 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:25, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
KTM EXC RFS 400 2002
Co jest/było powodem zatarcia krzywki wałku rozrządu i rolki? Zaczęło się po ustawieniu luzu zaworowego, który się zaczął kasować na 0.40 kilka razy pod rząd. dziś zrzucamy czapkę i środkowa krzywka jest zjechana, a rolka dosłownie wciśnięta i spłaszczona. Oczywiście do zmiany części na nowe, oraz wałek. Tylko co jest powodem że tak się stało... brak smaorwania czy ilość mth na to wpłynęła? dodam, żę druga jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pią 20:31, 20 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:10, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
konczylo sie lozysko na rolce mialem podobny przypadek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:19, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedz, ale dla pewności sprawdzę też drożność przewodu od kanału zewnętrznego olejowego.Tez Ci krzywkę przytarło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13873
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:24, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
norma, z np gumowania miedzy innymi - słabiej dochodzi olej,
dwa zuzycie
3 kiepskie oleje
wszystko zebrac - i nie ma rolki. poza tym mało kto to kontroluje przy ogólnych przeglądach silnika.
jc mam takie rolki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 7:59, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Dzięki za odpowiedz, ale dla pewności sprawdzę też drożność przewodu od kanału zewnętrznego olejowego.Tez Ci krzywkę przytarło? |
Tak przytarlo krzywke ale walek dawalem do regeneracji narazie dziala wszsystko a lozysko sie rozsypalo i poszlo w silnik i uszkodzilo stator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:31, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Ja raczej dam nowy wałek plus nowe łożyska dla pewności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 11:34, 23 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Jaki smar polecacie do smarowania łożysk igiełkowych w przegubie kiwaczki/prolinka ? Oraz jaki smar do PDS'a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:37, 23 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Idealny smar do tego typu rzeczy to Bel-Ray waterproof greaser.
MatiEXC napisał: | Jaki smar polecacie do smarowania łożysk igiełkowych w przegubie kiwaczki/prolinka ? Oraz jaki smar do PDS'a. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 11:56, 23 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
agip autol top 2000 - w miarę tani, syntetyczny, wapniowy, nie rozpuszczalny w wodzie, mega się klei i nadaje się do łożysk tocznych. Wada - ciężko się z niego domyć mydłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 12:16, 23 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
MatiEXC napisał: | Jaki smar polecacie do smarowania łożysk igiełkowych w przegubie kiwaczki/prolinka ? Oraz jaki smar do PDS'a. |
Ja używam z dwusiarczkiem moibdenu, a smarować możesz tym co masz pod ręką - jeden warunek gęsty, żeby go woda nie wypłukiwała. Najważniejsze, żeby tam był smar, a jaki to już mało istotne.
Jak będziesz chciał kupić w sklepie motoryzacyjnym/rolniczym to nie pytaj o smar do łożysk, tylko raczej do przegubów, sworzni itp, tam gdzie jest duży nacisk, złe warunki pracy i niewiele obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 12:38, 23 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli najlepiej smar do przegubów molibdendowy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13873
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 13:08, 23 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Do silnikow zaburtowych smar swietny bo woda go nie rusza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:39, 23 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | Do silnikow zaburtowych smar swietny bo woda go nie rusza |
mam i to mój ulubiony smar:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GBktmexc400
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DZL
|
Wysłany: Pon 19:59, 23 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
a mam takie pytanie...
czy zmiesznie ze soba dwoch roznych firmowo olejow (LM 10W60 - Castrol, 10W60), moze w jakis sposob zaszkodzic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13873
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:30, 23 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
moze, firma nie ma znaczenia, znaczenie mają dodatki. czasami różne srodki chemiczne mogą ze sobą w jakis spób reagować. np dolewki róznych płynów chłodniczych w rezultacie mogą powodować korozje układu... w silniku podobnie, dodatki mogą przestać działać tak jak powinny. troche szkoda ryzykować. tym bardziej w motocyklu gdzie ilosci nie są duze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|