|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:39, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie możesz i zamówić tamtą pierwszą tylko że byś musiał odciąć to oczko po złożeniu. Taka rada ode mnie, nie wiem czy nie warto zamówić oryginału bo te pozostałe uszczelki często nie są tak dobrze wykonane i może Ci się silnik pocić. Ja zawsze dla świętego spokoju montuję oryginał. 30 zł to nie dużo, a oka nie kole jak silnik jest czyściutki
Od razu poruszę temat, bo może się mylę. Czy warto kupować uszczelki OEM?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:50, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
ja 525 składałem na 3 uszczelkach jakiestam , omp i oryginał - nie ciekło tylko na oryginale tzn pociło sie wszedzie kazdą uszczelka po jeździe w pyle osadzał sie pył na łączeniu np cylindra z karterami, i pod głowicą, silnik pracował oczywiscie dobrze. ale od tamtej pory tylko oryginał stosuje. jest drogo ale dobrze działa. niby dobre sa np atheny ale oryginał nie wypada duzo drozej od atheny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r2r
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:16, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Chciałbym zalać 300V do swojego moto, z tym, że producent zaleca 10W50 a motul ma 10W40 lub 15W50. Który wybrać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 9:21, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
obojętne nie ma to aż takiego znaczenia,
generalnie im mniejsza pierwsza liczba tym bezpieczniej jest odpalać moto na zimno, z kolei druga im większa tym lepiej chroni silnik przed przegrzaniem. wiec na zme mozna zalać 10w40. ja latem lałem 15w60 i mozna pałowac do woli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:32, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
300V 15w60 offroad - jak dla mnie najlepszy olej (z tym że ja mam RFS)- fakt jak Henio pisze przy niskich temp lepszy byłby np 10w
Ale wg mnie delikatnie po odpaleniu rozgrzać i na 15w60 też bedzie OK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 12:27, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dokladnie to chodzi tylko o rozruch jak ktos trzyma np w cieplym garazu to temp na zewnatrz nie ma znaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Śro 18:26, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Koledzy czy tlumik DOMA racing od sxf 250 2008 podejdzie do mego exc z 2011 450 na oryginalny kolektor i czy jakas tam jest roznica czy nie warto inwestowac
Gosc chce za uzywke w bd stanie ok 250 zl. To ja za sama wate prawie tyle zaplace bo zaraz musze wymieniac.
Dzieki z gory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 23:34, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
W sxf masz mniejszy przelot wydechu niz w 450, nie podejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Śro 23:37, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
MatiEXC napisał: | W sxf masz mniejszy przelot wydechu niz w 450, nie podejdzie. |
No to szkoda
Dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:07, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Pytanie: (ktm 400 exc rfs) czy wymieniać tłoka jeśli silnik chodzi zdrowo, ma moc, nie bierze nic oleju, ale ma nalatane przykładowo 150-200 mth?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Czw 19:31, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Czy będzie pasował do mojego exc 200 2005 bez przekładania dysz itp?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 19:31, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Marcino napisał: | Pytanie: (ktm 400 exc rfs) czy wymieniać tłoka jeśli silnik chodzi zdrowo, ma moc, nie bierze nic oleju, ale ma nalatane przykładowo 150-200 mth? |
ja bym zmieniał, jak chcesz być pewny to zdejmij cylinder i daj do zwymiarowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:51, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
marcino - generalnie jak nie bierze oleju, to jest szansa że jest ok, chyba że ktos np wymienił same pierscienie a tłok juz lata jak chce generalnie tylko pomiar jest w stanie wszystko sensownie ocenić
przym - nie pytaj nas tylko sprzedawcy, korpus moze byc jednakowy dla róznych modeli, ale dysze mogą sie róznic nawet między rocznikami wiec trzeba by to skontrolować i tak i tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 21:07, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Przym napisał: | Czy będzie pasował do mojego exc 200 2005 bez przekładania dysz itp?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Jeżeli jeździł w 125 to na pewno będziesz musiał zmienić dysze.
Jak chcesz kupować używany gaźnik poproś sprzedawcę o zdjęcia przepustnicy czy nie jest nadmiernie wytarta i od środka, czy śrubka trzymająca linkę nie jest obrobiona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camilo3
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:41, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Czy pokrywa alternatora z EXC jest zamienna z SX 2012? Chcę pozbyć się rozrusznika i tego przekombinowanego dekla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|