Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 492, 493, 494 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 16:56, 04 Mar 2017    Temat postu:

W 7 letnim moto nie patrz dokładnie (to są już tylko dane orientacyjne) na ustawienia podawane w serwisówce (chyba ze co sezon - dwa zmieniasz dysze, iglicę itp).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:10, 04 Mar 2017    Temat postu:

Kolor swiecy sprawdzilem po 15 minutowej jezdzie po torze.
Dzięki Henio przy nastepnej wizycie w garazu po ustawiam według Twoich zaleceń. Jeszcze jedno pytanie. Przy jakich obiawach powinno sie zmieniać igłę lub jej stopień?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:14, 04 Mar 2017    Temat postu:

Narazie to nie ma zadnych objawow. Wysokosc iglicy kontrolowalbym testem takim - odpalasz i rozgrzewasz moto i pomalutku dodajesz gazu - jak sie ladnie rowno wkreca to znaczy ze jest ok. Jak zaczyna walic walem. Nierowno chodzic to mozna sie bawic wtedy - tylko wazne zeby pomalu dawac gazu. Czyli geberaknie sprawdzasz srednie obroty bo iglicy steruje glownie srednie obroty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:06, 05 Mar 2017    Temat postu:

Henio, ustawiłem według Twoich zaleceń teraz mam ustawione na 2.5 obrotu i chodzi równo nie ma zadnych spadków obrotów itd. Jeżeli przekroczyłbym 3 obroty w dawce mieszanki to dysze trzeba wymienić na mniejszą rozumiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 22:31, 05 Mar 2017    Temat postu:

nie wiem jaki masz gaźnik, generalnie jak masz srubke za przepustnicą, ( czyli miedzy cylindrem a przepustnicą) to wykręcają srubke - wzbogacasz mieszanke. czyli ty miałes dysze dosyc małą - bo musiałes wzbogacic duzym wykręceniem. więc jakbys wrzucił większą dysze, to bys wtedy musiał wkręcic srubke. i generalnie efekt powinien byc taki sam.

chodzi też troche o bezpieczenstwo - jak juz powyzej 3 obrotów wykrecona, to spręzynka jest kiepsko napięta i od wibracji moze sie sruba wykręcać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:58, 06 Mar 2017    Temat postu:

Moj gażnik to keihin pwk 36s ag



Teraz zgłupiałem od składu mieszanki jest ta dolna (złota) ,a górna czarna od obrotów.?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 10:01, 06 Mar 2017    Temat postu:

Od skladu jest ta dolna zlota. Czarna jest od ustawiania wolnych obrotow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:23, 06 Mar 2017    Temat postu:

Czy ktoś wie może dlaczego nie powinno się odpalać zimnego silnika z rozrusznika? Coś takiego słyszałem, że podają na szkoleniach dla mechaników z husqvarny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tkaczy




Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:40, 06 Mar 2017    Temat postu:

Czy są akcesoryjne klamki sprzęgła o innej geometrii? Chciałbym żeby była bliżej manetki. Na regulacji mam już ustawione najbliżej jak się da. Czy po prostu podgrzać, imadło i młotek?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 15:02, 06 Mar 2017    Temat postu:

Fafekalien - i tak i nie. Ogolnie we wczesniejszych 2t jako rozrusznik byla kopka. W roczniku 2017 glowny rozrusznik to ten elektryczny ( a kopka jest mniejsza i delikatniejsza) dlatego wczesniej rozrusznik elektryczny byl tylko jako rozrusznik pomocniczy. Po prostu na zimno ma wieksze oporu - i szybko sie zuzywal. W 4t zawsze to jest glowny rozrusznik elektryczny i nie padnie od kilku odpalen na zimno - sle rez odpalajac z kopki da sie poprawic zywotnosc. Chociaz nawet stare rfsy z silnikami pojemnosci 500 nie maja jako tako wiekszych problemow z rozrusznikami


Tkaczy - sa ale geometria tu jest zmieniona zeby lzej chodzilo. Roznej firmy klamki tez potrafia byc roznie giete. No i odsuniecie pompy tez to zmienia jak chcesz to spoko mozesz wygiac - ale nawet kobiety lataja na fabrycznych klamkach wiec albo masz bardzo male rece albo cos zle ustawione - albo wygiete w druga strone


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Pon 17:07, 06 Mar 2017    Temat postu:

Żeby wymienić łańcuszek rozrządu w rfs 450 mogę go delikatnie skuć ze starym i przewinąć czy muszę dobierać się do silnika??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:16, 06 Mar 2017    Temat postu:

kristofpro napisał:
Żeby wymienić łańcuszek rozrządu w rfs 450 mogę go delikatnie skuć ze starym i przewinąć czy muszę dobierać się do silnika??
możesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Platinum




Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:09, 06 Mar 2017    Temat postu:

Panowie szybkie pytanie, po zmianie klamki z oryginalnej na Midwest Mountain Engineering ciągnie mi na sprzęgle.
Co może być powodem?
Pacjent: Huśka TE 250 2016r. DDS Clutch.
Grubość tarcz 1,94mm
Docisk zmieniłem z Y na X, wtedy jest idealnie płasko. Dodam, ze na Y i X ciągnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:25, 06 Mar 2017    Temat postu:

boto kiepskie klamki Very Happy ciezko wyregulować
tez sie bawiłem w becie xtrainer z ta klamka - i to samo, na oryginalnej sprzęgło fakt cięzej, ale lepiej rozkleja, a tutaj jakos tak przełożenie jest że na maxa wciskasz a sprzegła nie rozkleja, spróbuj bardziej "wcisnac" tłoczek regulacją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 21:34, 06 Mar 2017    Temat postu:

Pytam z ciekaowści rozbierałem sobie silnik od strony sprzęgłą i wlało mi się naprawde troche płynu chłodniczego do skrzyni. Mam zalanego niecąłe 3 mth motula i szkoda mi go wylewać. Nie można go odlać i płyn jakos odlac albo ten płyt w skrzyni zostawić ? Cos się stanie ?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 492, 493, 494 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 493 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin