|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Pon 17:25, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie coś mi się przez oczy przewinęło, że do mojego KTMa są różne rodzaje (rozmiary?) uszczelek pod pokrywe sprzęgła nr 25 i 27. Ktoś coś wie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:04, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Popatrz na schemat. 25 to ta mala uszczelka oktagla pod pokrywke. A 27 to duza pod cala pokrywe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 20:00, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Orientuje się ktoś czy fabryczny wydech (dyfuzor i tłumik) ze 125 09 podejdzie do 04?
Numery inne, ale niektóre firmy podają że pasuje od 04-10, inne 07-15...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Regielik149
Dołączył: 11 Paź 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:04, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie mam taki problem jestem przy wymianie łańcuszka rozrządu i wiem ze trzeba patrzeć na znaki u góry i krzywki maj być na duł. Ale nie wiem jak ma być tłok. Jedni piszą ze ma być na samej górze czyli równo z cylindrem a inni ze trzeba wkręcić ta śrubę dolna i zblokować wał tylko ze jak wkręcę ta śrubę i wejdzie w tą wnękę w wale to tłok jest trochę na dole i nie wiem teraz czy muszę blokować wał i wtedy składać czy robić żeby tłok był na samej górze ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:53, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
jak nie masz pewnosci zajrzyj do ksiązki serwisowej
wszystkie takie czynnosci są podawane do zablokowanej srubie tam na wale własnie, to jest GMP do ustawiania zaworów czy rozrządu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Regielik149
Dołączył: 11 Paź 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:35, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Serwisowke przeglądałem ale mam po angielsku i nie za bardzo rozumiem co i jak wiem jak ustawić górne punkty zastanawiałem sie tylko jak ustawić tłok ale skoro piszesz że trzeba zablokować wał ta śruba na GMP i wtedy ustawić punkty na górze to tak zrobię i zobaczę co z tego wyjdzie. Zastanawialo mnie tylko że ten punkt GMP na śrubie jest taki że tłok nie jest idealnie na górze tylko trochę w dole a z tego co się orientuję to tłok powinien być na samej górze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:52, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
sprawdź dobrze jest na górze przy blokadzie sruba, po to jest ta blokada żeby od niej mieć punkt odniesienia do włąsnie miedzy innymi regulacji itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Pon 23:51, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Pewnie całe forum ma mnie już dosyć ale no cóż
Które wybralibyście uszczelki na moim miejscu. Wszystkie są z "ATHENY" ale nie wiem ile z tego prawdy. I nie wiem czemu takie rożne ceny O.o
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Wto 17:27, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie, czy to normalne że motor na zimnym silniku - tylko i wyłącznie pierwsze odpalanie z rana, z rozrusznika nie odpali choćby ile kręcić? Akumulator nówka sztuka z dużym prądem rozruchu. Nie ma bata odpalić, z kopki łapie od pierwszego razu za każdym razem nawet ręką to jakieś zabezpieczenie żeby na zimnym nie palić z rozrusznika czy o co caman?
https://youtu.be/zH26CCHIW1s
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:12, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Na cieplym pali ladnie ? Moze za wolno kreci rozrusznik. Aku moze byc ok ale sam rozrusznik moze juz nie wyrabia :/ bo musi generalnie odpalac. Czasem regulacja gaznika albo stan membranek moze dodatkowo utrudniac rozruch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Wto 18:20, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Tzn wiesz, mnie to nie przeszkadza bo za każdym razem bez żadnych problemów w lesie odpala, nawet jak silnik zimny, olej gęsty i na biegu jeszcze ciut ciągnie to odpala bez problemu. Gaźnik na dyszy 175, wyregulowany zgodnie z instrukcją, przedmuchany przed sezonem profilaktycznie. Nie wiem już sam
Tylko i wyłącznie za pierwszym razem nie odpala, potem w każdych warunkach i o każdej porze dnia i nocy, pod warunkiem że nie ochłodnie do "zera"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Wto 18:24, 28 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:40, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdz membranke czy nie ma przeswitow. I sprobowac mozesz pokrecic o pol obrotu ( raz w jedna raz w druga) srubka od skladu mieszanki i wtedy zobaczyc czy jest poprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Wto 21:11, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie chce jeżdzić ale jaką zamówić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:52, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ta druga, popatrz na schemat [link widoczny dla zalogowanych]
Nr 25. Identyczna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Wto 22:14, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
dziekuje serdecznie że tak szybko. To nie wiem po co robili tą druga O.o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|