrzej też trochę cały subframe nie tylko punktowo. Żadnego śladu później nie było.
lukas88lag napisał: | PROSTOWANIE ALUMINIUM
Chłopaki pytanie odnośnie PROSTOWANIA ALUMINIUM i jego stopów. Dość dużo części w naszych sprzętach jest wykonane z tego materiału i o ile dźwignie zmiany biegów, hamulca, klamki sprzęgła i hamulca nie są jakoś bardzo drogie i można je śmiało na tzw. pałę próbować naprawiać to problem pojawia się przy chłodnicach i np. subframe - ile osób tyle opinii na ten temat.
Mam małe ugięcie subframe (górne ucho mocujące wydech), przy jakieś glebie zeszło do środka o kilka mm - podczas prostowaniu GRZAĆ CZY NIE GRZAĆ OTO JEST PYTANIE - chodzi o temperaturę a nie ładowanie procentów ?
Widziałem, że niektórzy próbują na zimno, ale mam obawy czy nie pęknie, znowu podczas grzania na jakiś forach tematycznych ludzie piszą:
Cytat: | Grzanie alu to bardzo ryzykowna sprawa! Odradzam! Dowcip polega na tym że tlenki którymi jest pokryte mają wyższą temperature topnienia jak alu. Podczas grzania środek robi się płynny i faktycznie całość mięknie, niestety jak owa cieniutka warstwa tlenków puści to całość rozlewa się. Znaczy w momęcie zamiast fanta możemy mieć nic, bezkształtną mase alu na podłodze.
Wojtek |
Z góry dzięki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Pon 12:26, 16 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
grzać ale z umiarem, najlepiej opalarką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:38, 16 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
660 stopni to temp. topnienia aluminium, więc jeśli je do 300-400 podgrzejesz palnikiem to będzie spoko. Na pewno będzie bardziej plastyczne.
A tak przy okazji to dobry patent na wbijanie łożysk w piastę. Ogrzać ją palnikiem i łożysko samo wpada Nie ogrzewać łożysk!!! Maksymalna temperatura w jakiej pracują łożyska to 120 stopni C!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|