|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 16:56, 04 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
W 7 letnim moto nie patrz dokładnie (to są już tylko dane orientacyjne) na ustawienia podawane w serwisówce (chyba ze co sezon - dwa zmieniasz dysze, iglicę itp).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:10, 04 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Kolor swiecy sprawdzilem po 15 minutowej jezdzie po torze.
Dzięki Henio przy nastepnej wizycie w garazu po ustawiam według Twoich zaleceń. Jeszcze jedno pytanie. Przy jakich obiawach powinno sie zmieniać igłę lub jej stopień?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:14, 04 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Narazie to nie ma zadnych objawow. Wysokosc iglicy kontrolowalbym testem takim - odpalasz i rozgrzewasz moto i pomalutku dodajesz gazu - jak sie ladnie rowno wkreca to znaczy ze jest ok. Jak zaczyna walic walem. Nierowno chodzic to mozna sie bawic wtedy - tylko wazne zeby pomalu dawac gazu. Czyli geberaknie sprawdzasz srednie obroty bo iglicy steruje glownie srednie obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:06, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Henio, ustawiłem według Twoich zaleceń teraz mam ustawione na 2.5 obrotu i chodzi równo nie ma zadnych spadków obrotów itd. Jeżeli przekroczyłbym 3 obroty w dawce mieszanki to dysze trzeba wymienić na mniejszą rozumiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:31, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
nie wiem jaki masz gaźnik, generalnie jak masz srubke za przepustnicą, ( czyli miedzy cylindrem a przepustnicą) to wykręcają srubke - wzbogacasz mieszanke. czyli ty miałes dysze dosyc małą - bo musiałes wzbogacic duzym wykręceniem. więc jakbys wrzucił większą dysze, to bys wtedy musiał wkręcic srubke. i generalnie efekt powinien byc taki sam.
chodzi też troche o bezpieczenstwo - jak juz powyzej 3 obrotów wykrecona, to spręzynka jest kiepsko napięta i od wibracji moze sie sruba wykręcać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:58, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Moj gażnik to keihin pwk 36s ag
Teraz zgłupiałem od składu mieszanki jest ta dolna (złota) ,a górna czarna od obrotów.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:01, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Od skladu jest ta dolna zlota. Czarna jest od ustawiania wolnych obrotow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:23, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś wie może dlaczego nie powinno się odpalać zimnego silnika z rozrusznika? Coś takiego słyszałem, że podają na szkoleniach dla mechaników z husqvarny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tkaczy
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:40, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Czy są akcesoryjne klamki sprzęgła o innej geometrii? Chciałbym żeby była bliżej manetki. Na regulacji mam już ustawione najbliżej jak się da. Czy po prostu podgrzać, imadło i młotek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 15:02, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Fafekalien - i tak i nie. Ogolnie we wczesniejszych 2t jako rozrusznik byla kopka. W roczniku 2017 glowny rozrusznik to ten elektryczny ( a kopka jest mniejsza i delikatniejsza) dlatego wczesniej rozrusznik elektryczny byl tylko jako rozrusznik pomocniczy. Po prostu na zimno ma wieksze oporu - i szybko sie zuzywal. W 4t zawsze to jest glowny rozrusznik elektryczny i nie padnie od kilku odpalen na zimno - sle rez odpalajac z kopki da sie poprawic zywotnosc. Chociaz nawet stare rfsy z silnikami pojemnosci 500 nie maja jako tako wiekszych problemow z rozrusznikami
Tkaczy - sa ale geometria tu jest zmieniona zeby lzej chodzilo. Roznej firmy klamki tez potrafia byc roznie giete. No i odsuniecie pompy tez to zmienia jak chcesz to spoko mozesz wygiac - ale nawet kobiety lataja na fabrycznych klamkach wiec albo masz bardzo male rece albo cos zle ustawione - albo wygiete w druga strone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Pon 17:07, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Żeby wymienić łańcuszek rozrządu w rfs 450 mogę go delikatnie skuć ze starym i przewinąć czy muszę dobierać się do silnika??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:16, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
kristofpro napisał: | Żeby wymienić łańcuszek rozrządu w rfs 450 mogę go delikatnie skuć ze starym i przewinąć czy muszę dobierać się do silnika?? | możesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Platinum
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:09, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie szybkie pytanie, po zmianie klamki z oryginalnej na Midwest Mountain Engineering ciągnie mi na sprzęgle.
Co może być powodem?
Pacjent: Huśka TE 250 2016r. DDS Clutch.
Grubość tarcz 1,94mm
Docisk zmieniłem z Y na X, wtedy jest idealnie płasko. Dodam, ze na Y i X ciągnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:25, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
boto kiepskie klamki ciezko wyregulować
tez sie bawiłem w becie xtrainer z ta klamka - i to samo, na oryginalnej sprzęgło fakt cięzej, ale lepiej rozkleja, a tutaj jakos tak przełożenie jest że na maxa wciskasz a sprzegła nie rozkleja, spróbuj bardziej "wcisnac" tłoczek regulacją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:34, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Pytam z ciekaowści rozbierałem sobie silnik od strony sprzęgłą i wlało mi się naprawde troche płynu chłodniczego do skrzyni. Mam zalanego niecąłe 3 mth motula i szkoda mi go wylewać. Nie można go odlać i płyn jakos odlac albo ten płyt w skrzyni zostawić ? Cos się stanie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|