Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:30, 24 Wrz 2013    Temat postu:

moim zdaniem jak wójo mówi - jakas chemia często szłą w ruch bo silnik jest czysty ale widać że czyms przeżarty. ale pewnie dało by sie go doczyscic. szczotki druciane, tkanini czyszczące itp i da sie z tego sporo wykrzesać jeszcze Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 7:57, 24 Wrz 2013    Temat postu:

Tak wygląda motor w całej okazałości:
[link widoczny dla zalogowanych]

Starsze jego aukcje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W 2010 kosztował 12tys.zł
W tym roku w czerwcu 9,5tys.zł
Teraz 7950zł
Może sprzeda za 7500zł

Widzę że chłodnica jest wgnieciona. Opony napęd to wiadomo standard.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 7:58, 24 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:37, 24 Wrz 2013    Temat postu:

pegi z tyłu ma kozackie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warn




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:19, 24 Wrz 2013    Temat postu:

Ciekawe jak one są mocne? Tez myślałem o takich ale jak będę miał glebę przy większej prędkości co niestety czasem ma miejsce a ona zawadzi za coś to może skrzywić oś?

Mam na mysli te na tylnej osi

Tak nawiasem każdy exc jest zarejestrowany na jedno osobowy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez warn dnia Wto 10:29, 24 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 10:26, 24 Wrz 2013    Temat postu:

zalezy jak są przymocowane do osi. bo pewnie mogą jak są jakies pancerne,ale prędzej sie wygną same z siebie niz oś. tylko pytanie po co one ? przecież to zabójstwo, weź sie wywal i plecami polecisz czy czymś prosto na taka rura. to może byc smierć na miejscu. bezsensu. a do stuntu taki sprzetu kompletnie sie nie opłaca robić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warn




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:39, 24 Wrz 2013    Temat postu:

henio12323 napisał:
przecież to zabójstwo, weź sie wywal i plecami polecisz czy czymś prosto na taka rura. to może byc smierć na miejscu


I to jest powód który każdy powinien uznać za decydujący do NIE ZAKŁADANIA.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:49, 24 Wrz 2013    Temat postu:

jak dla mnie drogi i dojechany kat, ktos kto ma troche pojecia o obsłudze takiego moto nie doprowadził by go do takiego stanu, ze zdjec wiecej jak 5tys bym za niego nie dał Very Happy, po obejrzeniu na zywca pewnie bym go nie kupił. Za takie pieniadze szukaj czegos minimum 2003r.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 19:12, 24 Wrz 2013    Temat postu:

Może ktoś poświęcić chwilę i wrzucić dźwięk pracy zdrowego 450/520/525. Dzięki.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek1985




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 20:09, 24 Wrz 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
Powiedzcie mi bo się lekko zdziwiłem.
Sprawdzam sobie ceny cylindrów do 200exc
I widzę, że do 2001 jest dostępny tylko z tłokiem za ponad 3tys.
Natomiast od 2002 do chyba 2005 nie jest już w ogóle dostępny cylinder do 200.
Czy ktoś to może potwierdzić?


sprawdzalem 200 exc 2004r i jest dostepny razem z tlokiem - nowy numer czesci to 52330038300 a cena 3.213,81


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:42, 24 Wrz 2013    Temat postu:

Byłem oblukać tego 400exc.
No jest strasznie styrany.
Tylne koło bez kilku szprych.
Pogięte chłodnice.
Silnik cały się poci. Spod śruby głowicy spod uszczelki wycieka płyn chłodniczy.
Brak jakiś dupereli itp.

Jednak sprzęt miał niby wymieniany tłok, cylinder cały wał z korbowodem i zawory.
Robione niby w Rapidzie. Trzeba by to potwierdzić.
Troszkę w to wierzę bo miał stare części do wglądu i silnik pracował naprawdę ładnie.
Odpalił na zimno za trzecim obrotem wału . Pracuje ładnie równo i bardzo cicho. Kosza sprzęgła wcale nie słychać. tylko lekkie cykanie w głowicy ale to chyba normalne.
Jedzie ładnie, nie puszcza nawet dymka.
Powiedziałbym że silnik igła.
Troszkę sprzęgło pracuje 0-1 ale to chyba przez pompę.

To co mi się troszkę nie podobało to przebijane numery ramy.
Dokumenty są ok ale numery są przebijane i trzeba by to sprawdzić.
Gościu z ceny zejść nie chce.

Jak ktoś włoży w niego z 1000zł to sprzęt będzie igła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:48, 25 Wrz 2013    Temat postu:

czyli tak jak pisałem sprzet za max 5 tys i pewnie po otwarciu silnika bedzie sieczka, za 7 tys szukaj jakąś 450 z 2003-2004r do reanimacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Śro 19:22, 25 Wrz 2013    Temat postu:

mam w swoim Kacie sprężynę WP o symbolu 80-240, orientuje się ktoś na jaką to jest wagę albo gdzie mogę to sprawdzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 19:27, 25 Wrz 2013    Temat postu:

KubaKuba napisał:
mam w swoim Kacie sprężynę WP o symbolu 80-240, orientuje się ktoś na jaką to jest wagę albo gdzie mogę to sprawdzić?


Sprężyna 80N, długość 240mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 19:32, 25 Wrz 2013    Temat postu:

z tego co wyczytałem na forum US , 7.6 jest na ok 85kg, 8.0 jest na ok 90-95kg, no i to jeszcze zależy od modelu i rocznika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Śro 19:43, 25 Wrz 2013    Temat postu:

mam SX 450 2005 S. Ramon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 50 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin