|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Czw 23:33, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
amek721 napisał: | Przym napisał: | Czy będzie pasował do mojego exc 200 2005 bez przekładania dysz itp?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Jeżeli jeździł w 125 to na pewno będziesz musiał zmienić dysze.
Jak chcesz kupować używany gaźnik poproś sprzedawcę o zdjęcia przepustnicy czy nie jest nadmiernie wytarta i od środka, czy śrubka trzymająca linkę nie jest obrobiona |
No zastanawiam się własnie nad zakupem bo ciągle mam problem z przelewaniem sie mojego gaźnika, nie wiem co może być w nim nie tak. Ten z allegro nie jest jakiś drogi w porównaniu do nowego ale w sumie nie wiadomo tez w jakim jest stanie ogólnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 2:01, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A co ci sie przelewa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:50, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Pany po kazdej jezdzie mam odciski, zapodalem takie ochraniacze ale nie wiem czy sie to spisze. Moze jeszcze manetki renthala soft zalozyc? Moze za mocno sciskam kiere? No ale jak tu nie sciskac kiery jak po wertepach nieraz ponad 100 na liczniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 8:02, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
ja to mam i na prawde wg mnie to dobra sprawa, odciski są mniejsze i taka większa " amortyzacja" na kierownicy jest.
co do trzymania - tyłek do tyłu, odciążyc przednie koło i nie powinno wyrywać kierownicy
co do samej pianki - ja uzywałem RISK i wg mnie są najlepsze te z fotki tez nie wyglądają głupio, ale wiem że są czasem przesadnie grube - i takie po prostu sie rwą momentalnie. ja swoje katowałem ze 2 sezony to miedzy palcami juz same nitki zostały, ale tutaj w miejscu gdzie sierobia obtarcia jeszcze materiał jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:06, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
odciski się robią też przez źle dopasowane rękawiczki, ja ostatnio zmieniłem i jest dużo lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Pią 9:50, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | A co ci sie przelewa? |
Paliwo Od czasu do czasy wygląda jakby się pływak zawiesił i nie domyka dopływu paliwa jak się komora napełni paliwem i ucieka wtedy przez odpływ. Wymiana zaworka nie pomogła, próbowałem też z regulacją poziomu paliwa ale nadal potrafi się zaciąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 10:18, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Musi byc jakas przyczyna. Moze osja plywaka krzywa albo sam plywak. Dobrze popatrz i musi dzialac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Pią 10:27, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ośka pływaka trochę luźno siedzi, poza tym wszystko wygląda ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:33, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
co do tych odciskow to trzeba jezdzic i po czasie skora sie przyzwyczai stwardnieje i bedzie lepiej
luzne rekawiczki i tanie twarde manetki rowniez moga miec wplyw jak i twardy zawias itp
pianki odciskowe jak i te na dlon pomagaja ale lepiej reke przyzwzyczaic chyba ze ktos delikates..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Pią 12:17, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
albo zacząć ciągi trenować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Pią 18:20, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Cześć
Jak myślicie został mi jeden ząbek na napinaczu, mogę jeszcze gdzieś wyskoczyć w weekend czy za duże ryzyko?
I druga sprawa skoro łańcuszek jest tak wyciągnięty to czy mogłem przez to źle ustawić zawory?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:33, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
mcx napisał: | albo zacząć ciągi trenować | Dobrze gada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 19:54, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
kristofpro - generalnie ja u siebie na nowym łancuszku miałem 3 ząbki, spadło na drugi po moze miesiącu jazdy, potem sie utrzymywalo długo na 2 zabki i spadło na 1 ząbek i tak latałem jeszcze prawie cały sezon. - ale wszystko zalezy od tego ile sie ma ząbków na początku. bo jak np masz wytarty napinacz, wytarty slizg, ( tak jak u mnie) to 1 ząbek to dopiero strata 2 ząbków ) a jak masz np 5 ząbków i spada na 1... to juz sporo. generalnie nie powinno sie nic stać.
co do rozrządu - mozna go źle ustawić nawet na nowym łancuszku. najlepiej ustawiac rozrząd po wcisneciu palcem slizgu ( przez otwór do napinacza) wtedy w odpowiednia strone sie wszystko napina i ma byc wtedy jak najbardziej poziomo.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:28, 04 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
ktm exc 250 2010 2T. przy ustawieniu mieszanki paliwowo-powietrznej według serwisowki to jest 1 obrot. przy tym swieca byla caly czas mokra. Ustawiłem teraz na 1.5 obrotu swieca jest sucha i czarna (a powinna byc koloru kawa z mlekiem) Czy ryzykować i ustawic mieszanke na 2 obroty czy to juz bedzie zbyt uboga mieszanka ? (nie chciałbym go zatrzeć....)
Ustawienia w gaźniku :
dysza biegu jałowego 35
igła: N8RH
pozycja igły: 4
Dysza głowna 168
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:35, 04 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A jak sprawdzasz koloelr swiecy ? Po kilku minutach pracy na wolnych obrotach ? To malo miarodajne. Sklad regulowany srubka w duzym stopniu wplywa na sklad w niskim zakresie obrotow.
Zrob tak ze odpal i zmniejsz wolne obroty ile tylko sie sa. Potem krec skladem w jedna - lub druga strone az silnik zacznie nabierac najwyszych obrotow i najbardziej plynnych. ( po prostu poszukaj tego momentu ) jak obroty za mocno wzrosna mozesz zmniejszyc je znowu druga srubka az znajdziesz ten "zloty" srodek w obrotach. Potem sprawdz ile to obrotow jak mniej niz jeden albo wiecej niz 3 to masz do wymiany dysze wolnych obrotow. I tyle to juz cala "regulacja" srubka. A to czy podczas jazdy sie zalewa to moze byc kwrstia dyszy glownej lub iglicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|