 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:30, 01 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
wszystko zalezy od terenu
a tubliss dla mnie i tak zawsze wymiata, jeżeli chodzi o hard enduro, bo na przeloty to tragedia jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Śro 22:55, 01 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Na przeloty...znaczy kwestia ciśnienia? Zamierzam kupić na tył tylko, a wiadomo na nizinach przelotów trochę jest...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 0:33, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ktoś już to kiedyś pisał, co sądzicie o tym żeby pod tublisa wrzucić pół mousse'a tzn rozciętego, żeby imitował ciśnienie np 0,2 - 0,4bara w razie "w" podczas przebicia opony to nie dostanie ona tak po dupie bo mouse bedzie ją podpierdał dodatkowo. Dobry czy raczej dupny pomysł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 8:29, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
tubliss na przeloty kiepski, bo opona robi sie megą miekka i podatna bo nic jej nie " podpiera" to daje ta super trakcje, ale na przelotach po winklach tył myszkuje nie samowicie ;D wiec trzeba sobie rozgraniczyc
kombinować można,... ale zaraz wyjdzie ze zamiast super trakcji i lekkich kół na tublisie, robią sie cięzkie taczaki ;D które beda działały podobnie jak sam muss....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tkaczy
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:12, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | tubliss na przeloty kiepski, bo opona robi sie megą miekka i podatna bo nic jej nie " podpiera" to daje ta super trakcje, ale na przelotach po winklach tył myszkuje nie samowicie ;D wiec trzeba sobie rozgraniczyc
kombinować można,... ale zaraz wyjdzie ze zamiast super trakcji i lekkich kół na tublisie, robią sie cięzkie taczaki ;D które beda działały podobnie jak sam muss.... |
A co jeśli nabijemy powiedzmy 0,6-0,8 bara, też na przelotach i zakrętach będzie myszkować?
Planuję zakup tublissa, głównie chodzi mi o przytrzaśnięcia przedniej dętki oraz trakcję na tyle. U mnie niziny. Chciałbym latać na ciśnieniu 0,6-0,8. Jak to się sprawdzi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:16, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Tkaczy napisał: | henio12323 napisał: | tubliss na przeloty kiepski, bo opona robi sie megą miekka i podatna bo nic jej nie " podpiera" to daje ta super trakcje, ale na przelotach po winklach tył myszkuje nie samowicie ;D wiec trzeba sobie rozgraniczyc
kombinować można,... ale zaraz wyjdzie ze zamiast super trakcji i lekkich kół na tublisie, robią sie cięzkie taczaki ;D które beda działały podobnie jak sam muss.... |
A co jeśli nabijemy powiedzmy 0,6-0,8 bara, też na przelotach i zakrętach będzie myszkować?
Planuję zakup tublissa, głównie chodzi mi o przytrzaśnięcia przedniej dętki oraz trakcję na tyle. U mnie niziny. Chciałbym latać na ciśnieniu 0,6-0,8. Jak to się sprawdzi?? | Przy takim ciśnieniu nie będzie pływał, oczywiście zależy to również od opony jaką założysz. Tublis na niziny to według mnie zbędny zakup, on jest stworzony do ciężkiego enduro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tkaczy
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:41, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Tkaczy napisał: | henio12323 napisał: | tubliss na przeloty kiepski, bo opona robi sie megą miekka i podatna bo nic jej nie " podpiera" to daje ta super trakcje, ale na przelotach po winklach tył myszkuje nie samowicie ;D wiec trzeba sobie rozgraniczyc
kombinować można,... ale zaraz wyjdzie ze zamiast super trakcji i lekkich kół na tublisie, robią sie cięzkie taczaki ;D które beda działały podobnie jak sam muss.... |
A co jeśli nabijemy powiedzmy 0,6-0,8 bara, też na przelotach i zakrętach będzie myszkować?
Planuję zakup tublissa, głównie chodzi mi o przytrzaśnięcia przedniej dętki oraz trakcję na tyle. U mnie niziny. Chciałbym latać na ciśnieniu 0,6-0,8. Jak to się sprawdzi?? | Przy takim ciśnieniu nie będzie pływał, oczywiście zależy to również od opony jaką założysz. Tublis na niziny to według mnie zbędny zakup, on jest stworzony do ciężkiego enduro. |
Mam mało czasu na jazdę i nie lubię niespodzianek w postaci przebicia dętki w ciągu pierwszych minut jazdy, a taka sytuacja zdarzyła mi się już kilka razy Poza tym, niby niziny, ale są też jakieś podjazdy, piaskownie itp. Do tego w góry czasami się uda pojechać więc sens, moim zdaniem, jest
Latam na oponach Metzeler 6days lub Michelin enduro competition, sprawdzą się z tublissem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 13:56, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
To okej tublusa bo bywa bardziej zawodny. Kup sobie lepsze detki...
Tublissa trzeba kontrolowac co chwile cisnienia bo potrafi tu i tu schodzic. A jak przedziurawisz to wracac na kapciu tak srednio...
Ja chyba nigdy nie przyszczypnalem detki. Dobre swieze zakladam i nie ma problemu. Daje sie talku albo smaru specjalnego tez rozne opcje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tkaczy
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:28, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | To okej tublusa bo bywa bardziej zawodny. Kup sobie lepsze detki...
Tublissa trzeba kontrolowac co chwile cisnienia bo potrafi tu i tu schodzic. A jak przedziurawisz to wracac na kapciu tak srednio...
Ja chyba nigdy nie przyszczypnalem detki. Dobre swieze zakladam i nie ma problemu. Daje sie talku albo smaru specjalnego tez rozne opcje |
Serio? Pierwszy raz słyszę o uciekającym powietrzu? Przynajmniej na jakąś dużą skalę.... Dętka mnie nie przekonuje, jadę w góry na 3 dni i pierwszego dnia łapię kapcia. Po co takie przygody skoro można mieć tublissa? I do tego ta trakcja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 14:56, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
jak dobrze załozony i uszczelniony to trzyma, ja sprawdzam co wyjazd ciśnienie i rzadko kiedy schodzi niżej 6.5atm (dobijam do 7.5atm raz na dwa tygodnie).
jak jedziesz na kapciu to nie jest taka jazda jak na zwykłym flaku bo opona cały czas trzyma się na feldze a środkowa dętka robi amortyzację i unosi trochę koło. Na oponie o twardym rancie (np 6days extreme) można zejść z ciśnieniem do zera i nie ma problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 20:28, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ładowanie w 450 skacze od 14 do 19 v. Jakie powinno być dokładnie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:45, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
róznie bywa z tymi tublissami, mi z 2 miesiace bez zaglądania wytrzymało. a nagle przychodze i powietrza ni ma zero. oczywiscie pewnie spadło cisnienei w małej dętce... wg zalecen producenta powinno sie dymać to codziennie w zasadzie
co do gór - załozyłem tublissa, nowa oponka, 1 wyjazd w góry, 2 dzien opone przeciąłem na wylot - opona na śmietnik ;D wracałem na kompletnym flaku z 15 km dobrze że to sie stało jak juz wracaliśmy. bo jakby to było np 1 dnia na początku, to wyjazd kiepsko by sie zapowiadał tzn wrzucona została by dętka.
to też troche kwestia opony, ale z kolei ja zakładałem tublissa zeby mieć super trakcje nawet na lekko zuzytej oponie, to troche bez sensu zakłądać gorszą opone bo akurat na tej lepszej łatwiej złapać kapcia... taka gra przeciwieństw.
jak chcesz jechac w góry i mieć w tyłku wszystko zakładaj musa. ewentualnie te piłeczki, gdyby nie cena, i zabawa z dobieraniem ciśnień to najlepsza opcja.
mati - wszystkie info masz w ksiązce serwisowej, ładowanie aku powinno byc podręcznikowo 14.4V przy zmianach obrotów moze costam sie wahać, ale powinno sie stabilizować w koncu na własnie około 14V. 9 to zdecydowanie za mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:51, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | tubliss na przeloty kiepski, bo opona robi sie megą miekka i podatna bo nic jej nie " podpiera" to daje ta super trakcje, ale na przelotach po winklach tył myszkuje nie samowicie ;D wiec trzeba sobie rozgraniczyc
. |
Albo kupić sobie pompkę rowerową w Decathlonie za 15 zł i dopompować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:04, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
mozna i tak, chociaz ta sama opona tubliss a dętka, na przelotach zachowa sie gorzej na tublisie, chyba że sie jeszcze wiecej nabije tlenu
a co do tublissa - polecam nabić wszystko azotem, duzo wolniej schodzi powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Czw 21:12, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | mozna i tak, chociaz ta sama opona tubliss a dętka, na przelotach zachowa sie gorzej na tublisie, chyba że sie jeszcze wiecej nabije tlenu
a co do tublissa - polecam nabić wszystko azotem, duzo wolniej schodzi powietrze |
a może 80% azotu a reszta tlen ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|